Wat gaan we doen vandaag?

Nou idd, Sas, lekker hoor al dat goeie nieuws .
Ik kreeg net een boost van mijn nesteldrang en moest  van mezelf ineens om half 9 nog naar de supermarkt om de voorraadkast aan te vullen. Had ineens zoiets van, het kan maar binnen zijn. Misschien een beetje naar aanleiding van het verhaal van Weekee van de drukte in de winkels. En hoe dichter je naar december toekomt of december ingaat, hoe drukker het wordt, dan is het altijd een gekkenhuis, dus ik ben maar even gegaan. Dwaas, maar ja

hahah zit je net in een ander topic nog tegen mij te vertellen dat ik gek ben om nog te gaan winkelen.  Ach, zo gaat dat met zwangeren denk ik..dan slaat het ineens toe.

Haaa meiden, en wat gaat het vandaag worden?

Ik ga de papieren induiken en ze netjes opruimen, tis nodig!!! En dan lekker de woonkamer verder opruimen. Ik moet helaas ook nog even naar de winkels want ik zit compleet zonder schoenkadootjes en die van mij zetten trouw hun schoen. Mijn zoon kwam vanmorgen teleurgesteld naar me toe....al 3 dagen niks mama!

Nou krijgen ze echt niet elke dag wat maar om de paar dagen iets kleins dus morgen vind ik het wel weer leuk om er iets in te doen mja dan moe je het wel in huis hebben he pfffffff. Nah ja dan ga ik maar gelijk nog wat andere dingen hale die op mn lijstje staan. Het ene lijstje is afgewerkt en dan voeg ik alweer aan een ander lijstje iets toe. Vriendlief vind mijn lijstjes ook zoooo geweldig haha....NOT. Maar hij voert alles wel trouw uit, toch lief.

Nou meiden, ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen, hoe bestaat het. Dat heb ik al heel lang niet kunnen zeggen. Zou ik dan alsnog uitgerust aan een bevalling kunnen beginnen?

Wat gaan jullie doen vandaag, en rommelt het al bij iemand? Bij mis is het gerommel ff over geloof ik. Heb niks meer gevoeld.

Groetjessss en tot latersssssssssss (eerst koffie) haha.

hoi Bibi, ja det ken ik ook wel ja... zit je op de bank en ineens moet je nog gewoon dat ene dingetje doen he hahahaha.... maar ik heb nog 5 weken en ga er niet vanuit dat ze eerder komt, hoofdje en buik zaten keurig op de groeilijn, alleen de benen zijn langer dan normaal. Helemaal niet erg hoor, vin wel mooi bij   een meisje, lange benen

@ Peetratjuh, dat vind ik dan zielig he... zie je zoontje al helemaal teleurgesteld naar je toe komen. Groot gelijk dat je niet elke keer wat in zijn schoen doet maar ik kan daar niet tegen hahahaha. Heb t al jaaren dat als ik met de intocht in de stad ben dat ik een brok moet wegslikken hahahaha.

Vandaag een druk programma... eerst op de koffie bij een vriendin die is verhuisd, dan komt de verzekeringsman langs, we hebben een hele fijne en die regelt voor ons ook de belastingzaken. Hij komt even uitleggen hoe dat nu precies zit met de toeslag die je krijgt als je je kindje naar de kinderopvang brengt. Ik wil ook weten of het slim is om nu al een overlijdensverzekering voor de baby af te sluiten... en vanmiddag weer een bezoekje aan de vk..

ik zie jullie dus vanmiddag laaaat weer

Het is hier nu meer wat ik al gedaan heb vandaag!!! Druk druk druk in huis bezig... voelt wel goed.

De hele badkamer uitgesopt en ook alles voor de baby weer klaar gezet. Onze badkamer is vrij groot en hebben een aparte verzorgingsplek voor de kleine met aankleedkussen ed. Staat wel weer leuk ... de zwitsal dingen er weer neer gezet enz. , al diverse wasjes gedraaid, was opgevouwen en opgeruimd, gekookt voor vanavond, keuken alweer aan kant en gestofzogen beneden.... ondertussen lekker de muziek aan gehad en dochter geholpen met kleuren en kleien.....   pfffuhhh  

Zit nu even lekker rustig achter de laptop. De over staat op voorverwarmen voor de afbakbroodjes en de baby is volgens mij ook met een poetsbeurt van mijn buik begonnen. Voel overal wat langs gaan, net of hij/zij een poetsdoek heeft en overal vlekjes probeert weg te halen.... ... voelt raar.

Liefs Noah

Zo eerst even eten en dan kom ik wel even terug om overal op te reageren. Weet het al niet meer wat er nou geschreven was...... echt heel erg met mij.

Liefs Noah

Ja,Weekee, daar heb je gelijk in , maar ik had ineens dat gevoel. ijn voorraadkast staat nu op klappen, er kan echt niks meer bij zonder dat de boel instort, haha.
Ik heb net ook nog maar even wat schoenkadootjes gekocht, want steeds schuimpjes of chocoladecenten is ook weer zowat.
Ik heb vanmorgen dus de laatste dingetjes gehaald voorlopig en lekker een paar tijdschriften meegenomen. Mijn zoontje zat op de PSZ dus heb even heerlijk rustig kunnen snuffelen tussen de boekjes, altijd zo leuk de decembereditie van de meeste maandbladen.

Zo, de schoenkadootjes zijn binnen! Jij dus ook nog even wat ingeslagen bibi? haha ja elke keer snoep is ook niks he. Mijn voorraadkast is ook behoorlijk gevuld   idd en dat vind ik wel een fijn gevoel. Er mag alleen nog wat meer in de vriezer! En daar ga ik nog wel voor zorgen deze week.

Vanmiddag moet ik ook nog vanalles, naar de bieb, naar de brillenwinkel voor mn zoon en naar kapper met mn zoon haha...gedoe! Maar ik wil dat nu want straks is het veel lastiger en zijn haar groeit zo hard pff. Ben al aan mn eten begonnen, nasi. Dan kan ik straks gewoon op mn gemak weg zonder te haasten en staat het lekker klaar. Nu ga ik eerst even heerlijk een halfuur onderuit gezakt op de bank hangen!! Ben best moe.

Ow ja, mijn poetsdrang haha...heb het nog hoor maar morgenochtend en vrijdagochtend komt mijn schoonmoeder me een handje helpen want ik kan gewoon niet alles goed meer. Heb om hulp gevraagt en voila!! Dus dat gaat hier blinken deze week joh. Ik krijg er nu al gewoon zin in.

Oh ja Saskia, jij hebt toch dat meiske met de lange benen? Een modelletje in de dop haha...leuk zeg. Moest ik ineens aan denken, echt zwangere logica he, heeft niks met poetsen te maken haha. Was vanmorgen ook lekker bezig, naar de winkel gegaan zonder portemonaie! fijn! Kon ik dus nog eens heen en weer. Bleh. Nou tot laters weer allemaal he.

Ja, die portemonnee heb je wel nodig, hihi, anders krijg je je schoenkadootjes echt niet mee, lullig eigenlijk
Ik twijfel nog of ik met mijn zoontje naar de kapper ga, het is bij hem nog niet echt te lang, maar ja als ik nu niet ga, wordt het pas eind januari ofzo en dat is dan wel weer lang. Ik kijk nog wel even.
Moet straks wel naar de tandarts voor controle, ach hebben we dat ook weer gehad.

Terug
Bovenaan