Wat gaan we doen vandaag?

Nou, geen fut meer dus, ik zit lekker op de bank achter de laptop. Ga morgen wel strijken

Oh dames wat zijn we allemaal druk geweest ja.

Ik heb vanochtend mijn moeder even op visite gehad en vanmiddag moesten manlief en ik naar de vk. Aangezien ze op woensdag spreekuur hebben in het gebouw waar ook het verzorgingstehuis van zijn oma in zit zijn we daar ook nog even aangeweest. Vond ze erg leuk!

Vanavond rustig koken en lekker eten en daarna een wasje opgevouwen en rustig aangedaan.

Toen belde om een uur of 8 mijn beste vriendin (is een Duitse) en we leggen pas net weer neer haha. Is soms best even lekker, ff kletsen over van alles en nog wat. Ook zij is erg benieuwd wanneer mijn kleine komt.

Ik heb het idee dat sommige vriendinnen van me er NOG meer mee bezig zijn dan ik, en dat is wel heel erg hoor! haha

Lekker hoor, effe aan de telefoon hangen, altijd gezellig.
Mijn zoontje zit nu op de PSZ, us ik heb even de tijd voor mezelf, maar ja, dan kruip ik weer echter de laptop en dan vliegt de tijd , dus ik ga u toch maar even strijken, anders heb ik helemaal niks gedaan. Ik zou gister natuurlijk al strijken, maar toen had ik geen zin meer. Nu ook niet echt, maar ja, zal toch moeten

vandaag niet veel bijzonders.. beetje poetsen maar heb t netjes bijgehouden dus t is geen rommeltje... de glazenwasser komt vanmiddag nog even de buitenboel doen en we hebben een rolluik wat stuk is wat moet worden gemaakt.... misschien nog even naar de supermarkt en dat was het...

Donderdag is hier frietendag, want dochterlief heeft  zwemles van 17.30u tot 18.30u...wat een rottijd! Ik heb onze frituurpan vanmorgen schoon gemaakt (hoezo nesteldrang..) dus ze gaan extra lekker smaken uit het verse vet!

oh oeps...bij het verkeerde onderwerp geplaatst...maar dus ook meteen al geschreven wat ik al gedaan heb en nog ga doen...! ;-) Ga zo verder met de keuken poetsen, over een uurtje dochter uit school halen, vanmiddag misschien ff shoppen....tussen 15-18u wordt m'n nieuwe gsm gebracht (Jippie!)Vanavond dus naar zwemles en om 20.30u moeten we nog even bij de vk op controle...Goed gevulde dag dus dacht ik zo!

welke telefoon heb je besteld Edith? Ik werk bij een telecom dealer dus ben benieuwd! Een goed gevulde dag kan je wel zeggen ja! Maar dan is de dag ook weer zo om he

Ja Bibi de tijd vliegt inderdaad wanneer je even aan het surfen bent.

Edith je hebt inderdaad een goed gevulde dag...succes bij de vk vanavond!

Ik ga alleen even stofzuigen beneden straks en even de was ophangen...verder doe ik vandaag geen klusjes...alleen maar relax dingen (boek lezen, internetten etc) ik heb toch nergens zin in dus.

Terug
Bovenaan