Wat gaan we doen vandaag?

@ Noah; druk ochtendje gehad!! dat red ik echt allemaal niet in 1 ochtend...Ben dan s'middags pas klaar....

Ik heb vanmorgen de dageljkse dingen gedaan; wc schoon, stofzuigen, was draaien (is hier echt dagelijks....) en mijn zus kwam gezellig ff langs voor een koppie thee en bleef gelijk een broodje eten, gezellig!! Yara ligt nu lekker te slapen dus ik ff op de bank met de laptop..Straks eten klaar maken was opvouwen en vanavond naar  de vk!

Hahahaha boodschappen doen zonder portemonnee is niet handig he haha..je krijgt het echt niet mee helaas.....

Was om 5 uur al wakker...... en ben er rond 6 uur maar uit gegaan . Dan lukt het ook wel.... Zoë heeft tot 8 uur geslapen, dus de eerste anderhalf uur waren zonder haar!!

Aha dus jij staat midden in de nacht al op hahahaha.......   Oké als ik om 6 uur zou beginnen zou ik ook op tijd klaar zijn.. (denk ik) Yara en ik doen s'ochtends lekker rustig aan en zijn meestal pas rond 9 uur beneden (nu kan het nog) en yara vind het heerlijk om een tijd in bad te zitten lekker spelen dus voordat die eruit is hahaha..

wat een activiteit bij jullie dames! Morgen ga ik weer poetsen, voor vandaag lekker mijn klusjes gehad

@ peetratjuh, jep, dat fotomodelletje is van ons hahahahahaha. Wel strakke actie om zonder geld te gaan winkelen, maar ik zal niwet te hard lachen dalijk sta ik morgen met een volle kar zonder geld bij de kassa ...

@ noah, jammer dat je zo slecht kan slapen.. wel een voordeel dat je dan thuis heeeeeel veel kan doen. Hopelijk vannacht een goede nachtrust!

Groot gelijk toch!! Zoë wou vanmorgen haar kleertjes ook niet aan... pyama is veels te lekker. Om 10 uur wou ze kleien, dus eerst maar even aangekleed, dan weet ze niet hoe snel ze op de bank moet liggen om aangekleed te worden!
Ze ligt nu nog lekker een tukje te doen.... zo heerlijk en het eten heb ik al helemaal klaar staan, dus daarmee hoeft ze ook niet meer te "helpen". Lekker rustig middagje

Zal ook iets voor mij zijn, zonder pinpas bij de winkel, maar ik kom er pas achter als alles alweer in het karretje zit en ik eigenlijks de pinpas erdoor zal moeten halen.... is me in de eerste zwangerschap ook al een  keer gebeurt. Gelukkig was het niet zoveel en stond er een vriendin achter de kassa..... scheelde een hele hoop!

Liefs Noah

Ik heb vandaag meer buitenshuis als binnenshuis gedaan, maar ja, moet ook gebeuren.
Ik ga nu mijn zoontje op bed leggen en dan misschien nog even strijken en vouwen als ik nog fut heb.

Ja hier nog eentje zeg pfff ben meer buiten dan binnen geweest. Tis wel weer even goed zo! Morgen is binnen echt aan de beurt!

Terug
Bovenaan