Wat gaan we doen vandaag?

Nou, ik ben toch al met al wel weer druk geweest. Ik heb een wasgedraaid, een was in de droger gehad, alles opgevouwen en weggestreken, de binnenkant van de magnetron schoongemaakt en een speelgoedkist in elkaar gezet. Oh ja, en nog even naar de markt geweest, want ik had mijn zoontje koekkruimels van de stroopwafelkraam beloofd en ja, belofte maakt schuld  en toen ik daar toch was gelijk even bij Kruidvat het fotoboek ophalen wat k besteld had. Dus ja, ik ben lekker bezig geweest zeg maar. Merk ik ook wel aan mijn buik, hoor, die is nu vrij hard. Ben dus maar even gaan zitten met een koppie thee en een stukje banketletter

Thee met een stukje banketletter.... mjammie. Wel een lekker idee voor straks.

Heb vanmorgen de boodschappen gedaan en daarna door naar het werk om iets af te geven aan een collega... er was taart, dus bakje koffie erbij.
Nadat vriendlief de boodschappen thuis heeft uitgeladen en ik alles weer in de kasten had staan zijn we nog even op auto-jacht geweest.... onze auto bevalt prima op vlakke ondergrond, maar zodra je een heuveltje op moet kun je beter gaan duwen....
Eenmaal in groningen voor een auto gekeken en nog wat tijd over, dus naar de Ikea geweest.... alleen keukenbakjes meegenomen . Daarna naar mijn ouders om daar te eten en nu lekker relaxed achter internet..... er is weer heel wat gepost vandaag, dus heb nog wel even wat te lezen!

Morgenochtend komt een vriendin op de koffie, samen met haar zoontje.... Groot voordeel, ik hoef van tevoren het speelgoed niet op te ruimen, wat binnen 2 minuten ligt de hele woonkamer vol.... ze weten met zijn 2en (mijn dochter en haar zoon)  echt alles overal weg te halen!

Liefs Noah

ik heb vandaag ook lekker hoop gedaan, mijn vriendin kwam ochtend helpen heeft de bovenverdieping gedaan. ik zelf alle binnen ramen gezeemd en de deuren en de keuken. gestofzuigd en gedweild, was op gevouwen en gehangen eten gekookt en net nog even de cavias verschoond. hoezo nesteldrang??

Fijn dat jullie allemaal zo lekker druk zijn geweest. Ik had vandaag een rustdag. Ik ga nu ook (wanneer ik hier klaar ben) lekker naar bedje. Morgen is er weer een dag!

pffff...nou de dag werd wel tot de puntjes gevuld zeg....ik moest om half negen bij de vk zijn en was pas tegen 22.30u weer thuis! Jeetje, wat liep dat uit zeg! Maar wel goed nieuws, want de kleine was mooi ingedaald en lag vast in het bekken!
M'n nieuwe gsm heb ik nog niet...had gehoopt dat ze voor 17.00u hier zouden zijn, maar nee natuurlijk. Ik werd gebeld toen ik met m'n jas aan stond om naar het zwembad te gaan, dat ze er over een kwartier zouden zijn. Dat haalde ik dus echt niet, dus moet morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Ik heb de Samsung G600 besteld. Goede ervaringen mee...! Ik ben nogal Samsung-verknocht!

Was eigenlijk als vraag bedoeld voor --saskia--...goede ervaringen met de G600??

hoi Edith, de samsung g600 is een mooie en goede telefoon. Verkoop deze met veel plezier. Is nu al een tijdje op de markt en heeft de koinderziektes overleefd. Enige minpuntje is dat je niet te snel kan toetsen bv door t menu lopen.. toestel krijgt dan teveen info en loopt dan even vast of staat stil. Gewoon beetje rustig aan tiepen dus hahahaha

een top, als je de telefoon altijd in je broekzak hebt leer jezelf dan aan om het display naar je toe te dragen, t is zo jammer als je display kapot drukt, dit is geen garantie! Heb je em altijd in je tas koop dan een socky, die zijn hardstikke leuk en heeft iets bescherming tegen krassen als we alles er bovenop gooien

Vandaag heb ik een lekker programma, er komt zo een vriendin op de thee en dan even boven poetsen... vanaf dan is het elke dag een rondje door t huis en mooi bij te houden. Dinsdag komt mijn oeder me helpen met de ramen binnen beneden, we hebben een glazenwasser voor buiten, een oudere man die echt heel goed wast, ook houtwerken de rolluik bakken  en boven kom ik niet bij dus makkelijk!! van t weekend nog even de kinderwagen van zolder afhalen en de spullen die we hebben laten stomen weer erin maken en dan is t echt klaar!

Liefs, Sas

Hi Saskia,
Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat de telefoon me goed gaat bevallen. Waar koop je zo'n socky...in een telecomwinkel?
Wat gaan we doen vandaag...ik had gehoopt eerst uit te slapen met m'n dochter, maar die was er al op tijd bij en is wat ziekjes. We gaan lekker samen tutten/bankhangen deze morgen. Om 13.00u heb ik een sollicitatiegesprek...spannend! En tussendoor zullen we nog wel een wasje doen...niet te veel vandaag!

Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan