Wat waren jullie 1e zwangerschapsverschijnselen?

Ik was ongeveer 5 weken zwanger en toen verschrikkelijk aan het overgeven heeeeeeeel erg moe en rare menstruatiepijn in de buik.
 
 
Hee dames
wij zijn ook proberen zwanger te raken en zijn nu in de 2de ronde.
ik heb sinds een paar dagen last van een raar gevoel onder mijn navel boven de schaam streek en heb elke keer koude rillingen en voel me moe..
ook merk ik dat mijn humeur zo omslaat zonder dat er een reden voor is
herkent iemand zich?
ik ben nog te vroeg voor te testen volgende week zondag zit mijn cyclus op 28 dagen
 
een aantal dagen na de conceptie ging ik me heel anders voelen, merkte dat ik een stuk vrolijker was, en had meteen al t gevoel ik ben zwanger. ik had meteen vanaf die dag ook last van misselijkheid, onderrugpijn, vermoeidheid en koppijn, en ben nu 7 weken zwanger en heeft zich dus de afgelopen weken aangehouden, t wordt wel met de dag erger haha, maar de een merkt het al heel vroeg en de ander pas echt na aantal weken, t wachten op t testen is wel echt zenuwslopend, heb zelf anderhalve week moeten wachten tot ik kon testen 
 
Ik had heel snel last van gevoelige borsten, paar dagen voordat ik kon testen. Verder erg moe en veel honger! 
Nog niet misselijk (zit in 5e week), wel regelmatig wat kramp na het eten. 
 
 
Bij alle 4 mijn kids' overgeven' misselijk' platte buik nog met 8 weken' sterke afkeer van bepaalde geuren' veel honger en trek in vreemde dingen' en gespannen borsten.
Nu 5e zwangerschap' toen ik 2 weken overtijd was' van cup d naar cup f' opgezette aders op mijn borsten.
gespannen kuiten' hou veel vocht vast' veel te hoge bloeddruk' hele dag honger' extreem moe' spontane bloedneuzen' veel brandend maagzuur en al 3 kilo aangekomen de eerste 2 weken overtijd.
En mijn buik ziet eruit alsof ik 4 maanden zwanger ben (uiteraard opgezet door de baarmoeder.
Ik ben net een kleine 6 weken nu en het word al best heftig' ik moet de 28ste naar de gyn voor een echo' want ze vermoed een tweeling' dus ik hou jullie op de hoogte' maar zit wel heel erg in de stress' ze had ook meteen een echo kunnen doen' maar goed' ze kunnen met ongeveer 6 weken pas zien of er 1 of 2 in zitten' maar was nog iets te pril toen ik daar kwam' dus misschien vandaar.
 
Vorig jaar ben ik zwanger geweest, dat was toen niet gepland, dus de symptomen konden niet tussen mijn oren zitten haha. 
Ik was opeens elke avond misselijk en had nergens meer trek in. Ook had ik pijnlijke borsten en was ik super heumirg en moe. Ik dacht al snel aan een zwangerschap. Het heeft bij toen nog 2,5 week geduurd voordat ik een positieve test had. Ik teste toen met cb en daarop stond dat ik 1-2 weken zwanger was. Ik heb dus vrijwel direct na mijn eisprong al verschijnselen gekregen.
Afgelopen half jaar hebben we geprobeerd om zwanger te worden. Best spannend na een bbz.. Ik heb elke ronde allerlei verschijnselen gehad die op een zwangerschap konden duiden, maar elke keer was het toch niet raak. Ik denk dat ik het zo graag wilde dat ik het gewoon ging voelen.
Nu heel apart, had ik deze ronde echt helemaal nergens last van en toch blijk ik zwanger te zijn! 
 
Hoi hoi,
Ik zit met een brandende vraag. Ben sinds december niet meer aan de pil omdat ik mijn lichaam even wat rust wilde gunnen naar een heftige periode met een spiraal, mijn lichaam was volledig in de war
Ik werd in januari vrijwel normaal ongesteld en wat blijkt mn vriend en ik hebben het gezellig gehad op de 3de dag van mijn "vruchtbare " periode.
 
Echt 3 dagen later had ik een menstruatie zeurende pijn dus ik denkkk dat dit mijn eisprong geweest is.nu heb ik sinds 2 dagen hele vreemde onderbuik pijn, bij sommige bewegingen merk ik het meer. Alsof het heel gespannen is.
Het lijkt alsof ik telkens buikpijn heb van een volle blaas. Kan dit een teken van beginnende zwangerschap zijn of herkent iemand deze klachten?
 
Even ter verduidelijking een kindje is absoluut gewenst maar ik telde niet op snel resultaat.
 
 
Terug
Bovenaan