We gaan ervoor!! - Part I

Naam
MK/Cur
eisprong
NOD                
Poging nr.
controle
Leeftijd
Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
-
33
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e
-
30
19/7-9/8

Marijke
17/6
2/8
15/8
2e
31/7
33
?

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e
-
30
?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
-
28
?

Patricia
10/7
7/8

21/8

1e
7/8
30

?

Mama13
11/4
31/7
17/8
3e

-

29
?

Charlie

11/7

8/8

22/8

1e

?

?
?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
-
32
?

Y
23/7
20/8
3/9
1e
?
?
?

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e
?
32
?

Zwanger

Naam
MK/cur
Uitger. datum
kindje
Poging nr.
Datum gyn / vk
Leeftijd
Vakantie

Marieke
12/6
25/3/09
1e
1e
11/8
30
?

Jannie
18/6
30/0309
1e
1e
31/7
29
20-27/9

Jeetje, ik kan jullie echt niet bijhouden, hoor! Ik kan nu nog niet alle verbanden leggen. Er gebeur t zovéél.
Ik geloof dat iemand vroeg of men wanneer een eierstok verweijderd werd, meteen ook de eileider wegghaald wordt. Nou bij mij dus wel. Weet niet waarom. Denk dat een eileider er anders voor niks zit. Ik had wel mazzel. Ze wilden me nog laten opdraven voor een verpleegkundig spreekuur en een gesprek met de anesthesist vóór morgenochtend.  Maar doordat ik in feb ook al geopereerd ben, hoeft dat niet, na mijn pleidooi. Had gisteravond vreselijke krampen en mijn bloeden wordt ook steeds iets erger. Hoop toch zo dat het nu blijft zitten tot morgen..... Durf nu het huis niet meer uit. Ben bang dat het ineens uit mijn lijf stort terwijl ik bijv aan het schommelen ben met m'n dochter. Zie het al voor me! Dat zou trauma's op kunnen leveren bij de andere kinderen in de speeltuin!!! Zit nu dus braaf thuis en mijn man is in de speeltuin. wat een gedoe. Ben toch zo blij als het morgenmiddag is, kan ik weer vooruit kijken.
De meesten van jullie hebben het al lekker achter de rug en ik word er zo positief van, al die verhalen over hoe het nu met jullie gaat. Mijn leven staat nu nog stil.
Succes weer allemaal!

Gr Roos

Hallootjes!!!

Zo he tis hier ook weer hard gegaan!!!!
Gisteravond was ik bij ene vriendin hyves aan het uitleggen.... dus kon ik hier niet komen en vanmorgen was ik moeilijk it bed te krijgen haha t wordt tijd dat ik weer ga werken!!
Ik wordt te lui!! haha

Miep balen meid datt heeft doorgezet!!! Jammer dat je afstand neemt maar ik snap je wel!!!! ik heb ook wleeend gedacht o misschien blijft het weg en dus twee keer die teleurstelling, rot he!!!

YF wat eeen geode zeg!! Denk je dat het klaar is dus niet en nu dus verplicht een maand wachten..... jammer!!

mama13 jammer dat je man het ovutesten verhaal niet snapt... en dat ie geen geplande avontuurtjes wil.....
Wij hebbnen geen testen gebruikt, maar gewoon on de dag geklust...manlief vond t prima omdat ie ook graag een kindje wil....
Nou wel spannend want je had er nog 4 he, kijken wanneer je ei is....
Lekker genoten in het zwembad??

haha mij berekening was dus niet duidelijk hihi, ik had zo gerekend omdat dat precies weer die 33 dagen waren net als bij een ongi, snap je ja dom misschien...
Maar t klopte wel allemaal precies weer 33 dagen maar goed het zal nu waarschijn lijk 6 weken zijn....ik hoor het de 11e wel , als alles goed zit tenminste.....

Yosha mijn lichaam pakte redelijk snel de draad weer op, maar dat kan bij iedereen verschillend zijn denk ik, meestal wordt je ongi 4 tot 6 week na de mk/curretage.... en dan kan je ei dus varieeren.

Roos kan me voorstellen dat je blij zal zijn als het nu blijft zitten en dat het dan eindelijk morgenmiddag is.....

janneke goed idee van dat vakantiekolommetje!!
En vanmiddag naar de gyn!!!!!spannend!!!!!! Leuk!!!! ben heel beniewd, duim voor je!!!!

Ik zit ff in een onzeker dipje...... voordat ik teste voelde i me helemaal zwanger en wist het eigenlijk zeker, en nu is er weing veranderd, maar toch twijfel ik veel meer nu ik zeker weet dat ik zwanger ben....Wordt er wel een beetje gek van , maar ja doe het mezelf aan... Nog wel steeds moe en last van mn borsten ze zijn ook wel groter, groeien niet met de dag volgens mij... maar ja...dus dat voelt wel fijn....
Na ja zal gewoon moeten wachten!!
Volgende week drukke week met veel dingen dus genoeg afleiding wel fijn!!!

Groetjes!!!!

Hallo Roos,
Ah wat zul jij je kl*** voelen!! Je man heeft wel zijn mobiel mee toch, want als het begint is het wel fijn als hij in de buurt is.
Ik hoop voor je dat het meevalt, aan de andere kant is het niet erg als het toch nog spontaan komt. Je moet maar zo denken, dan is je lichaam in staat om op te ruimen wat niet goed is.
En voor de fijn, slik lekker pijnstillers, het maakt nu toch niet meer uit.  Maar ik weet het hoor, het is niet fijn!
Sterkte!!
Groetjes Laura

Hai,

vandaag toch weer gaan vloeien.....bleeegghhh, dahct er vanaf te zijn na 3 maanden vloeien! NOT.

Heb net huisarts gebeld en heb op mijn donder gekregen dat ik alweer zo druk ben (gisteravond tuin gedaan, gestreken, keuken opgeruimd etc etc), vanavond mag ik alleen maar op de bank ploffen en me laten bedienen.....nou ja, klinkt ook niet zo slecht toch?? haha

Nee, ze geeft aan dat je lichaam echt wel rust nodig heeft na een curretage, dus Roos, neem echt een paar dagen rust, dan schijnt het vloeien ook sneller te stoppen...tja van binnen heb je toch een wond(je) zitten in je baarmoeder, dus is wel logisch ook dat je rust moet nemen, alleen sta je er niet zo bij stil omdat je niets ziet van buitenaf...

Mag gelukkig wel blijven werken.....zittend beroep, dus dat vind ik wel fijn.

nou dit wilde ik even laten weten, meteen een tip voor Roos om het dus wel te laten helen...

liefs Yosha

Hello,

Yosha; ja ik dacht al: na 2 dagen alweer gaan werken, is niet fijn. Gelukkig heeft je huisarts je teruggefloten! ;-) Vervelend dat je weer bent gaan vloeien, maar weet je nu wat en hoe of moet je een paar weken afwachten? Dus idd: vanavond beentjes omhoog en jij bent even een prinsesje. En doe morgen ook maar rustig aan! Tis natuurlijk een kleine ingreep, maar wel een ingreep.

Roos: take it easy dus. Ik herken je gevoel zooo enorm goed van die 2 weken dat ik aan t wachten was. Er gebeurde bij mij niks maar ik voelde me zo verdrietig, alleen en onbegrepen en had ook sterk het gevoel dat ik stil stond. Alsof het huilen geen enkele zin had. Maar t lijkt me nog vervelender dat je het idee hebt dat het "er aan " zit te komen. Ik had 18 juni de curettage en 10 dagen later gaven we een verjaardagsfeestje en toen voelde ik me weer "happy". Had weer zin in dingen en was echt bezig met de nieuwe fase. Nu natuurlijk helemaal, maar zal t nooit vergeten. Dit "kindje" heeft een mooi plekje in ons hart.
Roos: sterkte voor morgen maar "spreek" je mss nog.

Mijn voetreflexmasseuze verwoordde het zo: elk wezen heeft een doel in het leven. Misschien had dit wezentje wel zijn of haar doel al bereikt in dit leven, na 8 weken al.

Ben niet spiritueel maar ik geloof er wel n beetje in. Mn man en ik waren na het trouwen en stoppen met de pil meteen zwanger, misschien was het wel een teken dt we niet alles voor lief moesten nemen, dat niet alles ons voor de wind gaat. En dat hebben we geweten!

Nog een dik half uur en dan ga ik naar huis en naar de gyn...

Groetjes Jannie

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
controle
Leeftijd
Vakantie

Laura
10/6
28/7