We gaan ervoor!! - Part I

Het was niet negatief of verontrustend hoor, tis meer dat ze natuurlijk nog heel voorzichtig zijn ivm nog geen hartactie, kan ook nog niet. Maar ik ken mezelf: had mezelf natuurlijk rijker gerekend en zooo gehoopt op een hartje. Maar das te positief!
Ben blij dat ik volgende week weer mag komen, dan ben ik 6 weken hoop ik!

Ik krijg de echo volgens mij alleen ge-upload als de foto online staat, of weet iemand anders een manier? Kan de foto evt mailen naar degenen van wie ik t adres heb? Tis een rijstkorreltje, maar wel een hele mooie rijstkorrel hoor! ;-)

groetjes Jannie

Janneke geen idee hoe dat moet!!!
Ik ga zo naar bed, echt helemaal zat ff thee drinken buiten met manlief!!!
Janneke ga lekker dromen over jullie mooie rijstkorrel!!!!
Alle andere meiden slaap lekker!!!!
tot morgen!!

hoi dames,

gisteren lekker met z'n 2 in het zwembad mijn man vondt het te koud
maar toch lekker afgekoeld en lol met z'n 2 omdat bij de buren de buitenlamp
aanging en dan is het bij ons achter ook verlicht.
Vandaag weer een test gedaan en zag dat volgens de test positief is,
dat betekend vanavond sporten hahaha.

Janneke: Dank je voor de glitters ik heb ze opgevangen ik hoop dat het helpt
want volgens de test is ei onderweg.
Grappig dat je uit Tilburg komt mijn oma en opa woonde daar en gingen al jong
als kind met de kermis 2 weken logeren en elke dag lekker naar de kermis
jammer dat er zoveel veranderd is.
Wel spannend hoor allemaal het is nu wel vroeg om te kunnen zien
lijkt mij aan de ene kant wel vervelend.
wel fijn dat je volgende weer mag komen hopen dat je dan meer kunt zien en meschien wel horen.
ze te horen heb je wel een leuke vk.

Laura: waar ga je naar toe met je vakantie?

Roos: kan me inderdaad wel wat bij voorstellen bij mij kwam willem spontaan
maar ik was al in het ziekenhuis, ik hoop dat alles goed komt en wens je veel
sterkte morgen.
Je bent niet de enige die het niet kan bijhouden er wordt veel geschreven
wel leuk natuurlijk om elkaar op de hoogte te houden en wetende dat je
er een beetje voor elkaar bent ik heb 2 schermen open anders weet ik niet
meer wie wat geschreven heeft.

Marieke: mijn man vindt ook dat we het om de dag doen anders te veel druk
zwemmen heerlijk gelachen en als het goed is ei onderweg.

yosha: gewoon lekker rustig aan doen even lekker laten verwennen,
veel mensen onderschatten het hele gebeuren maar vergeet niet dat je
lichaam best een opdonder heeft gehad.

Marijke: bij mij kwam na 15 weken zwangerschap willem spontaan
ik heb niet gekozen voor onderzoeken omdat ze mij al hadden verteld dat
de kans zo klein is dat ze iets vinden, ik moet toegeven soms denk ik ook
nu was ik zo ver en hoe zou dan.... maar fluit me zelf dan terug hoe moeilijk
het soms ook is. ik hoop dat het een beetje beter gaat nu met je.

nou dames ga maar even mijn man vast verleiden hahaha

tot morgen

Hoi hoi,

Jannie, wij hadden op onze eerste echo ook een rijstekorreltje (een halve zelfs..hihi) dat was met 6w2d, toen was er zelfs al lichte hartslag te zien, dus misschien zien jullie dit volgende week ook!

Mijn man en ik hebben er nu voor gekozen (hoe moeilijk het ook zal zijn) om pas rond 8-9 weken de eerste echo te willen....nu hadden we dan met 6w2d een echo met hartslag en met 10w3d bleek het met 7w4d gestopt te zijn....dus we hadden bedacht als we nu langer wachten met de eerste echo, dan is de wachttijd tot aan de 2e echo korter en mocht het weer niet goed zijn dan weten we het misschien al bij de eerste echo...(laten we hopen van niet hoor!).

Gisteravond Babyboom gekeken met manlief....ik zat me toch een partij te janken, echt erg...ging om dat jonge meisje van 23 die in de overgang raakt en niet vruchtbaar blijkt.....jeetje, mijn man en ik keken elkaar aan zo van, wat een geluk hebben wij dan dat wij spontaan zwanger waren de eerste keer! Ook al ging het mis, het kan nog veeeeeeeeeeeel erger.......

Ook heb ik gevraagd hoe hij erover denkt als we voor de 2e kluspoging gaan, hij wil net zo graag als ik een kindje, dus hij weet dat we meer zullen klussen, maar hij probeert er niet bij na te denken dat we het dan voor een kindje doen....hij wil het ook spontaan houden net als ik, dus hij wil niet dat ik ga temperen of ga testen....we laten de natuur zijn werk doen. Maar ben al blij dat hij weet wat hem te wachten staat zodra we groen licht krijgen....haha

En jeetje.....maandag gecurreteerd, nu vrijdag.....pffff weten jullie wel hoe lang het duurt voordat het 13 aug is en we naar de gyn gaan voor controle?????

Haha wat wacht een mens toch lang....eerst op zwanger raken, dan de eerste weken tot aan een echo, toen het bij ons mis was wachten op curretage en nu weer op groen licht van de gyn!

Heb gisteravond heerlijk op de bank gehangen en niets gedaan zoals de huisarts mij had verteld, vandaag weer aan t werk, maar vloei nog steeds en daar baal ik wel van......nou ja, als het aanhoudt moet ik na het weekend weer de huisarts bellen.

Is het bij jullie ook allemaal zo heerlijk afgekoeld buiten? Ik woon en werk in Hilversum en tis hier heeeeeerlijk nu na die broeierige dagen!

liefs Yosha

Tis me gelukt! Hihi....

Marieke, een hele fijne dag vandaag!! Wat heb je van je man gekregen??
En vandaag ga je het vertellen aan de ouders toch??

Jannie, mail die rijstkorrel maar!! Ben heel benieuwd naar jullie kindje. Ook al is er dan nog weinig te zien, ik heb nog nooit iets gezien, dus ben gewoon heeeeel benieuwd!!
Heb jij het nog aan je moeder verteld? En is het gelukt  de foto te mailen naar de rest van de familie op vakantie??

We gaan op vakantie naar Florida, Amerika. Las van de week op een of ander forum dat iemand spontaan 2 weken eerder ongi was geworden in vliegtuig, door luchtdruk. Dat was gekomen omdat je baarmoeder kan reageren op luchtdruk. Werd gelijk helemaal zenuwachtig, stel dat het deze ronde raak is, dan moet ik zwanger in vliegtuig.....
Het zal wel meevallen omdat ik dit nog nooit eerder had gehoord en je mag best vliegen als je zwanger bent, maar toch. Bah, waarom heb ik dit nu gelezen. Ga bijna hopen dat het deze ronde nog niet raak is....

Verder weet ik het even niet meer waar ik op wil reageren, heb geen 2 schermen open staan. Nou komt vanmiddag wel weer!!

Werk ze dames, gelukkig alweer bijna weekend!!

Goeiemorgen!!!
laura bedankt voor de ballonnen!! wat een verassing, wordt je toch helemaal blij van!!!!
Leuk!!

mama13 je ei komt er dus aan, spannend, druk klusweekend dus!! hihi....

Yosha, dus lekker een avondje rustig aan, en dan na vandaag een rustig weekendje misschien dat je dan wel stopt met bloeden....
En ja 13 augustus durt nog lang!! Ik weet het ik heb 11 aug de echo is twee daagjes eerder maar duurt ook nog zo lang!!
kunnen we samen wachten en Laura heeft dan Nod dus wachten we met zn allen!!

Laura, kan me voorstellen dat je schrikt, maar ik hebt ook nog nooit eerder gehoord, dus probeer het los te laten!!!!

Ik heb vanmorgen al heerlijk ontbijt op bed gehad!! kadootje krijg k nog, maar krijg ieder geval nieuw servies, borden dan alleen de rest heb ik zat.... Maar weet nog niet goed welke.... ben al wel aan t kijken had mooie gezien bij de v en d maar dat was weer niet op voorraad.... maar ach heb er geen haast bij!!

Nu een ochtendje werken de eerste deze week en meteen de laatste en dan weer weekend!! haha erg!!!
Ben weer wat rustiger als gister, test was nog duidelijker gister dan zaterdag dus dat is fijn en voel me ook beetje raar vandaag anders..... nou we zien t wel..... t geeft geen garanties, maar beetr als niets voelen!!!

Fijne dag allemaal!!!

Terug
Bovenaan