Hoi hoi,
Jannie, wij hadden op onze eerste echo ook een rijstekorreltje (een halve zelfs..hihi) dat was met 6w2d, toen was er zelfs al lichte hartslag te zien, dus misschien zien jullie dit volgende week ook!
Mijn man en ik hebben er nu voor gekozen (hoe moeilijk het ook zal zijn) om pas rond 8-9 weken de eerste echo te willen....nu hadden we dan met 6w2d een echo met hartslag en met 10w3d bleek het met 7w4d gestopt te zijn....dus we hadden bedacht als we nu langer wachten met de eerste echo, dan is de wachttijd tot aan de 2e echo korter en mocht het weer niet goed zijn dan weten we het misschien al bij de eerste echo...(laten we hopen van niet hoor!).
Gisteravond Babyboom gekeken met manlief....ik zat me toch een partij te janken, echt erg...ging om dat jonge meisje van 23 die in de overgang raakt en niet vruchtbaar blijkt.....jeetje, mijn man en ik keken elkaar aan zo van, wat een geluk hebben wij dan dat wij spontaan zwanger waren de eerste keer! Ook al ging het mis, het kan nog veeeeeeeeeeeel erger.......
Ook heb ik gevraagd hoe hij erover denkt als we voor de 2e kluspoging gaan, hij wil net zo graag als ik een kindje, dus hij weet dat we meer zullen klussen, maar hij probeert er niet bij na te denken dat we het dan voor een kindje doen....hij wil het ook spontaan houden net als ik, dus hij wil niet dat ik ga temperen of ga testen....we laten de natuur zijn werk doen. Maar ben al blij dat hij weet wat hem te wachten staat zodra we groen licht krijgen....haha
En jeetje.....maandag gecurreteerd, nu vrijdag.....pffff weten jullie wel hoe lang het duurt voordat het 13 aug is en we naar de gyn gaan voor controle?????
Haha wat wacht een mens toch lang....eerst op zwanger raken, dan de eerste weken tot aan een echo, toen het bij ons mis was wachten op curretage en nu weer op groen licht van de gyn!
Heb gisteravond heerlijk op de bank gehangen en niets gedaan zoals de huisarts mij had verteld, vandaag weer aan t werk, maar vloei nog steeds en daar baal ik wel van......nou ja, als het aanhoudt moet ik na het weekend weer de huisarts bellen.
Is het bij jullie ook allemaal zo heerlijk afgekoeld buiten? Ik woon en werk in Hilversum en tis hier heeeeeerlijk nu na die broeierige dagen!
liefs Yosha