We gaan ervoor!! - Part I

Hoi Dames,

gisteren lekker met mijn vriendin over de kermis geweest,
en als vroeger met mijn vriendin in atractie gegaan die over de kop gaat
heerlijk kan er niet meer zo goed tegen voelde heerlijk.
de kinderen lekker mee we waren er al om 19.30 en om 24.00 uur pas thuis.
zo laat is die van mij nog nooit opgebleven.
ps baal wel als we om de dag zouden klussen was vandaag ook de klus dag
maar het lukte niet, mijn man had barstende hoofdpijn en zijn bij mijn ouders
dus konden niet even..........dan morgen maar weer in hoop dat het goed komt deze maand.

Patricia: wat goed van je om te gaan sporten, ik en mijn man gaan elke maandag
samen op de kazerne, beetje hardlopen hindernis baan opdrukken sit-ups.
mijn schoonouders passen dan 2 uur langer op die dag.

Roos: fijn dat je alweer thuis bent en dat de ingreep mee viel,
doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen zodat je snel opknapt

jannekechris: Zo te lezen heb je veel variatie in je baan, wel leuk met kinderen werken
ik wou dat ook altijd alleen heb daar geen opleiding voor maar ja ik vindt eigenlijk veel
leuk, van militair (algeweest 9jr) zou ik graag bij de politie willen of op de ambulance.
Ik ga zeker voor je duimen dinsdag.

yosha: eigenwijs lichaam en hormonen?
doe maar lekker rustig aan, gewoon even afwachten, al moet ik toegeven
dat ik me ook eerder dingen ga afvragen. laat je lekker verwennen,
hier in eindhoven regent het licht dus ik hoop bij jullie droog zodat je lekker kunt bbq.

gr. els.

Hey dames,
Heerlijk weekend! Vandaag uitgeslapen, de auto schoongemaakt (binnen zelf en buiten de wasstraat haha). Verder boodschappen gedaan en  geshopt. Heb 2 bikini's gescoord in de uitverkoop, Florida, here I come!!
En nu  met de laptop op schoot kijken hoe het met jullie is!

@Janneke, ja idd, als je SPH en post HBO hebt gedaan, dan kan ik me voorstellen dat het gaat kriebelen als je nu op kdv werkt. Ook leuk natuurlijk, maar je hebt de studie niet voor niks gedaan. Ik hoop voor je dat het wat wordt! Je kan dinsdag in ieder geval laten zien wat je waard bent. En je moet maar zo denken, iemand die werkeloos is of net student af, heeft veel minder ervaring daarin!
Nou ja, zo een ben ik dus wel. Heb orthopedagogiek gestudeerd, maar na afstuderen kon ik geen baan vinden. Eerlijk gezegd was mijn stage bij Jeugdzorg me ook enorm tegengevallen en had ik ook niet zoveel zin in een dergelijke baan.
Ben toen begonnen via uitzendbureaus als groepsleidster bij allemaal verschillende instellingen (lichamelijk/verstandelijk gehandicapten, kdv, psychiatrie). Daarna heb ik ongeveer een jaar bij een crisisopvangcentrum voor volwassenen gewerkt. Maar het was toch niks voor mij. Werk nu al jaren bij een uitkeringsinstantie, beoordelen of mensen recht hebben op een uitkering en regie voeren over werk/reïntegratie. Een combinatie van juridische vraagstukken en contact met mensen. Bevalt me prima. Ben er wel eens zat van, maar er zitten ook grote voordelen aan. Flexibele werktijden, behoorlijke vrijheid in het werk, makkelijk vrij kunnen nemen, prima salaris en arbeidsvoorwaarden..... Weet ook dat ik straks (na bevalling) makkelijk minder kan gaan werken, op de uren en dagen die ik wil.
Heb gemerkt dat ik dat soort dingen erg belangrijk vind, en dat vind je dus lang niet overal. Dus voorlopig blijf ik nog wel even!

@Jannie, balen is dat als je pc vastloopt!
Ik hoop dat je nu weer wat zekerder bent. Je bent gewoon nog niet zo ver als dat je zou willen. Maar volgende week is er meer te zien en kun je zien hoeveel je gupje gegroeid is!!

@Yosha! Meid doe je rustig aan!! Misschien is het idd wel verstandig om even een normale cyclus af te wachten. Wij zijn wel gelijk aan de klus gegaan, maar ergens was ik er ook wel wat nerveus over. En toen ik ongi werd, was ik daarom ook niet heel erg teleurgesteld. En zelfs wel een beetje blij dat alles het weer doet.
Dus maak je niet te druk, en wacht gewoon af. Als ik jou zo hoor, hoef je nog maar zo'n 2 weekjes te wachten. Lijkt een eeuwigheid, maar op een mensenleven valt het wel mee :)))
Hoop dat je vanavond een leuke bbq hebt!!

Hee Marieke, leuke verjaardag gehad dus!! Haha, (schoon)ouders dus niet verrast.... Ze zien het gewoon aan je. Heb ik ook van verschillende mensen gehoord, dat mijn ogen zo straalden. Het zal wel, zelf heb ik dat niet in de gaten....
Ja die onzekerheid zal nog wel even zo blijven, maar nog maar een dikke week en je mag voor de echo. Je hebt de eerste onzekere/kritieke weken er al bijna opzitten meid, fijn!!

@Patricia, weer een leuk idee voor het schema erbij. Ik vul mijn gegevens zo ook even in! Volgende week dus controle, hoop dat het allemaal oke is.
Dus jouw ei is misschien ook al vorige week geweest. Die eerste tijd na de miskraam / curettage is wel een onduidelijke voor je ei, dus wie weet. En heb je dan wel genoeg geklust mocht ie vorige week geweest zijn?
Afwachten maar weer, balen is dat iedere keer weer....

Els, ja wat kan je dan over het klussen inzitten. Is het wel genoeg geweest deze maand.... Volgens het schema had je donderdag al je ei, dus dan zou het vandaag toch al te laat zijn. Heb je niks gevoeld?

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
1

-
33
Gron.
stad
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e

-
30

19/7-9/8

Marijke
17/6
2/8
15/8
2e

2/9
33

-

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e

-
28

15/8-23/8

Patricia
10/7
7/8
21/8
1e
2

7/8
30
Z-H

-

Els
11/4
31/7
17/8
3e

-
29

?

Charlie
11/7
8/8
22/8
1e

?
?

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e

-
32

?

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e

?
32

?

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging

gyn/
vk
Leeftijd

Vakantie

Marieke
12/6
25/3/09
1e
1e

11/8
31

1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e

7/8
29

20-27/9
Een fijne avond allemaal en geniet nog even van het weekend!
Groetjes Laura

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
1

-
33
Gron.
stad
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e
2

-
30
Frl

19/7-9/8

Marijke
17/6
2/8
15/8
2e

2/9
33

-

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e

-
28

15/8-23/8

Patricia
10/7
7/8
21/8
1e
2

7/8
30
Z-H

-

Els
11/4
31/7
17/8
3e

-
29

?

Charlie
11/7
8/8
22/8
1e

?
?

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

?

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e

?
32

?

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
25/3/09
1e
1e

11/8
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e

7/8
29
Til-
burg
20-27/9
Heb van nog een paar dames de gegevens alvast ingevuld!

Goedemorgen!

Les Miserables was erg mooi! Lekker gegeten ook en was gezellig.
Vandaag drukke dag; op bezoek bij 2 schoonbroers en eten bij de buren. Maar wel gezellig!

Yosha: wat naar zeg die pijnen, dat was vast even schrikken... Hoop niet dat je die pijnen elke maand hebt als het idd je ei is! Of beter gezegd: hopelijk ben je binnenkort zwanger en dan heb je er geen alst meer van!

Marieke: leuk dat je verjaardag zo geslaagd was, haha en dat ze t al gezien hadden, leuk! Jep, ouders kunnen dat soms zooo snel zien...
Gister wel wat dingetjes gekocht in de stad voor de beebie, voelde goed. We worden steeds blijer, ook omdat we t gister aan onze schoonouders hebben verteld. Twijfel slaat soms toe maar gisteren had ik de hele dag last van mn baarmoeder (de welbekende krampen) dus dan ben ik al snel gerust gesteld.

Patricia: zou toch wel helemaal geweldig zijn als het dit keer al raak is bij. Als een stel het verdient zijn jullie t wel! Ok, iedereen verdient het en ik gun het iedereen op dit forum maar jullie hebben wel heel erg veel voor de kiezen gehad!!! Lekker dat je jezelf verwent hebt!!!

Dames, fijne zondag en tot snel maar weer!
Groetjes Jannie

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
1

-
33
Gron.
stad
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e
2

-
30
Frl

19/7-9/8

Marijke
17/6
2/8
15/8
2e

2/9
33

-

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e

-
28

15/8-23/8

Patricia
10/7
7/8
21/8
1e
2

7/8
30
Z-H

-

Els
11/4
31/7
17/8
3e

-
29

?

Charlie
11/7
8/8
22/8
1e

?
?

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

?

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e

?
32

?

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
25/3/09
1e
1e
1

11/8
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

7/8
29
N-Br
20-27/9

Hoi hoi!!!

wat een ander weertje zeg!!!! Gister zaten we nog lekker buiten en nu weer binnen.....

Patricia, nee ik kocht geen babykleren ofzo.... maar ze zag het gewoon aan mijn lijf zeg maar, ben ook wel iets voller aan t worden, zag de foto's van mn verjaardag en toen kon ik het ook wel zien haha....
Ja t weet wat he serviezen, en ja dat zul je altijd zien heb je egrnes gekocht komt het later in de aanbieding......
Lekker geshopt dus!!! heerlijk he soms!!!!

Els fijn dat jullie het leuk hebben gehad op de kermis!!

Laura klinkt lekker je wekeend!!! Leuke bikini's gekocht dus, he...heerlijk he vakantievoorpret!!!! Wij hebben ook auto gewassen alleen dan van de buitenkant!! Binnenkant moest ook, maar ja.....dat moet nu nog steeds haha....

leuk dat het gister gezellig was janneke!!!
En heerlijk he al wat geshopt voor de baby......dat heb ik nog niet gedaan..... misschien dat ik dat na volg. week maandag ook durf...

Voelde me van t weekend wel aardig zwanger.... moe moe en nog eens moe, gisteravond echt om half 11 mn bed in gestort, beroerd van de moeheid, lekker geslapen vannacht, en kon er niet uitkomen vanmorgen!!!
Nou we zine wel, de ene keer heb ik er meer vertrouwen in als de nadere keer... dat zal nog wel even zo blijven....
En deze week best druk dus hoop dat het gauw volgende week maandag is.....

O trouwens.... ik mag van mn werk de opleidng gaan doen en er zitten geen voorwaarden aan, dus mn sociaal statuut blijft gelden wat inhoud dat ik in ieder geval tot 1 januari 2011 nog in dienst ben.... natuurlijk hoop ik dan wel wat naders heb!!
Maar t geeft wel een stukje meer rust....
Dus ga me morgen opgeven en dan zie ik allemaal wel hoe het gaat met de zwangerschap enzo!!

Vandaag weinig plannen, lekker dagje samen relaxen thuis denk ik!! helemaal zin in en ga zo een zak chips aanvallen, heb ik zo'n trek!! haha.....

tot laters!! Fijne zondag allemaal!!!

Goeienavond dames,
Er is weinig geschreven vandaag. We proberen blijkbaar allemaal wat af te kicken ;-))
Vanmiddag waren mijn ouders op bezoek. Was wel gezellig.
Nou het wordt een spannend weekje voor mij. Nog 8 dagen voor NOD. Heb nu sinds eind van de middag wat last van bloedverlies en ik voel me niet helemaal lekker (lees: klein beetje misselijk). Dus ik haal me nu gelijk al in het hoofd: zou het een innestelingsbloeding zijn..... Voel mijn borsten (nog???) niet trouwens.
Kan jullie wel vertellen: volgende week ongi is nu al een grote teleurstelling!!
En mijn lichaam zal ik de aankomende week errug goed in de gaten houden!

Jannie, dus Les Miserables was leuk! En wat hebben jullie alvast gekocht voor de baby?? Het voelt nu dus beter dan de vorige keer?
Ik durfde toen echt nog niks te kopen, wilde eerst meer zekerheid. Achteraf misschien wel een teken geweest.
Leuk is het om het aan de (schoon)ouders te vertellen! Ik verheug me nu al op de volgende keer....!!

Marieke, sterkte met de moeheid! Dat kan ik me nog wel herinneren van de vorige keer. Je lichaam krijgt heel wat te verwerken, dus gek is het niet. Geef er lekker aan toe zou ik zeggen! En het is een goed teken lijkt mij!
Ja idd, was erg leuk om bezig te zijn met de vakantie en geeft me dan ook wel een kick als ik wat leuks kan vinden in de aanbieding (2 bikini's  voor nog geen 25 euro, hihi, erg leuk!!).
Wat fijn trouwens dat je de opleiding mag volgen en dat je toch gewoon onder sociaal statuut blijft vallen. Januari 2011 geeft je idd wat meer tijd met de opleiding en je zwangerschap. Succes alvast!!

Helaas is het weekend alweer bijna voorbij.
Nou ik ga zo lekker naar bed, ben ook moe (met de rest van de verschijnselen krijg ik trouwens veel te veel hoop op een NOD....).

Grtzzzzz Laura

Hoi hoi!

JOEPIE!  Eindelijk heb ik net een positieve ovu-test gedaan! Ik werd er eerlijk gezegd al een beetje moedeloos van, maar aan de andere kant waren mijn lichamelijke signalen toch wel duidelijk genoeg. Toch wel fijn dat dit nu eindelijk bevestigd is door de ovu-test.
Het is dus echt een piek van 2 dagen (geloof ik), want gister had ik nog een supernegatieve test! Hij is nog nooit zo duidelijk geweest. We gaan er weer voor. Gelukkig kan ik het goed overleggen met mijn vriend en 'trekken we ons plan' ;-))
Ik merk dat als ik snel opsta van de bank oid dat ik pijn heb in mijn onderbuik. Herkennen jullie dat? Ook zo'n verschijnsel waar je last van kunt hebben als je zwanger bent.

Ik zie nu al op tegen twee weken wachten op de NOD...;-s
Ik zal proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Maar goed, als ik daar het recept eens voor had! Ik kan mijn gevoel nou eenmaal niet stop zetten. Waarschijnlijk heb ik wel genoeg afleiding op werkgebied, dus dat gaat wel goed komen. EERST AAN DE SLAG! ;-p

Laura spennend allemaal!!!!!
We gaan samen wachten jij op je nod en ik op de echo..... hebben we die maandag pas een het eind van de dag die afspraak pas...
Ik hoop zo voor je dat het raak is, kan me voorstellen dat het een teleurstelllling wordt als het niet zo is... dan kom je die stress en evt verdriet   hier maar van je afschrijven!!

Jannekechris!!! Jippie!!!!!!!!!!! ben helemaal blij voor je!!!!!!! drukke avond dus....
inderdaad bied je werk afleiding... en als je te zenuwachtig wordt kom je hier maar kletsen. en onze bank is daar sponsor van en dan gaan we dus met een groep naar de vipavond, nick

Ik ga ook weer richting mn bedje.... moet morgen werken, heb met een collega geruild, we gaan donderdagavond met een heel stel collegas naar een ja hoe heet dat feestje..... veluwade in hierden, ligt dat hele dorp 4 dagen voor plat en onze bank is daar sponsor van en dan gaan we dus met een groep naar de vipavond, nick en simon komen dus allemaal gezellie, maar dan weing zin om vrijdag te werken haha dus wilde een collega die niet ging wel ruilen... mooi geregeld dus...
Dindag ga ik dagje naar een vriendin ga ik zelf een ketting maken zij gaat mij helpen... woensdag weer werken..... dan is t alweer donderdag...
times flies!!!

truste allemaal!!!!!!
tot morgen!!
marieke

Terug
Bovenaan