We gaan ervoor!! - Part I

Hallo Ik ben er weer!!!!
Heel wat opgeluchter als vanmorgen!!!

De echo was goed!!!Hij begon met de echo en zei hoor je het?? dat is het hartje!!!!!
De tranen schoten me in de ogen had zo graag gewild dat manlief erbij was, maar dat kon echt niet met zijn lastige werk....(in dit geval dan...)
Toen draaide die het scherm en zag ik het hartje ook kloppen......
Heel bij zonder!!!!!!
Ben nu 6,5 week zei hij en uitgerekend op 2 april. (is manlief jarig!!)
Op de echo staat 6w 2 dagen nou ja maakt niet uit ik houd gewoon die 2 april aan!!

Het voelt goed en ben helemaal blij!!!
Ik vroeg nog hoe het kon dat je dan nu bv geen zere borsten heb en weing meer voelt.... hij zei daar is geen pasklaar antwoord op, het lichaam is bij iedereen anders en het lichaam is een eigenwijs ding en doet waar ie zin in heeft!!!! Nou dat weten we ondertussen!!!!!

Particia fijn dat je je gedachten weer wat meer kan verzetten en dat je het "gewone"leven weer aan het oppakken bent!!!!
En gezellig toch weer een verhaal van je te lezen!!!

Els spannend!!! Je weet maar nooit!!!! Ik heb niet meteen trek in dingen maar vind mn thee nu vies... nou ik ben zo'n beetje thee verslaafd, dus heel raar!!!!
En bijna weer weekend, komt je dochter weer thuis!!!!

Yosha bedankt voor het duimen!!!
Fijn dat je weer geklust heb enn dat het goed voelde.!! dat is toch het belangrijkste!!!
Succes bij de tandarts!!! ook echt niet mijn hobby!!!!!
Leuk dat je nichtje komt....
Huis poetsen moet ik ook doen echt een troep, gewekrt deze weke en gister te beroerd....gooi je ook alles beetje van je af...
haha.....

Laura en bij jou?????? ook spannend!!

Nou ik ga even eten, als ik te lang niets eet wordt ik wel gammel en zweverig.... das niet fijn, dus ga daar even wat aan doen!!!

Ik mail de foto van de echo gauw!!!!

Groetjes!!

Marieke, wat een fijn nieuws!!! Dan kan je er nu weer eventjes tegen aan. Lijkt me zo leuk en bijzonder om te zien dat het hartje klopt!!
Wanneer mag je weer??

Ja hier is het ook spannend hihi, ik hou iedereen flink bezig en mezelf nog het meest....
Geen bloed meer gezien gelukkig. Wel verbeeld ik me dat ik meer afscheiding heb dan normaal. Ik heb wat kriebelende borsten, tepels voel ik niet (die deden de vorige keer zo'n zeer). En ik had nogal een pesthumeur vanmorgen.....
Die kriebelende borsten en mijn pesthumeur kan ik ook  hebben als ik ongi moet worden/ben geworden, dus zegt allemaal niks.
Gelukkig is het voor mij nu weekend, ben er echt aan toe! Nu nog 1 weekje werken en dan eindelijk de langverwachte vakantie!!
Maandag is mijn NOD, gelukkig zit het weekend er tussen. Dat vliegt meestal wel voorbij hihi.

En idd, ben van plan om woensdag past te testen. Te vroeg testen doe ik niet meer, ben ik een paar keer zo teleurgesteld van geworden dat ik dat niet meer wil. Dan leef ik nog liever een paar dagen in onzekerheid.
En je hoort ook wel van die verhalen dat je cyclus onregelmatig kan worden van een miskraam, dus daarom wil ik pas 2 dagen na mijn NOD testen.
Volgens Jannie's gyn is een thuistest 16 dagen na de bevruchting positief (is dat hetzelfde als 16 dagen na ei??). Dan zou woensdag bij mij dus de 1e dag zijn dat een thuistest positief kan zijn??

Ben zo moe, dus ga nu eerst even pitten!!

Hoi laura
heerlijk bijna vakantie!!!!!
Wij nog 3 weekjes, begint ook op te schieten....
En ja jij houd het lekker spannend!! Geeft niets ik duim stevig door!!!!!
Slaaps he!!!!

Ik heb in t ziekenhuis geen vervolgafspraak staan, als we bij de vk voor de vakantie gene echo meer krijgen dan maak ik een afspraak voor de vakantie bij een echobureau, kan manlief het tenminste ook zien!! En ga ik fijner op vakantie als ik dan weet hoe en wat!!

Nou ik ga nu echt eens even wat doen!!!!

Hi ladies,

Marieke: helemaal te gek joh! Zo blij voor je!

Laura: bevruchting is denk ik hetzelfde als eisprong, maar kan een aantal uren tot een dag schelen, weet dat even niet meer. Op

www.mamaenzo.nl

staat een handige vruchtbaarheidskalender, daar staat wanneer je bevruchting, innesteling en wanneer je een thuistest kan doen. Ik hoop het zo ontzettend voor je meid, echt.... Het is allemaal wel heeeeel herkenbaar jouw symptonen maar ik snap dat je "nuchter" wil blijven.
Je hebt vast al heel veel gegoogled hoe dat bloedverlies kan en wanneer dat was, komt dat beetje overeen met een innestelingsbloeding? Fingers crossed!!!

Ik heb mijn afspraak verzet   van maandag de 18e naar donderdag de 21e want dan kan manlief er ook bij zijn, dat is wel zo leuk! Is wel 3 daagjes later helaas maar goed, des te meer is er te zien. ben dan ongeveer 8 weken denk ik. Spannend!

Groetjes Jannie

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
1

-
33
Gron.
stad
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e
2

-
30
Frl

19/7-9/8

Marijke
17/6
2/8
15/8
2e

2/9
33

-

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Patricia
10/7
7/8
21/8
1e
2

4-9

30
Z-H

-

Els
11/4
31/7
17/8
3e

-
29

?

Charlie
11/7
8/8
22/8
1e

?
?

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

-

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e
1

13-8
32
H'sum

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
5/4/09
1e
1e
1

21/8
29
N-Br
20-27/9

Janneke, bedankt dat je het schema al heb aangepast!!!!!

Kreeg net ook de brief van de opleiding binnen!! Aangenomen!!!! Jippie!!!
Wordt een heftig jaartje!!!!! Maar wel leuk allemaal!!!!

Groetjes!!

Ik heb het schema ook even aangepast, omdat mijn ei weer laat was is mijn NOD ook wat later.

@Marieke: gaaf dat je  bent aangenomen voor die opleiding!  Ik durf er dit jaar toch niet aan te beginnen want mijn man wil echt graag naar Dubai. Misschien kan ik daar een opleiding volgen want ik heb er wel weer zin in om iets nieuws te leren!

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
28/7
11/8
2e
1

-
33
Gron.
stad
21/8-10/9

Linda
23/3
1/8
14/8
5e
2

-
30
Frl

19/7-9/8

Joanna
1/6
2/8
17/8
2e

-
30

?

Marijke
17/6
2/8
18/8
2e
3
2/9
33
Utrecht
-

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Patricia
10/7
7/8
21/8
1e
2

4-9

30
Z-H

-

Els
11/4
31/7
17/8
3e

-
29

?

Charlie
11/7
8/8
22/8
1e

?
?

?

Miep
19/6
20/8
1/9
2e
1

-
32
N-Br

-

Yf
23/7
20/8
3/9
1e

?
31
Z-H

19/8-27/8

Yosha
28/7
25/8
8/9
1e
1

13-8
32
H'sum

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

Zwanger!

Naam
MK/cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
5/4/09
1e
1e
1

21/8
29
N-Br
20-27/9

Goedemiddag allemaal,

Heerlijk geslapen!! Maar nog steeds moe. Tis toch wat!! Nou ja, vanavond maar vroeg naar bed en morgen lekker uitslapen. Heb het gevoel dat ik wat slaaptekort heb opgebouwd.....

En die borsten blijven maar kriebelen. Heb zin om ze  flink te krabben haha, maar doe ik maar niet. Heb nu ook het idee dat ze wat groter zijn geworden, vooral aan de zijkant richting oksels. Dat had ik de vorige keer ook. Kan best zijn dat ik dat ook heb voor een ongi, maar dat weet ik zo niet.
Het wordt nog een lang weekend wachten,  kwaaltjes tellen en mezelf gek maken  

Yosha voor jou ook uren aftellen tot je weer mag of niet!!
En als je nu weer begint met klussen kan het zaad ook alvast weer op kwaliteit komen voor het echte werk (oud zaad ik toch minder van kwaliteit hihi)
Irritant dat we weer die 13 weken door moeten idd. Vorige keer was ik bij 9 weken en dat duurde al zoooo lang. Denk je, nog even doorbijten en dan eindelijk kan je het iedereen vertellen en moeten we straks weer die tijd door!!
Daarom zou ik ook zo blij zijn als het deze keer raak is. Sowieso om weer zwanger te zijn, dat is natuurlijk stap 1, maar dan gaan we snel met vakantie en als we terug komen ben ik alweer 8 weken. Vakantie gaat altijd snel voorbij dus dat lijkt me geweldig!!
Kan je die boekhoudster van jullie niet opsluiten haha!!

@Marijke, ja heb al testen in huis, maar ga dus pas woensdag testen (als ik het zo lang volhoud haha). Jouw NOD is dus wat later?

@Patricia, fijn toch dat je het weer drukker krijgt. Geeft niks hoor dat je dan minder reageert. Zou ik ook moeten doen. Met andere dingen bezig zijn....
Maar momenteel is dit gewoon het belangrijkste in mijn leven (het zwanger worden dus) en ik kan dat maar niet van me afzetten.
Ja die Wii, hartstikke leuk!! Wij hebben er geen, maar vrienden wel en tis erg leuk om spelletjes te doen. Vooral bowlen ben ik hartstikke goed in haha. Ze hebben nu ook Guitar Hero erbij, maar heb dat nog niet gedaan. Lijkt me wel super om te doen!! Ze zijn nu met vakantie en wij straks, dus geduld....
Balen dat ze geen echo deden zeg. En idd, zou ook die andere reden niet durven noemen. Hoezo desperate!!
Maar wel bloedprikken dus. Heb je in ieder geval het gevoel dat er weer iets gebeurt.

Els, bij jou dus ook spannend met jouw kwaaltjes!! Wie weet!! Ik hoop het zo en bij ieder kwaaltje denk ik, zou het. Als ik volgende week ongi word ben ik wel enorm teleurgesteld, dat weet ik nu al! En omdat we zo graag willen kunnen we ons ook dingen verbeelden. Je lichaam kan je flink voor de gek houden helaas!!
Ja ik zou ook geen maand over willen slaan, als ei er aan komt, dan maar even zin maken, maar er moet wel geklust worden. Anders krijg ik er spijt van!!

@Jannie, hormonen, rare dingen hoor  En arme man van jou dat hij het zo moet ontgelden. Nou ja, het is voor een goede zaak moet ie maar denken!!

Straks weer even verder!

Naam
MK/Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie