We gaan ervoor!! - Part I

Hihi MaikeSanne, wat zijn wij erg!! Hoe vaak is ons berichtje geplaatst....
Ik had last van een error en dacht dat ie niet geplaatst was. Net opnieuw ingelogd (had berichtje gelukkig gekopieerd) en wilde het nogmaals plaatsen. Niet nodig dus.....

Hee dames,

Sorry sorry maar ik kan jullie echt niet bijhouden. Ben zo druk met mijn werk, mijn dochter en mijn paard dat een peesblessure heeft, waar ik 2 a 3 keer per dag naar toe moet, dat ik om 20.30 uur (als dat al lukt....) eindelijk eens op de bank kan neerploffen en geen energie meer heb om alles uitvoerig te lezen, omthouden en reageren. Ik ben momenteel geen goede forummer.....Ik wil er ook even iets minder mee bezig zijn, dat zwanger worden dan. Ik voe me haast schuldig dat ik niet genoeg reageer....
Ik zal wel af en toe proberen mee te lezen en hopelijk een berichtje plaatsen, want ik ben inmiddel wel erg benieuwd naar jullie successen op het zwanger-zijn-gebied...
Heel veel sterkte allemaal
Jannie ik duim voor je morgen!!!!!! laura fijne vakantie!

Gr Roos

Hhaha Laura ja idd !
Hier wilde de pagina niet laden dus heb tig keer op stop gedrukt en dan weer op plaats bericht.. Met als resultaat dat ie er dus ook tig keer opstaat.. Wooppss...
Sorry dames !!

Manlief gaat rechtstreeks vanuit zn werk heen.. Hij zei ook ik kan je er niet alleen heen laten gaan ! Maar ja soms kan het niet om zn werk maar heeft het toch voor elkaar gekregen !   Ben ook super blij dat ie me kan bijstaan...
Ach misschien valt het ook wel mee.. denk dak me te druk maak!

Ik ga nu nog ff douchen en dan lekker vroeg op bed. Morgen eerst nog 2 uurtjes werken en dan naar de schoonheidssp en dan naar zh,,,
Tot morgen !! xxx

haha, dacht al dat de server van ons forum helemaal van slag was....al die dubbele berichten!!

ik word nu al gek van het wachten.....het enige waar ik sinds vorige week vrijdag last van blijf houden is een zeurend gevoel van baarmoeder naar eierstok (zeg maar de plek die ik ook altijd voel als mijn ei er is of als ik ongi ben).....weet dat ik dit vorige keer ook een paar weken heb gehad omdat het de innesteling was....pfff maar durf er eigenlijk niet op te hopen hoor! herkenbaar he, dat je jezelf geen hoop wilt geven...

maar goed, als ik volgend weekend niet ongi word ga ik echt testen hoor! manlief zegt dat ie geprobeerd heeft goed te richten, dus daar kon het niet aan liggen en hij had ze weer zwemles gegeven (diploma A en B)..haha, hij spoort af en toe niet helemaal hoor..wel gezellie prettig gestoord zeg maar....

Nou ja, volgende week moeten we meer weten.......keep my fingers crossed!

Jeetje, weer een nieuwe aanwezige....helaas welkom....ben benieuwd wat het nu word bij je, wel of niet zwanger????? Hoe heb je je miskraam verwerkt? Of zit je daar ook nog middenin??

Nou meiden die met vakantie gaan, geniet er van en kom lekker zwanger terug zeg ik...!

Jannie heeeeeeeel veel succes morgen saampjes met jullie echo!! Zal nog een keer duimen hoor voor je (tis toch rustig op kantoor haha, dus heb de tijd!). Laat je ons wat weten als je bent geweest?? Probeer een beetje te slapen vannacht!

liefs Yosha

Hey ladies!!!

Het aantal berichtjes is wel heeeeeeeeeeel erg gestegen. hahahaha

Laura: hele fijne vakantie!!! Kan je ei goed innestelen en groeien. Tot over enkele weken. Wanneer je weer thuis bent heb ik mijn 1e echo hopelijk gehad en is alles goed. Wel spannend hoor! Ik voel me prima. Mijn borsten groeien echt!

Miriam: welkom op dit forum ook al is de aanleiding heel verdrietig. We zijn wel gezellig. Spannend bij jou dus!!!

Yosha: Succes morgen bij de controle echo!!!

Jannie: geniet morgen van je echo. Ik hoop/denk dat alles helemaal goed is. Ik moet nog 2 weekjes wachten voor mijn 1 echo. Ik ben 7 weken op het moment dat ik midden in 4 cursusdagen zit. Ik denk er over om te vragen of ik dan 2 dagen eerder voor een echo kan of dat ik dan beter na het weekend kan komen. Ben nu 5 weken.

We horen het snel morgen he!!!!

Maike Sanne: ja ik rijd paard. Ik heb er 2. 1 van 19 jaar = met de VUT en 1 van 7. De laatste is mijn wedstrijdpaard. Een vriendin rijdt er ook op en rijdt sinds mijn laatste zwangerschap wedstrijden met hem. dat hebben we eerst zo gelaten. Als alles goed gaat kan ze hem het komede jaar nog uitbrengen. Zaterdag starten ze in de L2.
Ik rij zelf 2 keer per week en mijn vriendin ook 2 keer. Ik blijf rijden zolang ik er een goed gevoel bij heb. Ik heb het geluk dat ik de paarden/rijbak etc thuis heb. In mijn 1e zwangerschap heb ik tot 5 maanden gereden en had mijn schoonmoeder van een oude rijbroek een positierijbroek gemaakt.

Morgen wordt zoonlief 2!!!!!!!!!!!!!!!!!  Alweer 2 wat gaat dat snel!  's Middags komen de grootouders natuurlijk ff. Zondagmiddag is zijn echte feestje.

Ladies fijne avond en droom lekker.
Grtz Linda

Meiden kom morgen langer terug ben helemaal kapot maar Laura meid fijne vakantie en jij geniet intspan en rlax en wie weet terug met zn drieen, maar ga genieten!!!

Yf benjij al weg?? Ook fijne vakantie!!!!

tot morgen!

Hallo Dames,

Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel af en toe mee, maar er zijn zo veel berichten om bij te houden.... het is bijna een dagtaak!
ik ben wel benieuwd hoe het met de echo was MaaikeSanne?

Ik heb net geprobeerd om in het overzicht mijn gegevens aan te passen, maar het lukt me niet. Zou iemand mijn ggevens kunnen aanpassen/toevoegen.

Vorige week dinsdag heb ik een echo gehad om te kijken of alles weg was, en dit was zo. Aan de ene kant raar dat je dan blij bent dat er niets meer zit. Ergens hoop je in je achterhoofd toch dat je dan nog een hartje gaat zien kloppen...Helaas.
Wel konden we zien dat er al een nieuw eitje aan het groeien was en dat de verwachting was dat ik afgelopen dinsdag al een eisprong zou hebben, de 19e dus. Wil iemand dit in het overzichtje erbij zetten? Van mijn verloskundige mocht ik gewoon weer proberen in de eerste ronde zwanger worden als ik dat zou willen, dus we hebben heerlijk geklust   afgelopen dagen :)

Verder kom ik ui N-Br (om het overzichtje aan te vullen.)

Kim

Terug
Bovenaan