haha, dacht al dat de server van ons forum helemaal van slag was....al die dubbele berichten!!
ik word nu al gek van het wachten.....het enige waar ik sinds vorige week vrijdag last van blijf houden is een zeurend gevoel van baarmoeder naar eierstok (zeg maar de plek die ik ook altijd voel als mijn ei er is of als ik ongi ben).....weet dat ik dit vorige keer ook een paar weken heb gehad omdat het de innesteling was....pfff maar durf er eigenlijk niet op te hopen hoor! herkenbaar he, dat je jezelf geen hoop wilt geven...
maar goed, als ik volgend weekend niet ongi word ga ik echt testen hoor! manlief zegt dat ie geprobeerd heeft goed te richten, dus daar kon het niet aan liggen en hij had ze weer zwemles gegeven (diploma A en B)..haha, hij spoort af en toe niet helemaal hoor..wel gezellie prettig gestoord zeg maar....
Nou ja, volgende week moeten we meer weten.......keep my fingers crossed!
Jeetje, weer een nieuwe aanwezige....helaas welkom....ben benieuwd wat het nu word bij je, wel of niet zwanger????? Hoe heb je je miskraam verwerkt? Of zit je daar ook nog middenin??
Nou meiden die met vakantie gaan, geniet er van en kom lekker zwanger terug zeg ik...!
Jannie heeeeeeeel veel succes morgen saampjes met jullie echo!! Zal nog een keer duimen hoor voor je (tis toch rustig op kantoor haha, dus heb de tijd!). Laat je ons wat weten als je bent geweest?? Probeer een beetje te slapen vannacht!
liefs Yosha