Hoi hoiii
Mirjam . Welkom hier, al is het geen mooie reden dat je bij dit forum zit !
Hopelijk ben je wat over je mk heen en ben je snel weer zwanger !
Als ik jou was zou ik idd nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Hoe is je cylcus??
Jannie... Spannend ! Maar je had je eerste echo toen met de mk ook opgenomen?
Kan dat ???? Heb ik nog nooit gehoord..
Hier kun je de 20 weken echo wel laten opnemen en pretecho enzo maar "gewone" echo niet zover ik weet..
Maar ik zal morgen aan je denken, half 10 toch???
LInda.. Ik las dat jij ook paardrijd?? Me too !!!
Heb tot mn 13e gereden (gewoon bij mensen thuis zonder lessen) en ben nu sinds een jaar aan het lessen ! Vind het super leuk !!
Maar ik kan nog niet heeeeel goed rijden (ben er de laatste keer voor de vakantie van af gevallen omdat mevrouw er van door ging ....) DUs wanneer ik weer zwanger ben dan stop ik er meteen mee..
Maar jij rijd al jaren begrijp ik??
Anky haar kuhr was super he !!!!
Hoe gaat t nu met je hoofpijn ??
Laura.. Geniet van je vakantie en hopelijk kom je zwanger terug
Nou dames, morgen om 14.50 heb ik de controle echo. Mannetje gaat mee..
K begin t nu wel spannend te vinden.. Anders hadden we nu vanmiddag onze eerste keer gehad bij de vk en week erna de echo..
Gisteravond op bed toch heel wat traantjes gelaten..Zo maar ineens.. ik sliep en werd wakker en moest ineens huilen en kon niet meer stoppen.. Waarschijnlijk alle emoties van de afgelopen anderhalve week..
K begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden.. Maar morgen weten we het
Ik hou jullie op de hoogte !!
Liefs Maike Sanne
Mirjam . Welkom hier, al is het geen mooie reden dat je bij dit forum zit !
Hopelijk ben je wat over je mk heen en ben je snel weer zwanger !
Als ik jou was zou ik idd nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Hoe is je cylcus??
Jannie... Spannend ! Maar je had je eerste echo toen met de mk ook opgenomen?
Kan dat ???? Heb ik nog nooit gehoord..
Hier kun je de 20 weken echo wel laten opnemen en pretecho enzo maar "gewone" echo niet zover ik weet..
Maar ik zal morgen aan je denken, half 10 toch???
LInda.. Ik las dat jij ook paardrijd?? Me too !!!
Heb tot mn 13e gereden (gewoon bij mensen thuis zonder lessen) en ben nu sinds een jaar aan het lessen ! Vind het super leuk !!
Maar ik kan nog niet heeeeel goed rijden (ben er de laatste keer voor de vakantie van af gevallen omdat mevrouw er van door ging ....) DUs wanneer ik weer zwanger ben dan stop ik er meteen mee..
Maar jij rijd al jaren begrijp ik??
Anky haar kuhr was super he !!!!
Hoe gaat t nu met je hoofpijn ??
Laura.. Geniet van je vakantie en hopelijk kom je zwanger terug
Nou dames, morgen om 14.50 heb ik de controle echo. Mannetje gaat mee..
K begin t nu wel spannend te vinden.. Anders hadden we nu vanmiddag onze eerste keer gehad bij de vk en week erna de echo..
Gisteravond op bed toch heel wat traantjes gelaten..Zo maar ineens.. ik sliep en werd wakker en moest ineens huilen en kon niet meer stoppen.. Waarschijnlijk alle emoties van de afgelopen anderhalve week..
K begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden.. Maar morgen weten we het
Ik hou jullie op de hoogte !!
Liefs Maike Sanne