Zo ook wer ff tijd om te reageren, ik dacht ook moet veel lezen maar haha forum was dus aardig in de war!!!
Laura is al lekker op wg naar t vliegveld. heerlijk!!
Linda fijn dat je je goed voelt!! Goed he van Anky!!!!
Mirjam welkom hier!!! Klinkt spannend!!! Je miskraam was dus voor de meeste van ons... Heb je t beetje verwerkt??
Maikesanne dus vandaag de controle, spannend wel kan ik me voorstellen, fijn dat je mannetje meegaat.
Roos klinkt lekker druk!!! leuk dat je toch even kangs komt.
Yosha kan me voorstellen dat het wachten lang durt en je zo graag wilt!! Ik duim dat je niet meer zo lang hoeft te wachten.
Kim dus ook lekker aan het klussen weer, dus komen er ook voor jou weer spannende tijden aan!!
Hier alles rustig nog steeds erg moe en misselijk, dinsdagavond was dat weg en ging het wel goed dus ik wel blij, maar dacht help is dit goed?? Dan kruipt toch die twjfel weer in je hoofd. Terwijl mn gevoel wel goed is, maar ja dat geeft ook niet ale garanties...en gister weer mega moe em misselijk s avonds dus vanaf datik thuis kwam zo bed in gedoken, alleen evcen gegeten og maar verder de hele avond n bed gelegen, was ook lekker stijf want gistermorgen uitgegleden op de stoep en het reslutaat was plat languit voorover op de strat, nou dan voel je je niet echt heel gelukkig hoor. pfff en t doet dan ook og zeer, ben u dag verder en behoorlijk spierpijn, vooral m enkelsen schouders mooie blauweknie en schram op mn kin, haha kaner nu wel om lachen maar gister baalde ik flink!!
Ben vanmorgen vrij, moet zo naar de kapper heerlijk!! t zit nergens meer naar en daarna nog vanmiddag werken. En morgen om 11 uur de cho, spannend wel!!! mn moeder gaat mee omdat manlief echt geen vrij kan krijgen, die heeft wat at betreft lasige baan......
Janneke jij mag bijna spannend!!!! Ik denk aan je!!
Fijne dag!!