hoi meiden,
daar ben ik dan weer. Het gaat nog niet helemaal super. Wel gek dat het zo lang duurt. Dipje oke, maar het blijft nu wel lang hangen. Kwam maandag op mijn werk en toen vertelde een collega dat ze zwanger is. Als 1e aan mij. Dat was wel lief. Jammer is dat ze half feb uitgerekend is, 2 weken nadat ik uitgerekend zou zijn. En ik wilde zo niet mijn eigen zwangerschap doorleven. Daar kom ik nu dus niet meer onderuit.... balen.
Gister kwam ik op mijn werk en hoorde dat een andere collega bevallen is van een jongetje. Ook niet makkelijk. Zeker niet als een collega vraagt 'en hoe is dat voor jou??' Ja dan krijg je dus tranen he. We zijn maar een team van 9, maar veel jonge meiden, tsja dan heb je dat met die zwangeren he....
Vriendlief neemt mijn neerslachtigheid over. Beetje jammer, ipv dat hij mij nou eens opvrolijkt. Ahh nee hoor dat werkt toch niet, emoties moeten er toch uit. Het gaat echt wel weer over.
Bedacht me van de week wel dat ik vorig jaar al zwanger was van Bas* maar het nog niet wist. Ook een gekke gedachte moet ik zeggen.
Jullie bedankt voor je medeleven, erg lief. Ik hoop dat ik je glitters kan gebruiken Linda!! Ondertussen zit ik alweer bijna op de helft van mijn cyclus, dus dat gaat dan wel redelijk hard. Beter dan de 2 laatste weken van de cyclus!
Jannie, wat een mooie echo zeg! Leuk he dat het dan beweegt.
Linda, ja die lucht in je darmen is heel herkenbaar. Ik ging er echt enorme winden van laten. Echt dat je denkt van, kan er zoveel lucht tegelijk uitkomen. Niet echt prettig, maar het luchtte wel op. Wel een teken dat je darmen aan de kant worden geschoven, dus in die zien wel prettig.
Gefeliciteerd met je mannetje trouwens. Beseft hij het al een beetje?
Laura, sjonge jij hebt jezelf lekker laten verwennen zeg! en nu vakantie. Wel een beetje erg dat je meteen inlogt! Laat ons even los en wie weet wat er voor wonder daar gebeurt. Haha, nee hoor geniet maar lekker daar.
Marijke, balen zeg dat je ogni gekomen is. En dan dat dilemma, cyclus overslaan of niet. Toch maar niet he, wat duurt het anders lang voordat je weer een kans hebt.
Ik kan trouwens voldoende praten over mijn gevoelens. Overal een stukje eigenlijk. Het meeste bij mijn vriend, wat bij mijn vriendinnen, wat op mijn werk, wat bij mijn psych. Al vind die geloof ik dat ik er meer over moet praten. Maar ja zo zit ik niet in elkaar.
Miep, pff zeg die vrouw met die 2-ling. Acht jaar erover gedaan. Ik vind 2,5 jaar al lang. Maar wij zijn dan wel al 3x zwanger geweest en weten dus dat we het kunnen worden.
En ja het klopt dat je ei niet altijd op dezelfde dag komt. Voordat wij zwanger werden van Bas* liepen wij net bij de gyn voor de kinderwens. Tussen afspraak 1 & 2 moest ik tempen en dan zoveel dagen na mijn ei, bloed laten prikken om te kijken of ik echt een eisprong had. In die cyclus was mijn temp lager dan de voorgaande maanden en zat er geen sprong in mijn temp. Die gyn zei toen ook, ja dat zie je wel vaker dat je zwanger wordt als er iets 'anders' gebeurt in je cyclus. Nou ja dat ziet zij dan vaker bij de mensen die bij haar komen.
Marieke, spannend jij vandaag je echo. Hopenlijk is alles goed.
Els, balen dat je ongesteld geworden bent. Hoe lang heb je erover gedaan om zwanger te worden van Inge?? Heb je daar ook hulp bij gehad??
Yoshua, ik wist helemaal niet dat je tot 4 mnd zwangerschap je buikspieren mag blijven trainen. Ik wist wel dat het niet mag als je zwanger bent. Ach dat gaat voor mij nu pas belangrijke info worden, omdat ik nu pas actief aan het sporten ben geslagen. Eerst die positieve test in handen, dan maar eens gaan praten over hoe ik moet gaan sporten.
Jij houdt het wel lekker spannend met die kwaaltjes van je.
Mirjam, welkom hier. Hopenlijk voor jou snel duidelijkheid over wat deze cyclus gaat doen.
MaikeSanne, fijn dat je een goede echo had. Wel gek die gyn van jou, beter van niet, maar kan geen kwaad als je meteen zwanger raakt. Tsja wat moeten we daar nu weer uit opmaken. Gek wordt je toch van al die verschillende meningen van die gyns. Gewoon maar je eigen plan trekken, dat lijkt toch het beste.
Roos, geeft niks dat je niet zo vaak schrijft. Ik moet nu ook zoeken naar tijd. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt hoor!!
Kim, ik had je denk toegevoegd in het schema, maar toen had je nog niet veel info gegeven.....
liefs
Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Cur
Ei
NOD
Poging
Kind nr
contr
Leeftijd
Komt
uit