We gaan ervoor!! - Part I

Hoi Allemaal,

Ik was inderdaad ook die tweede Kim, maar toen waren er minder gegevens bekend over mij. Dus we hebben geen 'Kim' verwijderd. Nu klopt het allemaal! Bedankt.

Kim

goeie morgen allemaal,

hier nog steeds niks aan de hand.
mijn borsten worden alleen maar groter,voller en pijnlijker.
en mijn buik begint ook aan te voelen alsof er een ballon in zit.

ik weet nog niet of ik morgen/dinsdag of donderdag ga testen.
wil graag morgen maar durf niet, ben bang dat hij toch nog negatief is.

groetjes mirjam

Hoi hoiii

K ben vanmorgen met mn zusje naar de vk geweest en heb het hartje van mn tantezeggertje gehoord !! Echt zooo ontzettend mooi !!!
Wel met een dubbel gevoel mee geweest, ene kant super trots en blij voor hun, aan andere kant had ik zoiets van.. over een week had ik hier ook zo gezeten...
Maar we weten nu in ieder geval dat we zwanger kunnen worden, nu moeten we nog bewijzen dat we zwanger kunnen blijven ;)

K hoop zo dat we snel zwanger zijn, mijn zusje en ik hebben een ontzettend hechte band, we bellen iedere dag en doen veel samen en met zn 4n
Zij is nu 27 weken zwanger en ze zei ook het zou super zijn dat er niet zoveel tussen onze kindjes zal zitten, maar ja.. je hebt het niet voor het zeggen he :(

weer even een ego berichtje, geen tijd om op jullie te reageren .. Ben er morgen weer..
Ga morgen een box halen voor mn oppaskindje...

Hallo,
ff gauw, de echo was goed alles zag er goed uit en hartje klopte dus helemaal blij!!!
ga nu gauw verder met werken, moest meteen naar t werk na de echo, kom vanavond weer verder lezen enzo!!!!

Groetjes!!!!

Ben ik weer!!! T is rustig geweest vanmiddag zie ik!!

Ha ha Laura gewelidig jou hier al te zien!!!! Fijn dat je goed bent aangekomen!!! Heerlijk automaat went gauw hoor!!! Ik rijd al jaren automaat zou niet meer anders willen, vooral heerlijk in de file!!!
Hoop dat het zonnetje gauw komt!!! En wel spannend je ei??!!

Maikesanne fijn dat alles schoon was en je er weer voor kan aan!! Kan me voorstellen dat het wel dubbel is om met je zusje mee te gaan. Wel bijzonder dat je zo'n band met je zusje hebt super!!

Goed wat van je te horen Patricia, hoop dat je verder omhoog krabbelt en je je snel weer beter voelt!!!

Yosha spannend hoor!!!!! Ik duim met je mee!!!

Nou de echo was dus goed, was gewone buikecho dus ikwas wel zenuwachtig of ze watkonden zien en ja dat lukte heel goed! Zag er goed uit!!!! Was goed gegroeid, 1 cm de laatste twee weken. en de vruchtzak zag er goed uit. Ze zei al dat er twee weken geleden een duidelijk helder vruchtzakje was te zien dat dat een goed teken was. ik dacht wel even had dat toen ook even gezegd.... Maar goed het was nu goed, en dat was het belangrijkste en fijn om te weten dat het erg goed uitziet!!

En nu lekker weekend!!!!
Morgen mn verjaardag vieren druk maar gezellig!!

geniet allemaal van jullie weekend!!
Groetjes, Marieke

Hey meiden!

@ Laura: hoeze verslaafd.hihihi............ Fijn dat je goed bent aangekomen!! En lekker temperatuurtje.. Have fun in the US of A.

@ Jannie: super mooi de echo! wat heerlijk om te zien dat je kindje groeit en het hartje klopt.

@ marieke: gefeliciteerd met je goede echo!! Herrlijk dat alles goed is. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!! fijne dag morgen.

Ben zelf wel nerveus voor de echo. Als het hartje maar klopt................. Ik voel me goed. Volle/groeiende borsten, baarmoeder pijn en 's avonds echt al lamlendig moe.

@ patricia: fijn om te lezen dat het beter met je gaat en dat je de dip uitklimt. Buikspieren trainen wanneer je zwanger bent.......Tja daar zijn diverse opvattingen over. De rechte buikspieren kun je beter niet doen. Deze trekken teveel aan het bekken. de schuine en dwarse buikspieren kun je lang blijven oef/onderhouden. Deze zorgen namelijk voor romp- en bekkenstabiliteit. Bijv. oef op zo'n grote bal.

@ Maikesanne: hoe ist met de klus.............je ei komt er vast aan. HIhihihi. vervelend klusje  Heb idd ook ergens gelezen dat om de dag of om de 2 dagen beter is ivm kwaliteit van het zaad! Dat hebben wij dus ook gedaan en ziehier het resultaat....... Wanneer je elke dag klust schijnt de kwaliteit minder goed te zijn.

@Miep: bijna je ei!! Weer in het weekend.........Ovu test al positief??

@ Els: balen zeg dat je ongi er is. Het leek hoopgevend.......... Zo zie je maar weer.

@ Yosha: nog steeds spannend........ Was je ei niet toch mssn eerder?? Je kunt een testje doen?? Lekker etentje morgen!

@ Mirjam: ook spannend. Kun je niet gaan testen?????

Niek was idd gisteren officieel jarig en hebben het ook een beetje gevierd. Zondag het echte feest. Hij weet wat kadootjes is hoor!!!

Fijn weekend!! Grtz Linda

Goeiemorgen allemaal,

nou ik hou jullie niet langer in spanning hoor....vandaag heb ik de  mogen verwelkomen....teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, tuurlijk, blij dat ik ongesteld ben, JA!!!

Nu weten we zeker dat alles weer normaal werkt (alhoewel ik normaal voorafgaand aan een ongi nooit rare klachten had...maar goed)....en we hebben nu weer en officieel meetmoment en dat is ook wel weer fijn.

Dus kan vanavond heerlijk een wijntje nemen..hihi, hoef ik ook niet geheimzinnig te doen, na die miskraam weet iedereen natuurlijk dat we snel weer zwanger willen worden en als ik dan ineens wijn oversla...pfff dat valt op!!

Dus wij gaan op naar de volgende ronde! Ben trouwens wel snel ongi na de curretage...volgens gyn heb je je ei pas 2 weken na operatie, dat klopte die had ik de 15e...(das vorige week) en dan nu al ongi?? Maar goed, tis echt helder bloed dus ik maak me verder echt geen illussies hoor...is ook wel lekker, heb ik deze keer een korte cyclus gehad...komt mijn ei ook hopelijk sneller...hihi

Nou ga gauw boodschappen doen want het noodweer barst zo los denk ik...dan mijn huis poetsen dan lekker eten bij mijn schoonouders...alles zal vanavond wel weer om hun achterkleinkind gaan, maar goed, we zien wel...

Fijn weekend allemaal,

liefs Yosha

Goeiemorgen allemaal,

nou ik hou jullie niet langer in spanning hoor....vandaag heb ik de  mogen verwelkomen....teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, tuurlijk, blij dat ik ongesteld ben, JA!!!

Nu weten we zeker dat alles weer normaal werkt (alhoewel ik normaal voorafgaand aan een ongi nooit rare klachten had...maar goed)....en we hebben nu weer en officieel meetmoment en dat is ook wel weer fijn.

Dus kan vanavond heerlijk een wijntje nemen..hihi, hoef ik ook niet geheimzinnig te doen, na die miskraam weet iedereen natuurlijk dat we snel weer zwanger willen worden en als ik dan ineens wijn oversla...pfff dat valt op!!

Dus wij gaan op naar de volgende ronde! Ben trouwens wel snel ongi na de curretage...volgens gyn heb je je ei pas 2 weken na operatie, dat klopte die had ik de 15e...(das vorige week) en dan nu al ongi?? Maar goed, tis echt helder bloed dus ik maak me verder echt geen illussies hoor...is ook wel lekker, heb ik deze keer een korte cyclus gehad...komt mijn ei ook hopelijk sneller...hihi

Nou ga gauw boodschappen doen want het noodweer barst zo los denk ik...dan mijn huis poetsen dan lekker eten bij mijn schoonouders...alles zal vanavond wel weer om hun achterkleinkind gaan, maar goed, we zien wel...

Fijn weekend allemaal,

liefs Yosha

Terug
Bovenaan