Goeiemorgen allemaal,
nou ik hou jullie niet langer in spanning hoor....vandaag heb ik de mogen verwelkomen....teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, tuurlijk, blij dat ik ongesteld ben, JA!!!
Nu weten we zeker dat alles weer normaal werkt (alhoewel ik normaal voorafgaand aan een ongi nooit rare klachten had...maar goed)....en we hebben nu weer en officieel meetmoment en dat is ook wel weer fijn.
Dus kan vanavond heerlijk een wijntje nemen..hihi, hoef ik ook niet geheimzinnig te doen, na die miskraam weet iedereen natuurlijk dat we snel weer zwanger willen worden en als ik dan ineens wijn oversla...pfff dat valt op!!
Dus wij gaan op naar de volgende ronde! Ben trouwens wel snel ongi na de curretage...volgens gyn heb je je ei pas 2 weken na operatie, dat klopte die had ik de 15e...(das vorige week) en dan nu al ongi?? Maar goed, tis echt helder bloed dus ik maak me verder echt geen illussies hoor...is ook wel lekker, heb ik deze keer een korte cyclus gehad...komt mijn ei ook hopelijk sneller...hihi
Nou ga gauw boodschappen doen want het noodweer barst zo los denk ik...dan mijn huis poetsen dan lekker eten bij mijn schoonouders...alles zal vanavond wel weer om hun achterkleinkind gaan, maar goed, we zien wel...
Fijn weekend allemaal,
liefs Yosha