We gaan ervoor!! - Part I

Hey Yosha,

Balen zeg!! Gelukkig vat je het positief op. Dat is wel zo makkelijk. En idd over 14 dagen is je ei alweer onderweg................. Dus over 10 dagen weer klussen voor het echie......hihihi  Ik dronk de 1e 14 dagen van de cycles ook altijd wijntjes, dan een weekje wat minder/niet en de laatste week zeker niet.
De afgelopen vakantie viel in de 1e 3 weken van de cycles. Dus lekker roseetjes gedronken en gek ik heb er nu ook geen behoefte aan!

Ik was gisteravond bij een vriendin en zij vroeg; "Linda wijntje" ikke nee doe maar sapje. Zij kijken.....maar zei niks. Iedereen let erop, maar het boeit me niet. Ze durven het toch niet te vragen ivm MK in maart. En als ze wel vragen dan heb ik blaasontsteking e antibiotica. We vieren zondag Niek zijn verjaardag. Dus zal iedereen het wel opmerken. Ik kan ook druivesap in een wijnglas doen.................

Ook ik ga zo de laatste verjaardagsboodschappen doen. De mannen zijn hier in huis weer met de verbouwing bezig. Lekkere troep dus. Vanmiddag met mijn paard op concours. Altijd leuk en dan schoonmaken als ik thuiskom. Dat heeft nu geen zin.

Fijne dag ladies!

Grtz Linda

hoi hoi,
sjonge zeg wat een rust. Zo zou het door de week moeten zijn. In het weekend heb ik meer tijd om die berichtenstroom bij te houden, haha.

Ik heb gister ovulatietesten besteld. Ik wilde er
niet teveel mee bezig zijn, maar ik ben er al achter dat me
dat toch niet lukt. Dus dan maar eens zo proberen, kijken of het wat
oplevert. Vind het toch ook zonde om maanden maar wat te 'gokken' en
dan daarna met die testen aan de slag te gaan.
Ik moet zeggen dat ik gisteravond last had van mijn
buik. Ik dacht nog, goh zou ik mijn ei gaan voelen, maar de pijn zat
eigenlijk aan twee kanten (haha twee eitjes) Vanmorgen in de
sportschool ook wat last. Maar eigenlijk is het gewoon te vroeg. Ben
dus ook nog niet bezig met die ovu-testen wilde ik vandaag mee
beginnen.
Wat ik wel gek vind, is dat ik eigenlijk al sinds het
begin van de week steken in mijn borsten heb. Verder worden ze niet
gevoelig, maar ik heb wel regelmatig steken. Ach misschien ook wel door
het sporten, geen idee.

Mirjam, jij houdt de spanning er goed in. Helaas is het al bij meerdere meiden voorgekomen dat de signalen er echt op leken, maar dat ze gewoon ongesteld werden. Ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren.

Marieke, fijn die goede echo. Geeft toch weer meer rust. Wel jammer idd dat ze je de vorige keer niet gezegd hebben dat het vruchtzakje er zo goed uitziet. Wist niet eens dat je daar ook wat aan kan zien. Maar heb er dan ook niet voor gestudeerd. (al ben ik wel bijna expert inmiddels) Waarschijnlijk durven ze ook niet teveel te zeggen, zo vroeg. Want dan is de klap groter als het toch mis gaat.

Linda, over die rechte buikspieren heb ik ook gehoord dat je buik heel lelijk wordt/blijft als je die blijft trainen.

Yoshua. Balen zeg dat je ongesteld geworden bent. Maar zoals je zelf al aangeeft, eigenlijk niet echt heel erg. Die 1e ongesteldheid is gewoon het minst erg. Ik zal het schema zo ff aanpassen. Jij had niet die enorm lange cyclus toch?

Janneke(chris) vandaag weer terug van vakantie. Ben benieuwd meid wat jij ons te vertellen hebt!!

liefs
Patricia mama van Bas*

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
4/8
18/8
1e
2

-
28

15/8-23/8

Laura

10/6

20/8

1/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e
1

1-9
31
Z-H

19/8-27/8

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Miep
19/6
23/8
6/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Roos

1/8

29/8

12/9

1e

2

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?
Yoshua
28/7
6/9
20/9
2e
1
-
32
H'sum
al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
?
30
Frl
al gehad

Idd Patricia, errug rustig op onze topic.
Dus ovutesten besteld. Ik heb ze 1 cyclus gebruikt, werd er hyper nerveus van + niet consequent genoeg en te kort.  
Ga je nog wat leuks doen vanavond/morgen???
Ga zo eerts nog ff buiten rommelen en daarna is er hoop ik wel iets leuks op de tv. Ik heb ook nog een stapel tijdschriften liggen.

Grtz Linda

Hi ladies!

Vandaag vrij rustig hier inderdaad. Scheelt wel n hoop lezen! ;-)

Gister hele drukke dag gehad; uit t werk naar huis gesjeesd, omgekleed, naar station en naar Utrecht. Daar gegeten met vriendin en naar een feestje van vrienden. Om 3uur kwamen manlief en ik thuis, was gebroken en had het zoo koud. Vanmorgen lekker uitgeslapen maar 2 keer ruzie om zo goed als niks gehad. Ik vat alles zooooo persoonlijk op.  Had gedacht dat het me niet zou raken maar ben vandaag 8 weken en 5 dagen zwanger, dat is de dag dat het de vorige keer mis is gegaan. Tja dat doet me dan toch meer dan ik vooraf dacht. Even enorm uitgehuild bij manlief en vanmiddag mt mn moeder de stad in.

Guess what... heb mn eerste positiekleding gekocht! Ben pas bijna 9 weken maar sommige broeken zitten echt niet lekker dus heb een leuk positierokje, een positiejurkje en een positielegging gekocht maar kan ik nu al aan. Moet alleen even het logootje van Noppies denk ik verbergen want dat kennen een hoop vrouwen natuurlijk wel... Ook nog een leuke (gewone ;-)) legging, jurkje en veste gekocht en een goede bh dus ik kan er weer even tegenaan!

Ben moe, lijkt alsof ik gister megaveel gezopen heb en 3 uur slaap heb gehad. Not, maar goed vanavond lekker niks. ga na het Internetten lekker op de bank hangen en morgen gaan we pas om 1330u naar de verjaardag van mn neefje, die wordt maandag 4.

Yosha: Jammer dat je ongesteld bent geworden!!!!

Marieke: fijn die echo! We schelen dus maar 2 dagen, grappig hoor.

Linda: jij al een echo-afspraak in je agenda? En morgen feestje van Niek: have fun!

Patricia: spannend die ou-testen! Kan me voorstellen dat je ze gaat gebruiken hoor!

JannekeChris: hoe was je vakantie en verder? ;-)

Heb dus enorme last van jeukende borsten en tepels. 's Nachts krab ik er blijkbaar veel aan want mn tepels zijn een beetje... ehm... kapot. Tja hoe zeg je dat? Au! Weet iemand wat je eraan kan doen of erop kan smeren?

Groetjes Jannie!

Hoi hoiii

Ohh Jannie.. dus allemaal nieuwe inkopen, Heerlijk !
Ik snap dat het nu moeilijk voor je is, 8 weken en 5 dagen.. natuurlijk denk je daar nu aan ! Is heel logisch ! Gelukkig gaat deze zwangerschap wel goed !!
Leuk hoor die positiekleding...Wanneer gaan jullie het vertellen???
dan idd noppies labeltje verbergen, anders weten ze het al hihi...

Hier vandaag box opgehaald, waar mn oppaskindje in kan, meisje van 3 maand !
Wel beetje dubbel gevoel,maar wel leuk !!
Ik heb gister via internet nieuwe ovulatietesten besteld + nieuwe zwangerschapstesten
Wil deze maand weer met ovutesten beginnen...

Mischien een persoonlijke vraag.. Maar keken jullie ook tegen de eerste keer sex op na jullie mk ??   Ik vond het erg spannend en eng allemaal.. Slaat natuurlijk nergens op !!     Nu is het weer goed :)

Korte reactie weer, zal mn haar nog even drogen (kom net uit bad) e dan op bed morgen weer werken bij de oudjes.:)
Slaap lekker en tot morgen ! xxx

Hey ladies,

Ben ik weer! We hebben de laptop mee op vakantie. Is erg handig voor het zoeken en reserveren van hotels!! Maar kan ik ook gezellig meelezen en kletsen hier!!

Morgen (24-8) is onze trouwdag! We zijn dan alweer een jaar getrouwd!

Zit momenteel met een Mojito achter de pc. Heerlijk! Doe wel  rustig aan met de alcohol hoor dames ;-))
Vanavond uit eten geweest op Fort Myers Beach. Het was daar erg gezellig. Manlief ligt al te slapen, is nog niet helemaal in het USA-ritme (we lopen hier 6 uren op jullie achter).
Volgens manlief ben ik al erg bruin geworden. Ja het vliegt er hier op, hoef ik niks voor te doen. Alleen al van het buiten zijn word ik bruin!
Vanmiddag op Sanibel en Captiva geweest. Veel politie daar. Waarom is ons een raadsel, het was er erg rustig en zo te zien echt niet crimineel. Ik was even gestopt langs de weg, wilde een foto maken van het bord 'pas op voor overstekende schildpadden' (ja echt!! geweldig toch!!). Er stopte gelijk politie om te vragen of alles goed was hihi.....

Van manlief moest ik vooral schrijven dat we flink ons best doen en dat het aan hem niet zal liggen deze maand haha (aan mij ook niet trouwens)!!! Tot nu toe keurig om de dag. Deze maand heb ik geen ei gevoeld. Ik vermoed wel dat ie geweest is aangezien ik over een dag of 10 alweer ongi moet worden (en dan heb ik het over mijn normale cyclus van 25 dagen, dat is 3 sept). Hopelijk brengt deze vakantie geluk!!
Ik zie dat ik alweer bijna bovenaan in het schema sta.
Alleen Janneke(Chris) moet nog even duidelijkheid geven. Terug van vakantie heb ik begrepen. Heb je al iets gehoord van je sollicitatie?? En hoe was de vakantie? Hopelijk heeft die bij jou ook geluk gebracht!

Miep, jij laat ons ook maar in spanning over je ei. Wordt je cyclus nu steeds langer?

Patricia, jemig wat vervelend dat je dip zo lang duurt. En dan al die zwangeren om je heen, die maken het ook niet beter. Gek idee dat je vorig jaar om deze tijd zwanger was van Bas* maar het nog niet wist. Tja wie het bedacht heeft dat als je er achter komt zwanger te zijn, je het dan sowieso al een week of 4 bent.....
Dus aan de ovulatietesten. Geeft toch niet, als jij je daar goed bij voelt moet je het zeker doen! Tis idd zonde om bezig te zijn maar niet op het goede tijdstip.
Ik doe er (nog?) niet aan. We zijn nu  vanaf dag 7 om de dag aan het klussen, het is nu dag 15. En aangezien mijn cyclus vrij kort is kan het eigenlijk niet missen. Denk dat een ovu-test bij mij dan ook geen zin heeft.

Mirjam, alweer een test gedaan? Klinkt wel als zwanger hoor. Wanneer had je ongi moeten worden??

Marieke, wat fijn dat jouw echo ook helemaal goed was. Ja stom zeg, dat ze 2 weken geleden niet heeft gezegd dat het vruchtzakje er goed uit zag. Dat had je waarschijnlijk wat stress bespaart!!
Dus jij rijdt al jaren automaat. Ik moet zeggen, het is idd heerlijk. Even wennen, greep eerst telkens naar de versnellingsbak en wilde mijn voet op de koppeling zetten (die er niet is), maar nu gaat het goed. Geen gezeur met hellingproef, gassen en remmen en that's it! Geen wonder dat 16 jarigen hier al mogen rijden!!
Wat een grote auto's hier trouwens, niet normaal. En zo anders dan in Nederland. Wij hebben een auto uit de goedkoopste en kleinste klasse gehuurd. Dan denk je een klein autootje te krijgen. Niet dus, een Pontiac G5. Echt niet wat wij onder 'economy' verstaan!!

Linda, veel plezier met de verjaardag van Niek!! Ja kadootjes snapt hij wel!! Wat krijgt hij van jullie? Mijn neefje had een keukentje gekregen met allemaal spulletjes. Daar is hij erg druk mee. Er zit ook een taart bij met kaarsjes er op. Dan deelt hij dat uit en zegt erbij: eerst kaarsje eraf, anders mond branden. En dan liggen wij allemaal in een deuk!!
Fijn dat je je goed voelt! Ja de 1e weken zijn erg spannend. En een echo heeft nog geen zin, er is toch nog niks te zien. Nog even volhouden, die echo komt vanzelf en het kloppende hartje ook!!
Kan me voorstellen dat niemand durft te vragen of je zwanger bent als je geen alcohol drinkt. Zeker nu niet. Ik had ook iedere keer smoesjes voorhanden hihi. Succes ermee morgen, druivensap is ook lekker ;-))))

Bah Yosha, dus toch die rode duivels!! En het zag er zo veelbelovend uit. Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Helaas weet ik er alles van. Heb me dan ook voorgenomen om minder bezig te zijn met de kwaaltjes in de laatste week, want maak mezelf er helemaal gek mee!

@Jannie, wel een beetje lief zijn voor je mannetje :)). Dus toch emoties op de dag dat het de vorige keer mis ging. Kan ik me voorstellen. Zelf ben ik daar niet bang voor aangezien het bij mij een leeg vruchtzakje was en ze niet konden vertellen wanneer het precies is mis gegaan. Al heel vroeg in ieder geval, zo rond de 5e week of zo. De laatste weken van de zwangerschap had ik weinig kwaaltjes meer, maar op het moment dat het mis gegaan is, daar heb ik niks van gemerkt.
Positiekleding!! Wow!! Dat lijkt me zo leuk om te kopen en aan te doen!! Moet nog ff geduld hebben helaas! Idd maar even het merkje van Noppies verbergen. Dat kennen veel vrouwen idd, ik ook, en heb nog niet eens bij positiekleding hoeven kijken....
Van je tepels, is er niet iets te vinden op het internet wat je er aan kunt doen. Anders, tepelklovencreme misschien? Dat is bij kapotte tepels bij borstvoeding, maar misschien helpt het hier ook wel bij. Niet fijn in ieder geval, en vervelend dat je er in je slaap, dus onbewust, aan loopt te krabben.

@MaikeSanne, ja de 1e keer na de miskraam weer seks vond ik ook erg spannend en moeilijk. Heb zelfs na afloop moeten huilen van de emoties. Is niet vreemd hoor!!

Nou dames, allemaal veel klusplezier hihi!!

Tot gauw maar weer,
Grtzzz Laura

Terug
Bovenaan