We gaan ervoor!! - Part I

Goede morgen dames,

Nou, gisteren dus nog een ovutest gedaan. En er was nauwelijks nog een tweede streepje te zien. Wat dus inderdaad wil zeggen dat mijn ei al is geweest. Da's wel prettig, want nu weten we ook zeker dat de timing deze ronde goed zat. Dat is per slot van rekening het enige wat we kunnen doen.
Ik houd mezelf maar voor dat als we de komende 6 rondes ervoor kunnen zorgen dat de timing goed is, dat we dan een redelijke kans van slagen hebben.

Ik houd het verder kort. Mijn collega is gisteren op vakantie gegaan, dus moet ik in mijn uppie het werk voor ons allebei doen. Nu is het gelukkig op het moment nog  vrij rustig, dus kan ik het wel bijhouden, maar desondanks is het wel aanpoten. Vlug aan de slag dus maar.

Groetjes,

Goedemorgen dames,

Marieke: fantastisch joh van je echo!!!! Ohhh ik wil ook! ;-) Nog 2 weken en 6 dagen...

Linda: lastig he die ionzekerheid?! Herkenbaar hoor... Ene dag weet je: het zit goed en opeens: zit het nog wel goed? Dat is het vervelende gevolg van die Kl***-miskraam die we hebben gehad, maar we moeten hier ff doorheen. Komt goed...

Yosha: vaag hoor dat je (nog steeds) last hebt van je baarmoeder en omstreken. Zou t toch eens laten checken als die pijn aanhoudt.

Kim: wat fijn dat je oprecht blij was voor je beste vriendin! That's what friends are for! Raar dat je testen nog niet binnen zijn van Senistes. Bij mij waren ze de dag erna telkens binnen... Wat betreft die positieve test 9 weken na een mk, ik denk dat dat vooral geldt als je veel langer zwanger bent, geen idee hoor. Ik was bijna 11 weken zwanger (kindje leefde toen al 2 weken niet meer) en kreeg pas 2 weken later mijn curettage, maar een dikke week na de curettage kreeg ik al een negatieve test! Maar mocht je denken zwanger te zijn en een + test hebben, dan kun je altijd voor een echo hoor in het ziekenhuis!
Leuk dat je een eigen zaak hebt in de kinderopvang... Ik hoop dat de kinderopvang goedkoper wordt.... Niet dat we het slecht hebben maar het hakt er wel in die prijzen!
Beterschap voor je kereltje!

Els: Sterkte voor maandag en de dagen erna! Hopelijk kun je daarna weer een beteje rustig aan doen.... Hou je taai!

Marieke: vul je je nieuwe echodatum nog ff in? ;-)

Spannend: er komen weer NOD's aan!

Greets Jannie

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura

10/6

20/8

3/9

3e

1

-

33

Gron.
stad

21/8-10/9

Yf
23/7
20/8
3/9
1e
1

1-9
31
Z-H

19/8-27/8

Kim
6/8
19/8
3/9
1e
2
-
30
N-Br

Roos
1/8
22/8
5/9
1e
2
19/9
33
Gld
al gehad

Miep
19/6
27/8
10/9
2e
1
1
32
N-Br
al gehad

Patricia

10/7

28/8

10/9

2e

2

4-9

30

Z-H

al gehad

Marijke              
17/6
2/9
13/9
3e
3
2-9
33
Utrecht
--

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
21/8

24
Frl

Janneke
7/7

2e
2
-
28
Gld
15/8-24/8

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

?
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
9-9 14:15u
30
Frl
al gehad

He meiden,

ben een beetje zenuwachtig, zit te wachten op een telefoontje van de dokter....heb op internet gelezen over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ik heb klachten die daar toch wel mee overeenkomen.....

T zal toch niet na die missed abortion???????

ppffff, moest dit even kwijt hoor.....

Hoop maar dat ik vandaag toch nog even langs kan komen bij de huisarts...misschien zelfs wel naar gyn nog voor een echo ofzo....

Tis natuurlijk ook wel raar dat ik al 2 weken de boel voel onderin mijn buik, terwijl ik dit normaal alleen maar heb tijdens ongi en mijn ei....

Nou goed, ik wacht het telefoontje van de dokter af en hou jullie op de hoogte...

liefs Yosha

Oh ja Els, heeeeel veel sterkte maandag!!

Hoi,

moet vanmiddag toch naar de dokter, want t schijnt niet te horen inderdaad.....

dus ben benieuwd, moet om 16.00 uur....dus over 2 uurtjes ga ik naar huis, man ophalen en dan door naar de dokter....hoop zo dat er niets mis is...

ben die ziekenhuizen inmiddels wel een beetje zat aan t worden....bleeegh

duimen jullie voor me??

liefs Yosha

Hoi hoii

Yosha.. O meid !! Ik hoop voor je dat je geen gelijk hebt mbt buitenbaarmoederlijke zw!
Succes strax bij de ha !!

Heb vandaag een test er tegenaan gegooid.. en ben nog nooit zo blij geweest met een negatieve zwangerschapstest hahah !
Dus mijn hcg is gelukkig uit mn lichaam !
Al 3 dagen ovutesten gebruikt en helaas nog steeds niet postief !!!     Word een lange cyclus dus :(

Verder geen nieuws vanaf deze kant..

Goed weekend allemaal !!!!

Hoi,

net 1,5 uur bij huisarts gezeten...inwendig onderzocht, hb getest, alles zag en voelde goed aan vond ze.....maar het blijft raar die buikklachten....weeeeer zwtest, maar die was weer negatief...

Moet rustig aan doen dit weekend, paracetamol nemen en maandag teurgbellen indien niet beter....dan gaat ze mijn eigen gyn bellen....(ze had nu verkeerd ziekenhuis gebeld, dus die hadden mijn status niet..haha)....

Dus eigenlijk niet veel wijzer geworden....alleen dat er niet accuut iets aan de hand is op dit moment.

Maar goed, ben doodmoe, dus plof lekker op de bank, met manlief gaat het gelukkig wel beter.....dus we doen het maar rustig aan dit weekend en dan zien we wel weer verder...

liefs Yosha

Hey meiden,

FF weer berichtje van mij. Ben de afgelopen dagen niet echt fit geweest, mn. gisteren niet. Wel met jullie meegelezen.........

@ Yosha: jeetje wat een rare/vervelende berichten van jou!! Ooh ik hoop zo voor je dat het geen bbz is!! Dit weekend afwachten dus. Konden ze geen echo maken vandaag ofzo???

@Laura: wat gezellig dat je af en toe langs komt!! zo te lezen hebben jullie het top in de states. Nog een paar dagen tot NOD. Spannend!!! Blijven duimen hoor!!

@Marieke: nog op een roze wolk????

@ Els: heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte maandag!!!!

@ Kim: jij hebt dus een kinderopvang. Wel gezellig en druk of niet?? Het is idd nog afwachten wat de regering gaat doen met de tegemoetkoming van de kosten en wat de nieuwe tarieven worden. Wij hebben er gelukkig geen last van. Grootouders passen op en vinden het geweldig!
Ik heb 1x ovutesten en zw testen bij sensitests besteld en had ze 2 dagen later in de bus. dus bij jou gaat iets fout.

@ jannie: hoe ist??? Ik kom je zo nu en dan tegen op andere forum.   Hoe bevalt je zwangerschapsbroekje??? Kun je je eigen broeken nog wel aan???

@ Maike Sanne: grappig he dat je zooooo blij kunt zijn met een - zw test. Als de volgende maar + is.

@ Miep: je ei goed gebruikt zo te lezen. Hihihi........Hopelijk is ie raak. Wat prettig dat je ovu testen zo'n goede indicatie zijn voor je eisprong. Dan kun je hem in elk geval niet gemist hebben. Afwachten dus de komende 2 weken.

@ Roos: hoe ging het gisteren met al die kinderen, je zware ongi en bloedverlies????

Allen: 9 sept krijgen we onze 1e echo. Spannend....maar dat is denk ik heel normaal na MK.
gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??
Ikke morgen met paard naar de wedstrijd en zondag met mijn moeder naar musical les miserables. Verder slapen!!

Mssn tot later vanavond.
Grtz Linda

Terug
Bovenaan