ha meiden,
daar ben ik weer eens. Het is wel behoorlijk rustig hier, ik hoefde maar 1,5 pagina bij te lezen en dat voor bijna een week!!! Wat is er aan de hand?? Haha wel fijn hoor als je zo lang niet geweest bent..
Volgens mij kunnen we groepskorting gaan vragen bij Sensitest. Die doen echt goede zaken met ons. Ik had vorige week vrijdag mijn testen besteld en ze waren dinsdag binnen. Woensdag had ik een licht streepje en donderdag 2 duidelijke strepen, vrijdag weer een licht streepje. Vrijdag of zaterdag mijn ei dus gehad. Wel laat want dat zijn dag 19 en 20. Op dag 16 geklust. Helaas had vriendlief niet de puf op dag 18 en hebben we pas weer op dag 19 geklust. Hopenlijk met resultaat, maar ben niet zo enthousiast....(Probeer mezelf vast in te dekken voor de teleurstelling merken jullie het??)
Iemand schreef hier ooit dat er zoveel dagen tussen je ei en nod moeten zitten, omdat je ei zich anders niet goed in kan nestelen. Om hoeveel dagen ging dat? Mijn cyclus is nl vaak 30 dagen en dan zitten er dus maar 10/11 dagen tussen ei en nod, beetje weinig misschien??
Yoshua, balen zeg je ogni!! En dan die buikpijn. Wel fijn dat de huisarts je zo serieus nam en je goed onderzocht heeft, maar jammer dat er niks duidelijk geworden is. Hoe gaat het nu?
Miep, jij hebt ook je ei gehad en goed benut naar je eigen idee. Afwachten maar weer dus. Nog 1,5 week, net als mij.
Laura, sjonge wat een gave verhalen zeg. DAt je gewoon moet kiezen uit attractieparken, omdat ze allemaal zo gaaf lijken.... Je kan er goed over schrijven ook, je enthousiame komt wel over hoor!!
Wel balen dat je lichaam je zo bezig houdt. Het zou zo fijn geweest zijn om het even te vergeten, voor zover mogelijk. Maar dat lukt dus niet. Hmm, nou ja het is al bijna de 3e, spannend spannend!!
JannekeChris, balen zeg van je ogni. Kan me voorstellen dat je even niet wilde komen! Heb je wel van je vakantie kunnen genieten??
Die baan ook al zo balen. Wel heel herkenbaar. Bij mijn werk gebeurde hetzelfde, de ene dag gesprek met een kandidaat (die al langere tijd bij ons inviel) Meteen met leidinggevende overlegt, we gaan voor haar, zegt hij ik kan haar niet aannemen en nog niet zeggen waarom. Ging er een groep dicht en moesten er mensen herplaatst worden.... Gelukkig voor onze sollicitant ging er snel daarna iemand weg en kon ze alsnog aangenomen worden. Dus wie weet, heb je zo'n indruk achter gelaten dat je er straks toch aan de bak kan. Ze zijn echt wel positief over je, anders willen ze niet dat je meeloopt op die andere groep.
Yf, sjonge he 4 eitjes!1 Das echt veel. Logisch dat je even een maandje afwacht. Pff, ze zullen zich nog delen ook heb je er 8.......
Moest van de week wel aan je denken. Had donderdag die positieve ovu-test en 's avonds toch een pijn in mijn buik. Ik dacht nog, zal toch niet meer eitjes hebben. maar was een beetje snel na de ovutest... En ik had ook niet het gevoel dat ik naar de dokter moest....
Marieke, mooie foto joh!! Morgen lekker op vakantie. Geniet ervan, hopenlijk valt je rug mee. Wel weer een zwangerschapskwaal, maar of het zo'n leuke is...
Roos, helaas ook bij jou weer je ogni, die lijst met zwangeren wordt maar niet langer, jammer hoor!!
Kim, knap dat je blij kan zijn voor je vriendin!
Jannie, lekker die bediening op die bruiloft. Denk je het goed te regelen, krijg je dat. Maar goed, je vond het geloof ik niet heel erg dat het uitkwam??
Loreane, ik ken je nog niet, maar welkom hier. Zag dat Marijke je al had toegevoegd. Al 2x ogni na curretage, das wel snel. Fijn dat je cyclus weer goed werkt, jammer dat het nog geen zwangerschap heeft mogen worden!
Marijke, morgen begint het. Heel veel sterkte!! Hopenlijk voor jou valt het mooie weer dan mee!! En sterkte met klussen (of had je dat nou net gedaan??)
liefs
Patricia
Naam
MK/
Cur
Ei
NOD
Poging
Kind
nr
contr
Leeftijd