Hoi dames,
Alweer lekker weekend, ben er weer echt aan toe!
Ik ben niet meer ongesteld, na 8 dagen en voel me weer klaar voor de 'strijd'. Heb voor 't eerst in mijn leven ovulatietesten gehaald en ga er morgenochtend maar eens eentje uitproberen. Ik had nooit verwacht dat ik deze zou gaan gebruiken. Wat kan een mens veranderen. Gelukkig vindt mijn man het prima,pfffff...
Ach Els, ik heb 't met je te doen, weet hoe je je voelt.... Ik had ook een dermoidcyste en helaas is bij mij de eierstok en eileider er wél uitgehaald. Maar voelde me na de operatie ook zoooooo misselijk, was niet aanspreekbaar, de hele dag. En die pijn erna was ook heftig, vooral de wond waar alle instrumenten doorheen zijn gegaan. Is het bij jou gebleven bij een kijkoperatie of is 't een snee vergelijkbaar met een keizersnee?
Ja hoesten, lachen deden erg zeer. Bij mij hielpen de paracetamollen wel wat, ik slikte er 4 keer 2 op een dag. Gewoon slikken hoor!
Ik had verwacht dat ik er moeite mee zou hebben om een eierstok te moeten missen, maar gelukkig voel ik dat niet zo. Heel veel sterkte en doe 't echt rustig aan. Ik heb gemerkt dat hoe meer ik deed, hoe meer pijn ik had.
Laura, balen van je ongi, wat kan een lichaam je toch steeds voor de gek houden, geniet van de laatste leuke dagen........
Verder weet ik 't even niet meer, ben moe en ga even lekker hangen....
Gr Roos