We gaan ervoor!! - Part I

Goede morgen dames,

Nou, eindelijk is het dan 11 september. Vannacht wel 100x wakker geworden en me afgevraagd wanneer het nou eindelijk tijd is om op te staan. Ik ben normaal een enorme slaper en ben niet mijn bed uit te branden, maar nu wilde ik toch wel heel graag dat het ochtend werd. Tijd om te testen. Eindelijk ging de wekker. Vlug getest en mijn hoofd onder de kraan gestoken. Eerst nog even een blik op de klok geworpen om te zien hoe laat het precies was. Eerst maar even 5 minuten mijn haren wassen, om te voorkomen dat ik alleen maar naar die teststrip sta te staren. Toch wel een beetje zenuwachtig. Na nog 10 blikken op de klok waren de eerste 5 minuten eindelijk voorbij.......

2 dikke strepen!!!!!!!

Joehoe, we zijn weer zwanger. Enigszins trillend op mijn benen heb ik nog even verdwaasd naar de test staan kijken. Het moest bijna wel raak zijn, maar toch blijft het ongelofelijk.
Snel naar manlief die nog een beetje lag te slapen. Ik had niet verteld dat ik vandaag wilde testen, wilde hem verrassen. Lampjes aangedaan en test voor zijn ogen gehouden. Helemaal blij natuurlijk. Joehoe.

Vandaag is het dubbel feest. Vandaag is het namelijk precies 3 jaar geleden dat manlief mij voor het eerst in zijn armen heeft genomen en me heeft gekust. Wie had dat 3 jaar geleden kunnen denken?
Vanavond gaan we uit eten bij de Mexicaan. Dat hadden we al gepland voor ons 3 jarig jubileum. Nu hebben we een extra reden om te vieren. Ik kan er dan wel geen wijntje op drinken, maar dat mag de pret niet drukken.
Joehoe, ben zo blij. Ik zal straks even het schema aanpassen. Jippie, ik mag helemaal naar beneden.

Dan nu even waar jullie natuurlijk allemaal op zitten te wachten; de glitters!!!!

Hopelijk brengt het jullie allemaal geluk en staan we snel allemaal in het onderste deel van ons schema!!!

Nou, eventjes wat werk wegwerken. Dan kom ik straks wel terug om het schema bij te werken.

Had ik al gezegd dat ik blij ben???
Jippieieieieieieijeeeeeeeeeee!!!

Super gefeliciteerd Miep! Ik zat steeds te kijken of je je berichtje al had geplaatst want ik had vanmorgen ook een + test!! Ik dacht, eerste even op Miep wachten en dan vertel ik het ook.

Het was wel een heel licht streepje, ik heb dan ook 2 dagen te vroeg getest maar die 6 testen riepen er gewoon om om gebruikt te worden! 2 uur later nog een keer getest en weer een licht streepje! Ik kan het nauwelijks geloven en ga zaterdag op mijn NOD voor de zekerheid nog een keer testen, dan moet het streepje wel dikker zijn. Welk merk zw.test had jij gebruikt, Miep? Ik heb nu nog 4 sensitest cassettes over.

Gister zei ik nog heel stoer tegen Patricia een streep is ECHT een streep, maar nu ben ik net als haar en wil ik een dikkere streep zien! Wanneer ga jij weer testen Patricia?

Als het allemaal goed gaat ben ik op 24 mei uitgerekend. Met 6-7 weken mag ik naar de gyn voor een echo. Ik voelde me vanmorgen ook misselijk, maar dat komt zeker van de zenuwen en angst.

Groetjes van een bange EN blije Marijke!

Jemig wat gaat het hier snel opeens!!!

Van harte Miep en Marijke met jullie zwangerschappen!! Ben blij voor jullie en best een beetje jaloers, maar aan de andere kant geeft het me ook hoop!
Dat het voor mij ook niet zo lang  meer duurt!!
Patricia al 2e test gedaan??

Fantastisch dames, dit geeft mij ook weer moed om verder te gaan met klussen!!!

Groetjes Laura

Hihi, nou ja, dat klussen doen we toch wel. Maar soms denk ik wel eens, laat het ook allemaal maar met dat zwanger worden. Het is zo'n gestress van wanneer is het ei en wanneer moet ik weer ongi worden en dan die teleurstelling bij de ongi.
Maar ja, die kinderwens is ook heftig, dus dan gaan die stomme irritante gevoelens weer opzij en weet je weer waarvoor je het doet!!
We gaan deze maand goed ons best doen. Morgen naar huisarts. Had vanmorgen nog wat bruin, maar we kunnen wel weer aan de klus ;-))))

En oja, bedankt voor de glitters Miep!!

Ik zie uit naar het nieuwe schema. Haal je mijn vakantie er dan gelijk even uit.....

Joehoe Marijke, jij ook al. Wat super zeg. En inderdaad, een streep is een streep. Gefeliciteerd!!!
Wat lief dat je even op mij wilde wachten. Had niet gehoeven hoor! Goed nieuws mag van de daken geschreeuwd worden.
Wat heel heel fijn dat je niet een maand hebt gewacht voor de Ramadan, he?! Ga je nu toch gewoon door met de ramadan?

@ Laura: Heel begrijpelijk hoor, jouw frustraties. Hopelijk krijg je morgen bij de huisarts te horen dat alles in orde is en dat er geen reden is waarom jij niet ook weer heel snel zwanger bent.
Jeetje, uitgeteld op de datum van je miskraam. Dat zou wat zijn. Ik hoop het wel heel erg voor je.

Nou, het schema;
Alleen nog even de verwachte uitgetelde datum voor Patricia.

@ Patricia: Ik heb je alvast onderin gezet. Hopelijk vind je het niet erg.
Heb je al een tweede test gedaan?

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD                
Poging
Kind
nr

contr
Leeftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
2/9
17/9
4e
2
-
29
Ensch
?

Janneke
7/7
3/9
17/9
2e
2
-
28
Gld
al gehad

Yoshua

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
7/9
21/9
1e
1
-

24
Frl

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9

33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
14/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
kindje
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Leeftijd
Komt
uit
Vakantie

Marieke
12/6
2/4/09
1e
1e
1

19/9 (?)
31
Om-
men
1-15/9

Jannie
18/6
30/3/09
1e
1e
1

18/9
9.00u
29
N-Br
20-27/9

Linda
23/3

23/4/09
2e
5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Miep  
19/6
19/5/09
1e
2e
1

32
N-Br
al gehad

Patricia
10/7

2e
2e
2

30
Z-H
al gehad

Marijke
17/6
24/5/09
3e
3e
3

33
Utrecht
---

@ Marijke: Bijna vergeten. Ik had ook een test van sensitest gebruikt. Zo'n dipstick.

@ Laura: Jij vroeg trouwens gisteren of mijn vriendin het misschien  vervelend zou vinden om erachter te komen dat ik niets tegen haar verteld heb, terwijl zij mij wel meteen heeft ingelicht. Vanmorgen stond ze aan mijn buro (we werken voor hetzelfde bedrijf). Ze knapte bijna van blijheid. Ze stond te vertellen dat ze gisteren maar meteen naar de ouders en de broers en zus zijn gegaan. Daarop heb ik gezegd (zo nonchalant mogelijk...) "Ik kan me best voorstellen dat je het meteen wilt vertellen, maar ik denk dat ik, mocht het ooit zover zijn ( ! ) echt tot 12 weken wacht en dat ik het dan eerder  ook echt tegen niemand vertel." Dat kon ze ook wel begrijpen. Ze zei nog wel "Je hebt geen idee hoe moeilijk dat is, daar kom je dan wel achter". Haha, ja dat valt inderdaad niet mee. Toch willen we nog wachten.
Manlief vroeg vanmorgen wel meteen wanneer we het nieuws dan naar buiten kunnen brengen. Nou, 12 weken is pas begin november. Maar we hebben nu wel afgesproken dat we in ieder geval de echo met een hopelijk wonderschoon kloppend hartje afwachten en dat we het er dan nog wel een keer over hebben wanneer we het nieuws rondvertellen.

Goedemorgen!

MIEP  & PATRICIA: VAN HARTE MEIDEN! JEEEEEEEJ GEWELDIG!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!

Krijg gewoon kippenvel van dit alles... Jeej....

Miep: gisteren helemaal overheen gelezen, je vriendin is ook zwanger! Zijn jullie dan tegelijk uitgerekend? jeej wat gaaf zeg...
En vandaag 3 jaar bij elkaar, wow wat leuk zeg. lekker Mexicaans eten! Bij Popo toevallig?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MARIJKE!!! JIJ OOK ZWANGER! DIT IS NIET MORMAAL! HAHA GEWELDIG, TE GEK, VAN HARTE LADIES, ALLE 3 ZWANGER!

Laura: 10 juni, die datum zou je toch wel geluk moeten brengen nu. De glitters gevangen? Vast wel!!!!!!!! Je ei is in zicht, dus aan de klus jij! Hopelijk maken deze vrolijke berichtjes je niet depri..... Maar je klinkt errug positief!

Hier alles ok. Vandaag nieuwe collega inwerken dus ik zat stiekem al te popelen om hier te komen spieken!! Haha! Nog steeds veel energie en vandaag weer wat gevoeligere borsten.
Dames: over een week heb ik mn echo gehad en mag ik het van de daken schreeuwen!!!! :-D Vanavond uit eten met mn vroegere beste vriendinnetje, die krijgt het wel te horen. Zin in, hopelijk kunnen we lekker op terras zitten in de zon.

Groetjes Jannie
ps: ben helemaal hyper!

Terug
Bovenaan