We gaan ervoor part II

Hee Patricia, heel veel succes, sterkte en natuurlijk plezier morgen!!!!!!
Morgen dé dag! Ik hoop zo voor je dat alles goed is en dat je je een beetje kan gaan ontspannen. Je hebt het zo onderhand wel verdiend!
Yosha, fijn die nieuwe baan! Dat is zo belangrijk, een baan waarin je je goed voelt. Veel succes!
Laura, al meer duidelijkheid over ongi, geen ongi, innesteling? Slopend hè, die dagen maar afwachten....... Maar ik vind deze dgaen wel leuker dan de week van menstruatie, dan weer aan de slag , dan een week waarop je niks kunt voelen, dan weer leuke spanning.... Toestand toch.... Jammer dat wij niet meer onbezorgd naar die momenten toe kunnen leven. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bijna geen angst gehad dat het mis zou gaan.

O mijn man komt thuis, ik vertel nog maar even niks van   mijn test........

gr Roos

Hee Roos,
Na 8 weken is je Hcg echt wel uit je bloed hoor, je bent gewoon zwanger!!!!
Ik had binnen 2 weken na de miskraam al een negatieve test, dus dat zal bij jou ook wel zoiets zijn geweest!
Dus: gefeliciteerd meid!!

Hoi Dames,

gefeliciteerd maike,

Sorry dat ik al een tijdje niets van me heb laten horen,
de feestpartijtjes zijn eindelijk voorbij, nu dan maar afvallen.
Heb natuurlijk wel even vluchtig julie verhalen meegelezen,
maar had de pech dat inge dinsdag buikgriep kreeg.
ik zal maar niet in ditails treden. (zo erg)

ben een beetje sjaggie omdat ik eigenlijk dicht bij de uitgerekende datum
zit, ben er bewust niet mee bezig maar het schijn onderbewust wel doortegaan.

en eindelijk zijn ze bezig met het steentje (glas monumentje)
zou over anderhalve week klaar zijn
stuur em wel via mail als jullie dat wel willen zien natuurlijk.

nou ja genoeg over mij,
ga me nu meer bezig houden met jullie verhalen.

groetjes els.

hoi meiden

vandaag een hele leuke dag gehad! lekker met mijn mannen naar de efteling geweest!! erg leuke dag, die kleine keek echt zijn ogen uit!!! daarna vergadering tot net....poeh best wel druk geweest dus!

alleen ging ik net naar de wc.....heb ik een druppie rose achtig bloed!! potdikkie flink aan het balen nu dus!!!....het was net zo'n leuke dag! .......en dan loopt het zo.........

sorry sorry moest het ff kwijt!

dikke kus loreane

Hoi,

@Roos: beetje streepje is een streepje hoor! Ik testte 1 week na mijn curretage al negatief!........test vandaag nog een keer en als je twijfelt bel je je huisarts voor een bloedonderzoek, dan weet je het echt zeker!! Maarrre.....hier alvast ee voorzichtige felicitatie!

@Pat: succes vandaag, maar ik zie net dat je de heeeeeele dag nog moet wachten pppfff, probeer lekker druk te zijn, dan vliegt de tijd!! Succes vanmiddag en laat je ons snel wat weten!!

@Laura: tja wat jou betreft....t blijft spannend, t kan innesteling zijn maar ook je ongi...maar zou t inderdaad dan eens met je huisarts of gyn bespreken hoor....dan wordt je cyclus steeds korter!

@Els: leuk dat je weer even een berichtje achterliet en ik zou graag je glazen monument willen zien......hebben jullie je zoontje begraven? (ik ken niet jouw hele voorgeschiedenis, maar weet wel dat je een zoontje hebt gekregen..)

Bij mij loopt alles wel anders hoor sinds de curretage....zaterdag en zondag (bloedbad) ongi, maandag een drupje en daarna niets meer, dat weekend ging gepaard met enorme buikpijn en nu blijft er weer zo'n zeurderige buikpijn achter alsof ik dus ongi moet worden....we snappen er echt helemaal niets meer van! Wat mij betreft gaan we weer terug naar de tijd voor de miskraam.....ppfff, toen verliep de boel een stuk makkelijker!

Maar goed, ben erg blij met mijn nieuwe baan, volgende week gaan we al beginnen met inwerken...betekent wel een hele erge drukke tijd want mijn eigen baan als leidinggevende heb ik ook nog....maar goed, t houht me flink bezig, dus dan heb ik minder tijd om te piekeren!

Gisteravond waren manlief en ik beiden doodop toen we thuis kwamen, we hebben saampjes boodschappen gedaan, lekker de tafelgrill aan gezet en heerlijk gegeten met een lekker wijntje erbij....dat was echt gezellie!

Nou ga gauw weer aan de slag, want tis hier nog steeds een gekkenhuis (en dat blijft zo tot volgend jaar mei!!)

liefs en voor degene die al weekend hebben, fijn weekend
Yosha

@ Roos: Ik kan me ook niet voorstellen dat dat streepje nog hcg van je vorige zwangerschap was. Iedereen hier die wel had getest om te kijken of het hcg al weg was, had echt al veel eerder een negatieve test. Het is nu al 8 weken geleden!
En anders doe je net als Patricia. Die begon na haar eerste test ook te twijfelen of het nog 'oud hcg' was of dat het echt een nieuwe zwangerschap was. Zij heeft na een paar dagen weer getest en toen was het streepje duidelijk donkerder geworden dan bij de eerste test. Dat zou je ook kunnen doen.
Ik weet niet of een bloedonderzoek zin heeft. Volgens mij testen ze dan ook op hcg, dus dat schiet niet op.
Maar uh, ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! Gefeliciteerd, meid!!!!!

@ Patricia: Jeetje, wat zal vandaag een lange dag zijn voor jou. Heel veel succes straks, meid.

Hey meiden,

Nou het roze/rode slijm is nu echt donkerrood geworden, dus hoop heb ik niet meer.
Het is weliswaar niet veel, maar toch.
Vanmorgen er een tampon in gedaan, zodat ik niet iedere keer naar de wc loop om te checken. Bah bah bah!!!
Ik sluit me bij Yosha aan, wil ook terug naar de ongi's van voor mijn miskraam. Wist ik tenminste waar ik aan toe was!!!

Werk ze allemaal nog even, of een prettig weekend alvast!!
Groetjes Laura

Goedemorgen,
Roos sterker nog, ik heb de volgende ochtend meteen getest en toen was de 2e streep een stuk donkerder. Als je 8 weken na de curretage in de avond een lichte streep heb, geloof ik niet dat het nog van je vorige zwangerschap is. Maar dat is makkelijk te schrijven, want ik had dezelfde onzekerheid hoor.....

Marieke, jippie een goede echo. Durf je nu te gaan genieten??

Laura, bij jou blijft het maar gek gaan. Ben benieuwd wat dit deze maand voor jou betekent. Misschien sowieso eens een maand bijhouden hoe het allemaal gaat. Wanneer je bloedverlies hebt, in welke kleur en hoeveel. En wanneer je (met die testen) je ei hebt. Dat geeft je dokter en gyn veel info. Liever nog natuurlijk dat het niet meer nodig is om bij te houden. Maar je cyclus gaat wel raar nu!
Ik heb zeker een lange week gehad. Ik ga ook zo enorm op en neer met hoe onzeker ik ben. Ik heb echt momenten gehad deze week dat ik dacht, oke dat wordt weer een mk, bereid je er maar op voor. Dan voelde ik weer misselijkheid en dacht ik weer. Blijkbaar zit het toch goed. In de 1e week dat ik het wist, kon ik het nog bijna vergeten. Dat lukt me nu echt niet meer!! Helaas ben ik vandaag vrij. Lekker zodat ik niet hoef te 'liegen' op mijn werk over de zoveelste afspraak (ik ga ook al regelmatig eerder weg voor een afspraak bij de psych, en hiervoor natuurlijk ook nog afspraken bij de gyn voor controle tijdens werktijd) Ach ik ga zo sporten, boodschapjes doen, iets in het huishouden......bleh maar moet toch...
Dan in het ziekenhuis natuurlijk nog wachten, want 4 uur de afspraak betekent geheid uitloop. Dus geen idee hoe laat ik jullie wat kan laten weten. Morgen en zondag moet ik in ieder geval heel de dag werken, dus dan gaat het niet lukken. Ik hoop maar dat ik vanavond nog wat kan laten weten en dat het dan natuurlijk positief is!!

Els, van mij mag je het grafmonumentje mailen meis. De uitgerekende datum is een lastige dag he. Ik merkte wel dat ik er meer tegenop zat te hikken dan dat ik de dag zelf erg vond. Maar ja dat weet je niet van tevoren he. Het scheelde ook wel dat ik met vriendlief lekker een weekend weg was. Even uit je 'gewone' omgeving naar een omgeving waar niemand je verhaal kent. Dat scheelde al, het verdriet voelde lichter. Daarvoor was ik wel telkens bezig met, nu zou ik met verlof gaan, nu had ik echt een dikke buik moeten hebben. En daarna had ik sterk iets van, ik had nu een kind in mijn armen moeten hebben. Nou en dat stuk is gebleven eigenlijk. In plaats van op te scheppen over hoe goed, mooi en lief je kind is. Leef je zoveel mogelijk je gewone leven weer en heb je het eigenlijk nog maar weinig over je zo geliefde kindje. Het valt gewoon niet mee!! Sterkte dus!!

Loreane, hoe zit het met je bloedverlies. Is het bij 1 druppel gebleven, of heeft het doorgezet??

Jannie, alweer bijna terug van vakantie. Heb je het leuk gehad?

Kim jij gaat maandag lekker op vakantie. Alvast een goede vakantie toegewenst meid.

liefs Patricia mama van Bas*

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt