We gaan ervoor part II

@ Patricia: Wat jammer dat er nog geen hartslag te bekennen was. Ik was er al een beetje bang voor. Met je late eisprong ben je eigenlijk nog maar net 6 weken. Dat is net op het randje voor een hartslag. Maar ik had zo gehoopt dat het er toch al zou zijn.
Je klinkt gelukkig niet al TE down. Waarschijnlijk had je zelf ook al in je achterhoofd dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, zonder dat het betekent dat het niet goed is. In ieder geval is het wel al gegroeid!
En inderdaad, jullie kunnen op deze manier wel heel erg goed de ontwikkelink volgen. Na de volgende echo heb je al 3 echos gehad met nog maar amper 7 weken zwangerschap. Wel fijn dat je volgende week al weer kunt komen. Dan moet je toch echt een kloppend hartje kunnen zien!
Bij mij komt het nu steeds dichter bij. Vandaag is mijn nichtje jarig (6 jaar) en morgen, als het weer goed is, gaan we een ballonvaart doen. En dan maandag krijgen we een echo. Ben echt heel benieuwd. Inmiddels ben ik vrijwel de hele tijd een beetje misselijk. Niet dat ik het idee heb dat ik moet overgeven, maar ik voel me toch ook niet lekker en de gedachte aan eten staat me helemaal tegen.
Ik hoop maar dat dat een goed teken is. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Maar toen is het mis gegaan met 6 weken. Als alles goed is, ben ik nu 6 weken en 4 dagen!
Ik vind het wel echt heel spannend nu. Kan me echt niet voorstellen dat er een hartje in mijn buik klopt....

Nou, het blijft spannend deze week voor wat betreft NOD's.
Hoe is het eigenlijk met Laura? Heeft het 'bloeden' (nou ja, niet echt bloeden, maar het rode slijm) doorgezet, of is het weer weg? Ben heel benieuwd.
En de andere meiden? Inmiddels al meer duidelijkheid?

Ik moet zo even stofzuigen. Niet echt puf voor, ben zo moe de hele tijd. Maar ja, het moet toch een keer gebeuren. En manlief is zo hard aan het werken buiten, die kan ik toch ook niet overal voor laten opdraaien. Zucht, daar gaat ie dan....

goedemorgen dames,

hoe gaat het met jullie??? hier wel weer beter! ik heb tot nu toe geen bloed meer gehad!!??   dus misschien toch positief?!?!? oja, en jullie snappen natuurlijk wel dat er morgen getest word he?!? echt spannend hoor, dat had ik bij mijn zoontje helemaal niet zo.....maar nu? nou ik word gewoon zenuwachtig hihi

pat78 , hoe voel je je ???

dikke kus loreane

Hee dames, ben ik weer eens.
Oh het is hier om gek te worden, weet het nog steeds niet!!
De tampon van gister bracht alleen maar wat wit + bruin slijm en na die tijd ook niks meer gezien.
Vanmorgen aan het zwemmen geweest, dacht na flinke inspanning, nou zal wel weer wat zien, maar niet dus.
De hoop die eerder deze week gevlogen was, is nu dus weer terug. Hoop niet dat ik weer teleurgesteld word!
Heb wel bijna de hele dag door een wat misselijk gevoel. Af en toe is het even weg, maar het komt telkens weer terug. Ik hoop een goed teken!

De vorige keer dat ik zwanger was, had ik op donderdag mijn NOD, heb pas op zondag getest, 3 dagen erna dus. Het was toen wel een dikke streep.
Hoe heb ik het toen zo lang kunnen uithouden.....!!!

he 75laura,

wij hebben morgen allebei onze NOD he? (volgens het lijstje)
spannen he?!?!? ga je het nu weer zo lang volhouden???
ik moet heel eerlijk toegeven dat mijn NOD eigenlijk de 25e was!   het schema klopte neit helemaal! maar heb de 28e gewoon aangehouden.....dus morgen pas testen, ja hoe ik het nu zo lang volhoud?!?!? ja, geen idee, drukke dagen gehad, en nu aan het werk, dus kan ik toch niet testen hihi......

succes! dikke kusloreane

Loreane!! Hoe kun je het zo lang volhouden!! Morgen testen hoor!! Hihi.....
Nee ik wacht nu zeker niet tot 3 dagen na NOD!! Maandag ga ik testen als er nog geen echt bloed is geweest.
Vind het reuze spannend hoor. Heb niet echt kwaaltjes die wijzen op een zwangerschap, behalve dan die misselijkheid.
Voor de rest wat buikpijn, dat heb ik al vanaf dinsdag of zo. Het voelt alsof ik ongi moet worden. M'n borsten voel ik niet echt, af en toe kriebelen ze wat. Tepels voel ik al helemaal niet.
Dus het kan echt alle kanten op......

ja vind het ook super moeilijk, maar ik hed van de week nl ook een druppie roseachtig bloed, dus vandaar dat ik het even af wilde wachten, ik heb ook niet echt veel symptomen hoor ben wel veel misselijk zoals jou, en heel veel duizelig, net of ik flauw gaat vallen, maar geen zere borsten, ja en wel heel moe, maar ja, misschien zou ik ook eens wat eerder naar be d moetne gaan....hihi.

xxxloreane

Zal ook nog even reageren op iedereen!!

Els, wat leuk dat steentje voor Willem. Ik ben wel benieuwd hoor, dus stuur em maar via de mail als je em hebt!
Ja die uitgerekende datum, lijkt me moeilijk hoor. Je wordt er dan toch weer even extra aan herinnerd. Wanneer is het zover? Sterkte meid!

@Patricia, ja die cycli van mij, om gek van te worden. Ik heb nu alles op papier gezet en ga het nu echt goed bij houden. Voorheen deed ik alleen 1e dag ongi enzo. Nu alle dagen waarop er iets van bloed of bruin oid te zien is. Mocht ik ongi worden een dezer dagen, dan ga ik ook ovulatietesten bestellen. Manlief is het er gelukkig mee eens. Hij ziet hoe ik er mee bezig ben en ziet ook dat de cycli in de war zijn. Als ik daar dan iets wijzer van word, prima. En het kan ook helpen als ik  over een tijdje bij de gyn wil aankloppen omdat het zo lang duurt! Hoef ik dan niet nog eens te beginnen met het bij te houden.
Moeilijk om telkens op je werk te moeten liegen over dit gebeuren. Je wilt niet dat ze al weten dat je zwanger bent natuurlijk.
Begrijp nu ook je theorie over het verlate ei en dat je dus korter zwanger bent dan je dacht. Dus weer een lange week te gaan..... Gelukkig wel een goed teken dat het gegroeid is!!

Marieke, geniet van je weekend! Klinkt erg gezellig!! En ja, je mag nu echt gaan genieten meid!! De kans dat het nu nog fout gaat is heel erg klein, en daar moet je ook maar niet te veel bij stil staan, want je moet ook genieten van dit wonder!!

Leetje, bedankt voor je verhaal! Is toch weer hoopgevend dat het niet gelijk fout hoeft te zijn als je bv krampen hebt. En dat je eigen telling dus ook niet altijd hoeft te kloppen. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

Roos, jij houdt het ook lekker spannend zeg!! Testen met ochtendurine, dat is het meest geconcentreerd!! Dus morgenochtend ook, net zoals Loreane??
Volgens mij mag jij gewoon lekker in bad met je dochter vanavond!!

Phoeby, volgens mij kan je zo'n 14 dagen na je ei alweer testen hoor. Dan heb je volgens mij al genoeg Hcg in je lijf om eventueel een positieve test te kunnen hebben. Maar als je het geduld kunt opbrengen, kun je ook tot 21 dagen na je ei wachten.....
Weet wel dat er hier heel wat dames zijn die van alles voelen voor de NOD, maar dan wel gewoon ongi worden....
Wat ik ermee wil zeggen: die zgn verschijnselen hoeven niet altijd te zeggen dat je ook daadwerkelijk zwanger bent!
Fijn dat je je thuis voelt hier, houwen zo!!

Miep, nog maar 2 nachtjes slapen voor je echo!! Ben zo benieuwd wat jij krijgt te zien!! Dat misselijke gevoel, raar hoor. Ik heb ook zo'n gevoel. Niet lekker voelen, maar ook niet over hoeven te geven. Stofzuigen weer klaar??

Het is deze week een behoorlijk spannend weekje met die NOD's.....
Roos, Yf, Loreane en ik, we hebben er wel wat van gemaakt hihi!!

Jannie, jouw vakantie zit er alweer op!! Welkom terug!!
Hoe was het?? En is jouw eczeem beter geworden door de zon??
Nou je hebt heel wat bij te lezen....

Meiden, ik hou jullie op de hoogte en een prettig weekend!!

Groetjes Laura

Oh ja, wat ik nog wilde zeggen. Heb het de hele tijd zo koud en ben niet sjaggie. Dat laatste normaal wel als ik ongi moet worden.....
Help!!! Denk dat ik morgen ook ga testen!!

Terug
Bovenaan