We gaan ervoor part II

Hield het niet langer uit, heb net getest. Maar helaas, de test was hartstikke negatief. Dus nu weet ik nog niks!!
Zit ik zelf tegen iedereen te zeggen te testen met ochtendurine en wat doet deze stomme troela.....
Nou ja, ik wacht maar verder dus. Geen ongi ook nog, dat is dan tenminste wel een goed teken.
Denk dat ik woensdag weer test als ik dan nog niet ongi ben!

Welterusten en tot morgen
Groetjes Laura

goedemorgen,
Ha jannie, welkom terug. Het was een heerlijke vakantie zo te lezen. jammer van je eczeem, maar het is voor een goed doel.

Laura, wat doe jij nou?? Ach ik kon het ook niet laten om toch in de middag te testen. als dat eenmaal in je hoofd zit moet het gewoon. Jammer dat je nog geen 2e streep had. Hopenlijk kan je woensdag positief testen.
Dat koud hebben, is wel herkenbaar hoor. Dat had ik ook voordat ik positief testte, maar wil je niet gek maken hoor.

Ik ga vandaag weer werken. Bleh, vandaag is een stuk drukker dan gister er gaat er nu maar 1 weg. Gelukkig is het weer nog goed en gaan we lekker naar een speeltuin. Dat scheelt weer.
Vanmorgen de 1e kokhalspogingen gehad. Omdat er nog niks in mijn maag zat, werd het geen overgeven, maar het wordt wel steeds erger dus. Ga morgen denk maar eens op zoek naar tabletjes ervoor. Die kan ik maar in huis hebben, voor als ik denk die misselijkheid niet meer aan te kunnen.

liefs

Patricia mama van Bas*

Hoi,

jeetje Laura das balen....moet je weeeeer wachten tot woensdag...maar goed, niet ongi is wel een goed teken tot zover...

Andere meiden al getest??? ben wel nieuwsgierig hoor!

Jannie: fijn dat je weer bij ons bent, helemaal weer fris en fruitig!! haha Mijn nieuwe baan is intern, ik ga projectmanager worden! Heb er helemaal zin in! aankomende week begin ik al met ht overnemen van wat interne langlopende projecten en over een paar weken hoop ik mijn eerste externe project te krijgen.

Roos: ben jij al iets wijzer geworden?? Van morgen misschien met ochtendurine getest?

Wij zijn druk bezig in huis vandaag, volgende week zaterdag krijgen we 2 hele grote dakramen op zolder, dus die zijn we aan een kant helemaal leeg aan t maken! Jeetje, wat zullen we dan een licht hebben zeg! Heerlijk!

Gister schoonouders naar schihol gebracht, wilden eigenlijk wel met ze mee, maar helaas centjes zijn op na de bruiloft!! nou ja, over 5 weken gaan we heerlijk saampjes een lang weekend naar duitsland naar de moezel...heerlijk hoor, even tijd voor ons 2en! Gister ook weer tuin opgeknapt, zomergoed eruit en nieuwe planten erin..staat meteen weer gezellie!

drink mijn koffie op en ga weer naar zolder!

liefs Yosha

Hey meiden!

Goedemorgen.

Ooh Laura, zo herkenbaar dat willen testen!!! Helaas nu nog - dus. Knap van je als je het kunt volhouden tot woensdag. Ik heb op mijn NOD dag 's middags getest. Ik kon gewoon niet meer wachten en heel gelukkig 2 streepjes. Al was de 2e geen vette dikke streep. 2 dagen later weer een test gedaan. Deze was duidelijker.
En ja mijn moeheid. Volgens mij heb ik ook een griepje ofzo onder de leden. Gisteren zere keel. Ik baal ervan dat ik niet mijzelf ben. Ik heb het idee dat het wel extremer is als bij de 1e. Maar ja je vergeet ook snel.
Door de week werk ik en als ik thuis ben ben ik op. Hoognodige klusjes doe ik en verder niet zoveel. Paardrijden heb ik al weken niet gedaan. Ik begin er denk ik ook maar niet meer aan.
Onze omgeving weet al dat we een 2e kindje verwachten. Na de 1e echo al veel mensen verteld. Want mocht het mis gaan weten ze het ook en nu begrijpt men mijn gemoeds/lichamelijke toestand ook.

Hey jannie: heerlijk klinkt het zo'n relax vakantie. Jammer van je eczeem! En je buikje groeit lekker lees ik. De mijne ook. Alhoewel er ook wel vocht bijzit geloof ik.

Hey pat: herkenbaar hoor het kokhalzen. Bij mij zet dat direct door naar overgeven. Geef ik daar niet aan toe blijf ik misselijk. Dus liever overgeven dan misselijk. Ik vind het op mijn werk alleen lastig. Gehorige etc........................... Sterkte ermee. Mijn schoonzusje is beide zwangerschappen echt heeeeeeeeeeeeeeel misselijk geweest de eerste 17 weken. Kon niet gewoon functioneren. Zij gebruikte ook medicijnen anders zou ze uitdrogen.

Fijne zondag allemaal!

Grtz Linda

@ Laura: Hihi, ik dacht wel dat je al getest zou hebben. Zo moeilijk om het niet te doen, he? Jammer dat er nog geen 2e streepje te zien was, maar het zou ook wel erg vroeg zijn geweest, gezien het feit dat je dinsdag / woensdag pas zo'n beetje 2 weken na je ei zit EN gezien het feit dat je 's avonds hebt getest. Maar ik snap het wel hoor. En die testen zijn zo duur niet, dus wat maakt het uit. Ben benieuwd wanneer je nu weer gaat testen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je tot woensdag kunt wachten. Haha. Het klinkt in ieder geval wel goed bij jou. Hopelijk houdt je lichaam je niet weer zo voor de gek. Ik duim voor je, meid.

@ Jannie: Welkom terug. Het klinkt alsof je een heerlijke week in de zon hebt gehad. Ben erg jaloers, dat zou ik ook wel willen. Helaas heeft manlief niet zo heel veel vakantiedagen meer, dus ik ben bang dat het er niet in zit.
Met mij gaat het verder wel. Redelijk misselijk, maar (nog???) niet overgeven. En supermoe. In het weekend kan ik fijn veel slapen, maar door de week is het erg zwaar. En ik heb geloof ik ook last van de hormonen. Zit niet super in mijn vel, maar ik denk dat dat ook wel een beetje (veel?) komt door de onzekerheid. Morgen een echo....
Met die zwangere vriendin van mij gaat het goed. Ze begint nu ook een beetje misselijk te worden, maar het valt nog mee. Verder zit zij echt op een rose wolk. Helemaal happy en ze heeft zo'n goed gevoel over haar zwangerschap. Heel anders dan ik. Maar hopelijk wordt dat bij mij na elke echo ook een beetje beter. Als de echo's goed zijn tenminste.

@ Linda: Ik heb ook eens in een kleine chessna gezeten. Met manlief achter de knuppel. Ik had hem een vliegles kado gedaan en heb zelf meegevlogen. Achteraf niet zo'n goed idee met mijn instabiele maag. Heb gelukkig niet hoeven overgeven, maar was wel erg misselijk. Gelukkig kon ik het tijdens de vlucht voor mijn man verborgen houden, want ik wilde het voor hem niet verpesten. Hij vond het super.
En ook ooit parachute gesprongen. Dat was ook heel gaaf.
Helaas ging het ballonvaren vanmorgen niet door. Het was gisteravond al afgeblazen vanwege een grote kans op mist. Erg jammer, vooral ook omdat het hier vanmorgen echt helemaal helder was en we het mooiste weer van de wereld hebben. Balen, maar goed, nu hebben we het nog tegoed.
Moet eerlijk zeggen dat ik vanmorgen wel blij was dat ik niet zo vroeg uit mijn bed moest. Zoooooo moe.

@ Patricia: Ben blij dat je je nu een stuk zekerder voelt.
Zijn er tabletjes tegen dat misselijke gevoel dan? En zo ja, wat is dat?

Weet niet meer wat de rest heeft geschreven. Ik weet wel dat ik op nog meer dingen had willen reageren, maar ben het even kwijt. Nou ja, dat komt dan wel weer.

Hi ladies,

Laura: oef wat spannend!!! Haha en dus toch 's avonds getest! Ach ja nog even geduld dus denk ik.... Spannend meid...

Heb idd een heerlijke week gehad. Voel me vandaag niet echt lekker helaas, vaag! Zul je zien: ben ik hele week relaxed en dan nu mss een verkoudheid, griepje of gewoon moe van t reizen enzo? Ga zo de stad in, positiekleding kopen want tis drama: kan geen 1 broek meer aan! Heb nu wel echt n buikje, wel super natuurlijk

Roos: jij al getest?

Yosha: klinkt leuk die baan! Ooit nog iets van je collega gehoord die je hier tegen kwam? ;-)
Lang weekend naar de Moezel, heerlijk!

Patricia: veel misselijk dus? Aj... Had je dat bij de andere zwangerschappen ook?

Miep: ja hoor je zult je na je echo stuk beter voelen, dat had ik wel tenminste. Hoe ver ben je nu? (die banners zijn handig... ;-))

Groetjes, Jannie

Hi ladies,
ik kan weer naar beneden voor ronde twee. Ben gisteren ongesteld geworden helaas. Alle zwangeren héél erg gefeliciteerd!!! Echt super! Baal zelf wel vreselijk, maar ja, toch niets aan te doen. Duimen maar voor de 2e ronde. Verder niets bijzonders, druk met werk en studie.
Groeten, Y

Waar blijven de andere dames met testen??? Ik ben zoooo benieuwd!!
Hier nog steeds geen ongi, da's goed nieuws. Vind het wel vreemd dat ik totaal geen last van mijn borsten heb, dat was de vorige keer wel anders. Daarom verwacht ik toch ieder moment mijn ongi....
Weet niet hoor, of ik het tot woensdag vol hou met niet testen. Ga het wel proberen!!

Idd Miep, had me zelf ook al bedacht dat het hooguit 10 dagen na het ei is, dus het is niet gek dat er (nog??) geen 2e streepje is.
Ik weet het allemaal niet, mijn gevoel maakt me ook niet wijzer omdat het de ene keer zwanger zegt en de andere keer niet.
Dus het blijft hier voorlopig nog wel even spannend!!

Terug
Bovenaan