@ Laura: Hihi, ik dacht wel dat je al getest zou hebben. Zo moeilijk om het niet te doen, he? Jammer dat er nog geen 2e streepje te zien was, maar het zou ook wel erg vroeg zijn geweest, gezien het feit dat je dinsdag / woensdag pas zo'n beetje 2 weken na je ei zit EN gezien het feit dat je 's avonds hebt getest. Maar ik snap het wel hoor. En die testen zijn zo duur niet, dus wat maakt het uit. Ben benieuwd wanneer je nu weer gaat testen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je tot woensdag kunt wachten. Haha. Het klinkt in ieder geval wel goed bij jou. Hopelijk houdt je lichaam je niet weer zo voor de gek. Ik duim voor je, meid.
@ Jannie: Welkom terug. Het klinkt alsof je een heerlijke week in de zon hebt gehad. Ben erg jaloers, dat zou ik ook wel willen. Helaas heeft manlief niet zo heel veel vakantiedagen meer, dus ik ben bang dat het er niet in zit.
Met mij gaat het verder wel. Redelijk misselijk, maar (nog???) niet overgeven. En supermoe. In het weekend kan ik fijn veel slapen, maar door de week is het erg zwaar. En ik heb geloof ik ook last van de hormonen. Zit niet super in mijn vel, maar ik denk dat dat ook wel een beetje (veel?) komt door de onzekerheid. Morgen een echo....
Met die zwangere vriendin van mij gaat het goed. Ze begint nu ook een beetje misselijk te worden, maar het valt nog mee. Verder zit zij echt op een rose wolk. Helemaal happy en ze heeft zo'n goed gevoel over haar zwangerschap. Heel anders dan ik. Maar hopelijk wordt dat bij mij na elke echo ook een beetje beter. Als de echo's goed zijn tenminste.
@ Linda: Ik heb ook eens in een kleine chessna gezeten. Met manlief achter de knuppel. Ik had hem een vliegles kado gedaan en heb zelf meegevlogen. Achteraf niet zo'n goed idee met mijn instabiele maag. Heb gelukkig niet hoeven overgeven, maar was wel erg misselijk. Gelukkig kon ik het tijdens de vlucht voor mijn man verborgen houden, want ik wilde het voor hem niet verpesten. Hij vond het super.
En ook ooit parachute gesprongen. Dat was ook heel gaaf.
Helaas ging het ballonvaren vanmorgen niet door. Het was gisteravond al afgeblazen vanwege een grote kans op mist. Erg jammer, vooral ook omdat het hier vanmorgen echt helemaal helder was en we het mooiste weer van de wereld hebben. Balen, maar goed, nu hebben we het nog tegoed.
Moet eerlijk zeggen dat ik vanmorgen wel blij was dat ik niet zo vroeg uit mijn bed moest. Zoooooo moe.
@ Patricia: Ben blij dat je je nu een stuk zekerder voelt.
Zijn er tabletjes tegen dat misselijke gevoel dan? En zo ja, wat is dat?
Weet niet meer wat de rest heeft geschreven. Ik weet wel dat ik op nog meer dingen had willen reageren, maar ben het even kwijt. Nou ja, dat komt dan wel weer.