We gaan ervoor part II

Hey meiden!!!!!!!

Wat hebben jullie weer lekker gekletst!! En wat is er veel gebeurd.
@         Maike sanne: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@         Miep: las dat je jarig was. Gefeliciteerd!!! En ballonvaren. Waua. Nog nooit
gedaan,  maar het lijkt me fantastisch. Ik heb ooit in een kleine chessna gevlogen en ik ben met parapente van de berg gesprongen. Vooral dat laatste was een super ervaring.

@         Laura: wat een spanning zeg!

@ Phoeby: welkom hier ondanks de verdrietige aanleiding! En we zijn hier in the vruchtbare mood omdat nu de 1 na de ander een +test in handen heeft!!!!

@ Jannie: hey vakantieganger!! Hoe was het?????

@ Yosha: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

@ Pat: wat spannend met je echo! Het liefst wil je direct na een + test een echo, maar je weet dat er dan nog zeker geen hartje te zien is. Volgende week moet het hartjes te zien zijn. Was bij mij 7 weken en 5 dagen 1e echo ook duidelijk. Ik had ook wel eerder een echo gewild, maar nu had ik meer zekerheid op een kloppend hartje. Ik duim voor je!

@ Marieke: en nu begint het echte genieten! Minder moe? en 13 wkn zwanger. Gefeliciteerd.

Met mij gaat het goed: hondsmoe, misselijk en ik ben volledig niet mijzelf! Klinkt echt zwanger. Ik ben nu 10 weken en  2 dagen. A.s. dinsdag krijgen we onze 2e echo. Ik vind het best wel spannend. Tja ik heb de positiebroeken al aan.......................dus het buikje groeit ook.
Het is hier prachtig super weer en we hebben grote feesten in het nabijgelegen dorp (het flaeyelfeest) = van oudsher een oogstfeest. Zodra zoonlief vanmiddag wakker is gaan we daar ff kijken.

Fijn weekend!!!

Liefs Linda

Grtz Linda

ha meiden,
even snel van mijn werk een berichtje. Het is niet zo druk nu. Haha en mijn collega was vanmorgen te laat en heeft mij even een heel drukke periode alleen laten doen. Er werden nl 4 kinderen opgehaald door hun moeder voor een dagje thuis en van de andere 4 kinderen kwam er bezoek binnen. Nu laat mijn collega het bezoek maar ff alleen uit. Doen we beiden toch even veel. En hoef ik niet bang te zijn dat ze hier binnen komt lopen. Al kan ze toch niet lezen wat ik type zonder haar bril op, haha.

Met mij gaat het eigenlijk wel. ik ben niet echt down door de echo. Ik voel me nl erg misselijk en ik vind heel veel stinken. Daarbij ben ik moe. Dus door die kwalen ben ik er gewoon van overtuigd dat het wel goed zit. Geen idee hoe lang dat zo blijft, maar het is voor de verandering wel eens een prettig gevoel.
Leetje bedankt voor je uitleg, dit wist ik ook wel wel inderdaad, maar het is toch fijn als iemand het nog even bevestigd!!

roos, jij niet meer zeuren hoor, je bent gewoon zwanger!!

Miep, ben benieuwd naar jouw echo. Ik heb tot vrijdag alleen de maandag nog vrij, dus weinig tijd om te piekeren, dat is wel fijn! Voor de vermoeidheid en misselijkheid niet, maar goed.

Loreane, Laura jullie houden het wel heel spannend, als dat geen positieve testen worden, weet ik het niet hoor!!
En Yf hoe is het bij jou??
liefs
Patricia mama van Bas*

ps ik hoop dat het schema een beetje goed overkomt. het ziet er wat anders uit hier op die comp van mijn werk.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Roos
1/8
10/9
24/9
2e
2
-

33
Gld
al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2
-
26
Z-H
-

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby

17/9

1/10

22/10

1e

1

-

32

Flevola

al gehad

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
3/10
14.30u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
Echo:
14/10
14.45

24
Frl
al gehad

@Patricia, ben blij dat je zelf gelukkig niet erg teleurgesteld bent over de echo. Je had het een klein beetje aan zien komen. Dus veel werken de komende week. Best prettig, dan heb je lekker afleiding!

Linda, jij moet echt wel doodmoe zijn, we zien je hier door de week niet meer....
Fijn dat je al snel de volgende echo hebt. En 10 weken en dan al een buikje en positiekleding.... Kun je het nog verborgen houden dat je zwanger bent??

Had ik al verteld dat ik zowel gistermiddag als vanmiddag heb liggen slapen? Was zo moe.....
En voor wat betreft mijn slijm, voel nu af en toe wat lopen, maar het is nu een beetje wit/cremig van kleur.
Ik vind het echt reuze spannend!!!

Meiden, tot morgen!
Groetjes Laura

Hi

Hier weer een kort berichtje van mij. Het klinkt allemaal veel belovend volgens mij gaan we aardig wat positieve testen scoren! Fijn!
Ik ben zelf erg benieuwd of ik "normale" cyclus heb deze maand.

Ik heb vandaag voor het eerst aan iemand anders (dan jullie) verteld dat we in  de MMM verkeren. Was eigenlijk best blij het eens te kunnen delen maar wil het denk ik wel bij deze vriendin laten. Ik heb overigens niet vertelt dat ik een miskraam gehad heb.

Hoe is dat bij jullie? Een aantal van jullie was natuurlijk al veel verder in de zwangerschap en is de omgeving uiteraard op de hoogte. Maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.

Een van de redenen waarom ik het niet vertelt heb is omdat mijn schoonzusje net vertelt heeft dat ze zwanger is. Wij hadden onze echo die bevestigde dat het mis was daags na hun elf weken echo ( en het moment dat ze  mijn schoonouders heeft verrast met het blijde nieuws).  

Maar goed....vroeg het me gewoon af.

Meiden succes met de testen, alle kwaaltjes enne ....geniet van het weekend.
Liefs San.  

Hoi meiden,

Ik kan niet meer van mijn lichaam op aan ben net

ik ga er toch van uit dat ik mijn ei op 11 okt is en nod op 27 okt.

heb trouwens een afspraak met de gyn op 22 okt.

zou iemand dit in het lijstje kunnen aanpassen, lukt me nog steeds niet.

ga dan maar ook vaker de ovu-testen doen.

yosha: gefeliciteerd met je nieuwe baan.

wel iritant als je lichaam rare sprongen maakt,

wij hebben ons zoontje begraven op de begraafplaats met alleen

onze ouders broer en zus, 1 dag van te voren zelfs een pastoor geregeld

die op de begravenis willem heeft gezegend en gebedje.

Patricia: jammer dat er nog geen hartslag was maar wel goed is

dat het vruchtje is gegroeid, wel fijn dat je volgende week alweer mag.

miep: spannend maandag de echo, en ik hoop dat jullie morgen

heel mooi weer hebben voor de ballonvaart, al eerder gedaan?

lijkt me echt gaaf.

laura en loreane: spannend hoor ik duim voor jullie beiden.

jannie, marieke en linda: hoe gaat het met jullie, nog veel last van kwaaltjes?

groetjes els.

Hai San,
Bij ons weten veel mensen het in onze omgeving. We hadden het onze ouders al verteld en toen het mis ging vertelden we het ze uiteraard ook.
Ik kreeg last van bloedverlies, het begon met bruin, maar op een gegeven moment werd het rood en toen zat ik net op mijn werk. Ik raakte dusdanig in paniek dat ik bij mijn baas in tranen uitbarstte en hem heb verteld wat er aan de hand was. Die heeft me gelijk naar huis gestuurd. Mijn directe collega's zagen natuurlijk wel dat het niet goed ging, dus die heb ik het vervolgens ook verteld.
Toen we die avond de fatale echo kregen waaruit bleek dat het echt mis was, heb ik dat ook verteld op het werk.
We hebben het ook gedeeld met vrienden omdat ik me de 1e tijd erna behoorlijk beroerd voelde en het daarom vaak liet afweten als we iets hadden. Manlief wilde er ook niet de hele tijd over liegen. En toen we vlak erna op kraamvisite gingen bij vrienden moest ik wederom weer eens een traantje wegpinken.

Toen we het eenmaal verteld hadden, bleek dat er veel meer vrienden 'bezig zijn'. Ook een aantal die al behoorlijk lang bezig zijn. Grappig is dat. Je hebt allemaal ongeveer dezelfde leeftijd dus is het niet raar, maar toch praat je er niet over met anderen.
Ik had mensen ook het liefst willen verrassen, maar dat is helaas niet gelukt. Iedereen weet nu dat we er mee bezig zijn. Nou ja, het zij zo.
Ik hoop dat we snel goed nieuws kunnen brengen!!

Tja je cyclus kan best in de war zijn na de miskraam. Ik weet niet of je al langer leest op dit forum, die van mij doet behoorlijk raar na de miskraam.
Ik hoop dat het bij jou beter gaat!!

Groetjes Laura

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Roos
1/8
10/9
24/9
2e
2
-
33
Gld
al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2
-
26
Z-H
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
3/10
14.30u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Hee bah Els, wat balen dat je alweer ongi bent geworden!! Meer dan een week te vroeg dus. Weet je zeker dat het je ongi is en niet bv. een innestelingsbloeding??
Ik heb het schema alvast weer aangepast.

Hey meiden,

Ik ben weer thuis!!! We hebben n heerlijke vakantie gehad, we zijn goed bijgekomen. Oh oh oh wat waren we er aan toe! Heb wel 5 boeken gelezen, lekker gezwommen, strandwandelingen gemaakt en lekker gegeten en (water) gedronken. We hebben 1 dag slecht weer gehad en verder zon of (half) bewolkt.

Met de zwangerschap alles ok. Heb veel geslapen, wel 10-12uur per nacht. Had het echt nodig, manlief trouwens ook! ;-) Die zwangert lekker mee. Buikje is na het avondeten behoorlijk, vraag me soms af hoe t allemaal kan. As maandag alweer 14 weken, gaat nu best "snel". Heb wel veel last gehad van mn eczeem: met namen rond mn mond. Heeeeel oncharmant en gister toch weer beetje de verboden zalf gesmeerd. Moet het beetje uitzingen en hopen dat het na de 17e week minder is, dan komen er volgens de verpleegkundige nieuwe hormonen.

Zometeen even theetje drinken bij de buren en dan niet al te laat naar bed, morgen wasjes doen en maandag helaas weer aan het werk.
Bij thuiskomst hadden we veel felicitatiekaartjes; leuk! Ook van manlief zn oma: ze wordt overgrootoma! Ze is dement maar dit beseft ze denk ik soms wel; bijzonder!

Heb trouwens op vakantie gedroomd dat het een jongen was...
Heb jullie troiuwens wel gemist, gelukkig wist ik dat Marieke me zou smsen als er nieuws was maar heb vaak gedacht: zal ik eventjes....

Ik zie trouwens 4 dames  staan op het lijstje van komende NOD's, spannend!!!!! Heb alleen even de laatste blz gelezen...

Laura: spannend meid..... Jeej morgen dus ook testen, aaaah spannend! Ik hoop echt dat er een paar zwangeren bijkomen!

MaikeSanne: zwanger, van harte meid!!! Fijn  zeg zo snel na je mk... Toch nog samen met je zus zwanger!!! Weet je wat HEEL bizar is? Ik lag in Spanje, in bed aan jullie allemaal te denken en aan het feit dat ik nog steeds last heb van mn eczeem. Komt door de hormonen, hopelijk over week of 4 minder.  Kon me herinneren dat jij laatste tijd enorm veel last had van je eczeem. Ik lag dus te malen en dacht ineens: heey MaikeSanne is mss wel zwanger!!! En nog geen 10 minuten later smste Marieke (Vliegirl) me dat je zwanger bent. Aaahhh freaky!!!!

Roos: 8 weken na mk is echt lang idd; ik had  10 dagen na curettage alweer een negatieve test. Spannend!

Loreane: ongi nu? Balen... O nee lees nu dat je morgen gaat testen; aaah spannend!

Els: wordt dus moeilijk, de uitgerekende datum komt dichtbij. Logisch dat je t moeilijk hebt, laat het verdriet zn gang gaan zou ik zeggen!

Yosha: vaag die cyclus.... Maar van harte met je nieuwe baan!!! Is het intern of bij n ander bedrijf?

Patricia: echo gehad begrijp ik maar nog geen hartactie? wel een gegroeid vruchtzakje dus dat is goed nieuws meid! Maar ik snap je teleurstelling... Hopelijk is het relatief snel vrijdag!

Miep: Nog van harte meid! spannend maandag je echo!!! Hoe gaat ie verder? En met je zwangere collega-vriendin?

Phoeby: nieuw hier? welkom meid!

Marieke: fijn joh van de super-echo! Geniet ervan meid. Hebben jullie nu t nieuws verspreid?

Linda: herkenbaar die moeheid, ik werd er gek van. Nu nog steeds best moe maar niet5 meer zo extreem. Geef er aan toe als het lukt!

hey San jou ken ik ook nog niet; welkom!

Ladies ik ga even naar de buurtjes, tot morgen.
Voor degenen die gaan testen: SUCCES!

Groetjes, Jannie
ARGET='_top'>

Terug
Bovenaan