Hoi hoii
Sorry dat ik hier een poos niet ben geweest !
K vond het toch allemaal een beetje eng, nu weer zwanger... Toch beetje bang dat t weer fout zou gaan maar nu ik kwalen heb ga ik er voor !
Heb nu echt t gevoel dat het goed zit...
Jannie.. DUs een mooie vakantie gehad heerlijk!
Wat lief dat je nog aan mij hebt gedacht..en ja idd.. eczeem... zwanger !
Ik heb er echt giga last van gehad in mn gezicht, ben dikke week thuis geweest van mn werk en bennu op arbeidstherapie kantoorwerkzaamheden aan het doen..
Hoop dinsdag weer gewoon te kunnen werken(k werk met dementerende en met gehandicapte kids) Gelukkig zakt het eczeem nu wat weg. Het is er nog wel maar k durf nu weer normaal naar buiten..
K ben bij de ha geweest en die heeft me door gestuurd naar de dermatoloog ivm eczeem en zwangerschap. Moet er woensdag naar toe dus ben benieuwd...
Mn zusje weet van onze zwangerschap en vind t super !! toch nog samen zwanger.. wanneer ik 12 weken ben is zij uitgeteld..hihi
Linda.. Jij ook al zo moe? Ik kan ook wel hele dagen slapen !!
Dus de positiekleding al aan.. hihi...
Spannend de 2e echo dinsdag ! K zal aan je denken !!
Pat.. Wat voor werk doe jij eigenlijk ???
Is het daar nog mooi weer? Hier zonet geregend... bah.. k zou net een eind lopen..
Hoe voel je je nu ??
Volgende echo is er een harte te zien hoor !!!
Laura.. Spannend meis !!! Dus toch getest.. te vroeg natuurlijk..
Ik had 1 dag voor mn nod een heeeeeeeel faag streepje, je moest echt goed kijken om hem te zien.. en nu na een paar dagen is t een vette streep!
Ik blijf voor je duimen !!!
Mama13.. Balen dat je ongi bent geworden zeg !!! Dus een afspraak bij de gyn.. hoop dat ze jullie verder kan helpen ! K ga duimen !!
Yosha.. Jaa i wil ook op vakantie Heerlijk !! maar zit er voor ons ook ff niet in..
Druk op t werk beide.. Als mn zwangerschap al goed zit dan willen we voor de bevalling nog een weekje of midweekje samen weg.. in april ofzo ong..
Klusze op de zolder !!! Denk maar zo.. t resultaat is strax vast super mooi !!
Yf1fy.. balen dat ook jij ongi bent geworden !! verdorie !!!
Hoop dat de volgende ronde jouw ronde word !! K ga duimen !!!
Marieke.. Bedankt dat je Jannie op de hoogte hebt gehouden ! Leuk !!
Hoe gaat het nu met jullie???
Hoop dat ik zo op iedereen heb gereageerd... sorry voor als ik iemand vergeten ben
Ben moe.. k ga zo ff lekker languit op de bank liggen
Goede zondag allemaal nog ! xxx
ps; heb trouwens al wel kwalen !! K ben al telkens misselijk over de gehele dag, moe en heb al wta last van bandenpijn....
nooit gedacht om zo blij met zulke kwalen te zijn hahaha