We gaan ervoor part II

Hey Jannie

Het gaat hard nu zeg met de zwangeren. Hartstikke gaaf!
Zijn bij jullie de winkels open op zondag?? Of is het toevallig koopzondag ofzo.
Positiekleren kopen, lek he!
In Heerenveen heb je niet zo heel veel mogelijkheden: prenatal, miss etam en een fantastische winkel ZEI. Deze laatste winkel  heeft echt fantastische kleren van de merken queen mum, vida vita enz. Daar heb ik vorige week een spijkerbroek gekocht.
Bij mijn eerste moest ik rond 14 weken positiebroeken aan en nu dus al vanaf 9 weken. Tja het niet erg hoor. Het moet lekker zitten.

Mijn broer en schoonzus zijn net komen binnenwaaien. Wel gezellig.
Mssn tot later!

Grtz Linda

Hi ladies,

LOREANE: VAN HARTE MEID!!!!! Zwanger, wow! Geniet van dit suuuuupernieuws!!!
Ik heb je naar beneden geplaatst maar... wanneer ben je uitgerekend denk je?
Oh wat gaaf zeg... Snap dat het dak eraf gaat daar! ;-)
Glitters strooien idd met de sterretjes in verschillende kleurtjes!

Linda: winkels zijn hier laatste zondag vd maand open, ideaal. Heb net voor een kleine 400 euro positiekleding gekocht, ajajajajaj.... Heb wel iets van 9 stuks, leuk spijkerrokje, leuke broek, riem, shirtjes, polo, vestje, hempjes. Kortom: ik kan even (maand of 6) vooruit! En een schrale troost: anders had ik t geld wel aan andere kleding uitgegeven. Tis de enige winkel die er echt op gericht is hier in de stad, ze hebben Noppies, Esprit en Maternity. Ik moet me nu even gedeisd houden haha.
As dinsdag al je echo? Houdt je het nog n beetje vol? Spanned  meid! We hebben t op video opgenomen, altijd leuk...

Yf: balen man dat je ongi bent geworden.... Hoe was Madrid???? Heb je een van mn tips nog opgevolgd? Vul je de "?'s" in t schema nog even in of geef je aan ons door wat de data ongeveer moeten zijn?

Laura: jij houdt de spanning er ook goed in meid! 10 dagen na ei is wel heel vroeg idd, maar wie weet. hey maar als je t niet uithoudt tot woensdag dan test je toch eerder? Lang leve de familieverpakkingen van sensitest. ;-)

MaikeSanne: wat fijn dat je kwaaltjes hebt, dat maakt het ietsje draaglijker vond ik. Ik heb elke dag wel een kwaaltje waardoor ik toch best vertrouwen had, vanaf het begin. is belangrijk!
Eczeem: tja het is lastig maar gelukkig niet t einde vd wereld, maar soms enorm kl***. Jij hebt net als ik veel eczeem in je gezicht, das niet fijn. Ik zie er soms uit alsof ik met mn mond over de stoep ben getrokken. Tja dan dus maa af en toe die verboden zalf gebruiken, voel me dan stukken beter.

Groetjes Jannie

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Roos
1/8
10/9
24/9
2e
2
-
33
Gld
al gehad

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
al gehad

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
3/10
14.30u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

He Loreane,

wauw gefeliciteerd!! Ben blij dat bij sommigen de kwaaltjes wel een zwangerschap blijken te zijn (bij dus helaas niet vorige week, maar we gaan stug door!)
Super joh...

@Laura.....duim voor je hoor, jij moet nu de volgende zijn hoor!! samen met els, maar die is net helaas ongi geworden, dus die staat weer onderaan bij mij..

Nou zolder is leeg...heb ook meteen de keuken maar gesopt (de kastjes van binnen) en alle trouwkaarten eens in geplakt..dus we zijn lekker druk geweest vandaag!

Nu zitten we samen op de bank te hangen....

liefs Yosha

Gefeliciteerd Loreane!

Het schiet lekker op zo met het zwanger lijstje. Roos is volgens mij ook echt zwanger al kan ze het niet geloven en over Laura heb ik ook een goed gevoel.

Laura, je gaat toch wel eerder dan woensdag testen? Hoeveel tests heb je nog over? Ik had 11 dagen na mijn ei een positieve test. Maar bij iedereen verschilt het geloof ik. Ik heb die extra gevoelige test-cassettes gebruikt.

Jannie: heerlijk he om zwangerschapskleding te kopen en te dragen, het zit ook zo lekker. Je hebt wel geluk dat je niet ook nog eens positie zomerkleding hoef te kopen nu je in maart ga bevallen.

Met mij gaat het verder goed, ik ben alleen aan het eind van de middag zo moe, en mijn meiden laten me natuurlijk geen dutje doen. Dan komen ze steeds weer binnen om te vragen wanneer ik nou naar beneden kom, dat schiet ook niet op. Ik ga wel vroeger naar bed, nog voor 10 uur. Ik ben vandaag precies 6 weken, nog 8 nachtjes slapen tot de echo..

Miep: veel geluk morgen bij de echo! Laat je ons snel weten hoe het ging? ben je zenuwachtig of niet?

Ik ga nu snel het eten opwarmen voor manlief, kan hij zo lekker eten.
Prettige avond nog allemaal
Marijke

hallo!!!!!

Loreanne wow meid wat en goed nieuws!!!!! Super!!!!!! Helemaal gweldig en snap je enthousiasme!!! GEFELICITEERD!!!!!!        

laura je houd de spanning er goed in voor jezelf en voor ons... hihi... Ik hoop t zo voor je!!!!!!! Ik duim!!!!

Jannie haha dus aardig gelukt met je positiekleren. Ik ben vorige week even bij prenatal geweest hadden ze kortingsdagen, leuk shirtje gekocht van esprit.
Weet je al wat je als eerste aan gaat doen haha....

Patricia, nog steeds wel spannend dus, maar ben blij dat het wel goed lijkt, iets gegroeid en iets in het vruchtzakje te zien.... hoop echt dat het snel vrijdag is voor jou!!!!
En dan een kloppend hartje!!!!

Linda gaat goed dus, wel moe dus!!!! alweer 10 weken gaat ook snel!!!!!
leuk dat je er weer even bent!!

Els en YF  he meiden balen ongi dus!!! Kop op!!!! al is dat misschien soms wel moeilijk!!!!! denk aan jullie!!!!

marijke ja moeilijk voor hun dat je nu ineens moe bent en in bed ligt...... weten ze het of nog niet???
spannend dus jouw echo komt dichterbij....

Miep jij morgen echo toch?? of ben ik nu helemal in de war... spannend....

Volgens mij niemand vergeten.....(hoop ik)

Wij hebben een heerlijk weekend gehad.....
Erg leuk in drachten, concert was leuk en zaterdag gezellig in de woonwinkels in surhuisterveen gesnuffeld. (Linda ken je die???) daar nog gegeten, t was zo gezellig. vandaag lekker rustig saampjes thuis ook heerlijk, en morgen weer aan t werk en de studie.....
En zo naar bed want t was twee avonden laat dus nu eigenlijk op!! haha....

groetjes!! marieke
13w5d.

Hee dames, ben bekaf van de logeerpartij, was erg leuk.
Heb nu al de vierde test gedaan en ik zag de eerste drie testen weinig verschil, twee 's avonds gedaan en eentje 's morgens. Net een test van de DA gedaan en wel écht een streep! Niet zo mooi donker als die test streep, maar toch......
Ik vind het sneu voor de dames die nog steeds ongesteld worden en dan zit ik zo te miepen over een streepje. Sorry, ik voel me gewoon niet zwanger, dat is 't. De vorige twee zwangerschappen was ik al ervan overtuigd een week vóór de NOD. Ik denk nu dat misschien de innesteling later dan gepland was. Kan dat? Heb me vandaag wel af en toe vaag misselijk gevoeld......
Dus, voor 50 procent denk ik al dat in zwanger ben.....Durf nog niet uit te rekenen wanneer de uitgerekende datum dan is.
Morgen zal ik alles van de anderen lezen en reageren, ben moe en ga nu douchen en dan Robinson in bed kijken, zitten twee vage bekenden van me bij.

Tot morgen!!!!!! Ben trouwens erg blij met jullie, jullie leven méér mee, dan mijn man, die zegt steeds, gewoon afwachten....ja hoelang dan?????

gr Roos

Terug
Bovenaan