We gaan ervoor part II

Hey dames,

FF voorzichtig onze voorspelling en die van de chinese conceptietabel ingevuld. En ik heb Roos naar 2e schema verplaatst!

Grtz Linda

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1
-
33
Gron
al gehad

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
?
?
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
3/10
14.30u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

33

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
?
?
2e
2
?
33
GLD
al gehad

Hee meiden,
Nog steeds niet ongi.....ik krijg steeds meer hoop! Mijn ongi is nl. normaliter eerder te vroeg dan te laat. Maar manlief houdt me voor dat mijn ei ook extreem laat was, dus dat mijn ongi dan misschien ook wel later komt.....
Pffff die spanning is bijna niet uit te houden!! Morgen is het dag 26 en in het afgelopen jaar is mijn cyclus nog nooit langer geweest, behalve dan die van na de miskraam. Maar die tel ik maar niet mee.
Ik heb nog maar 1 test van Sensitest, had er ooit 6 besteld. Dus moet nu zuinig aan hihi!! Nee hoor, dan koop ik er nog wel 1 bij de Kruidvat of zo.
Ik zie nog wel even of ik het niet testen tot woensdag vol hou. Maar iedere dag testen gaat me ook wat ver....

Zometeen ga ik lekker voor de buis hangen (Gooische Vrouwen). Ga ik nu nog even lezen wat er weer bij geschreven is.

Jannie, heerlijke vakantie gehad dus! Jammer dat het eczeem niet veel beter is geworden. Een weekje zon is vast tekort. Balen dat het net op je gezicht / rond je mond zit. Voor iedereen zichtbaar. Hopelijk wordt het straks beter!!
Die verboden zalf, die mag dus wel af en toe??
Lekker zo'n koopzondag. Bij ons in Groningen is ie in de wintermaanden op de 1e zondag van de maand. Dus veel geshopt, ach lekker toch!! En je hebt nu een goede reden als je niks meer aan kan!

Pat: lekker gewerkt?? Morgen vrij toch, maar de rest van de week moet je toch wel? Succes, vrijdag mag je alweer voor een echo!!
Ik heb gelezen dat Emasefene tabletten helpen tegen de misselijkheid (ook tip voor Miep). Je kan je huisarts er om vragen.

Yosha, wat heerlijk, je hele zolder ruim en volgende week ook heel licht! Heerlijk zeg!
En wat een fanatisme, zelfs de keukenkastjes gesopt...
Pfff ik ben echt geen huisvrouw. Gelukkig hebben we de luxe van een schoonmaakster. Ze is net vrijdag weer geweest. Maar goed, er blijven toch altijd nog wel klusjes over zoals de was, de afwas, troep opruimen, etc.

Wat irritant Linda, dat je je zo ziek voelt. Het kan natuurlijk een griepje zijn.
Die winkel Zei waar je het over had, kwam me al bekend voor. Maar zit dus ook in Groningen. Ben er nog nooit geweest, maar fiets er vaak langs en had al in mijn hoofd dat ik daar zeker ga kijken als ik aan positiekleding toe ben. Lijkt me een leuke winkel!

Miep, jammer dat je ballontocht niet door ging. Maar je hebt het nog tegoed! Parachutespringen, nee niks voor mij! Heb wel eens een tocht in zo'n Chessna gemaakt en dat vond ik wel heel gaaf!!
Morgen heel veel succes met je echo. Ga je eerst nog aan het werk? En een smoes bedacht voor op het werk?? Hihi....

Maike Sanne, wat fijn dat de kwaaltjes nu toch komen. Dat geeft toch ietsje meer zekerheid. De vorige keer had ik op het laatst bijna geen kwaaltjes meer en toen was het dus ook mis. Die kwaaltjes zijn dus eigenlijk best belangrijk, ook al zijn ze soms irritant!!

Marijke: oh ja die moeheid. Tja bij een eerste heb je nog alle tijd om er aan toe te geven, maar bij de derde..... Wel lekker dat je 's avonds vroeg naar bed kan.
Jij had dus al heel snel een + test. Had je het gevoel dat je zwanger was of was het meer op goed geluk?
Weten je kinderen het al of heb je het tot nu toe geheim voor ze kunnen houden?

Roos, niet 50% zwanger, gewoon 200%!!! Gefeliciteerd meid, een streep is een streep, ook al is het dan een lichte!! En dat je je niet zwanger voelt hoeft niks te betekenen!!

Marieke, fijn dat je weekend zo leuk was! Die woonwinkels in Surhuisterveen ben ik ook wel eens geweest, leuk!! Slaap ze zometeen! Of ga je ook Gooische Vrouwen kijken....

Tot morgen meiden,
Groetjes Laura

Hi

Loreane wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd ik moet elke keer checken om te zien of er al nieuws is. Geniet ervan..heerlijk voor je.

Roos ook al een voorzichtige felicitatie voor jou!

Laura hopelijk voor jou ook snel goed bericht.

Yf, balen zeg.

Jannie, ik ben aangehaakt tijdens jouw vakantie. Al is de aanleiding verdrietig vind ik het erg fijn dat hier zo heerlijk over alles gebabbeld kan worden.  En fijn om  te kunnen delen in het goede en slechte nieuws.

Werk ze allemaal, tot later
San  

Hallo allen,

Aangezien ik morgenvroeg een weekje met vakantie ga, heb ik het afgelopen twee weken extra durk gehad op het werk (eigen zaak, dus toch wel even wat extra werk om er tussen uit te gaan.

Vorige keer vakantie van 1 week, besloten om dit niet meer op mijn hals te halen voor 1 weer, maar me nu toch weer lten verleiden...hopelijk is het heerlijk om even weg te zijn.

Ik was dus ook al even niet meer langsgeweest, en wat zie ik nu.....Allemaal zwangeren!!!!! Gefeliciteerd allen!!!! Geweldig!!!!! Volgens mij is de rij met zwangeren vortaan groter dan de rij niet zwangeren!! Super.

hopelijk is het bij mij ook snel weer raar, we zullen zien binnenkort, nog even geduld. In ieder geval weer goed geklusd (daar hebbenw e wel tijd voor vrijgemaakt natuurlijk :)

Tot over een ruime week, hopelijk met ook goed nieuws van mijn kant uit.

Nogmaals heel erg gefeliciteerd allemaal, en ik neem wat glitters van jullie over als jullie het goed vinden.

Groetjes,
Kim

Goedemorgen,

Vanmorgen weer een negatieve test.... Maar ook nog steeds niet ongi.....
Hoe lang moet ik nog wachten op duidelijkheid???

Kim, fijne vakantie!!

Miep, al zenuwachtig?? Succes meid, je ziet vast een mooi kloppend hartje!!

Werk ze allemaal,
Groetjes Laura

@Laura: wachten wachten en nog eens wachten, je word er echt gek van he (ik herken het maar al te goed!!)...heb je wat "klachten" die zouden kunnen duiden op een zwangerschap? (maar ja, bij mij zeiden deze dus niets en Roos heeft nergens last van en is toch zwanger.. begrijp jij het nog??)

Meis, hoe lastig het ook is, lekker blijven testen deze week 's morgens, zo lang je niet ongi bent, kun je dus zwanger zijn...maar door jouw korte cyclus lijkt het mij wel mogelijk dat ook jij pas na 28 dagen + kan testen....als je ei later was deze maand, is de innesteling dus ook later en maak je ook pas later hcg aan (er vanuit gaande dat je zwanger bent)...dus ja, dan is je test ook pas later mogelijk..

Meis, ik heb het vorige week meegemaakt, ik hoop echt voor je dat het bij jou wel een + gaat geven!!

@Miep: succes met je echo, laat je ons snel wat weten??

liefs Yosha

Gefeliciteerd Loreane!!!! Super zeg.

En Roos, ik snap dat je het nog moeilijk kunt geloven, maar jij bent echt zwanger, hoor! Zo fijn.

Over 4 uurtjes hebben we onze echo. Ik vind het echt heel spannend. Ik kan me niet voorstellen dat het goed zit. Aan de andere  kant heb ik ook niet het gevoel dat het fout zit. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ben vanochtend inderdaad wel gewoon aan het werk. En ja, een smoes verzonnen. Dat is voor ons een klein beetje ingewikkelder, aangezien manlief op hetzelfde bedrijf werkt als ik en we dus allebei weg moeten. Er is altijd wel iemand die ons samen ziet vertrekken. We hebben dus maar gezegd dat we een afspraak hebben bij onze financieel adviseur en dat we daar samen even naartoe moeten.
Mijn baas is de enige die weet dat we een mk hebben gehad en dus ook de enige die weet dat we bezig zijn om zwanger te raken (zijn, in ons geval). Mocht hij ons samen zien vertrekken, dan zou het wel eens kunnen dat hij er zijn vermoedens bij heeft. Da's ook niet erg. Ik geloof niet dat hij er iets van zou zeggen tegen ons als dat zo was, en hij zal het zeker ook niet tegen anderen zeggen, dus dat maakt niet uit.

Hihi, Jannie, Ja hoor, die banner die komt er wel een keer. Als alles goed blijft gaan tenminste. Ik durf er nu nog niet zo goed aan. Tot die tijd zal ik proberen onder elk berichtje te vermelden hoe ver ik op dat moment ben.
Het is inderdaad wel makkelijk om dat meteen te zien.

@ Laura: Nog geen + test dus. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt. Je wordt maar niet ongi, dus je gaat toch steeds meer hopen. En dat wil je eigenlijk niet, omdat je bang bent teleurgesteld te worden. Maar dat houd je niet tegen, he?
Ik hoop zo voor je dat je nu heel snel wel een + test hebt. Je testen zijn nu op, of niet? Ga je straks nieuwe halen? Misschien een extra gevoelige?

Nu eerst even een reminder in mijn agenda zetten dat ik voor 11 uur geplast moet hebben en daarna een halve liter water moet drinken i.v.m. de echo. Poeh, een halve liter. Ik heb het vermoeden dat mijn blaas een miniatuurmodelletje is. Na een halve liter water drinken, zit ik steeds op mijn stoel op en neer te wippen. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.
Nou, dan ga ik maar aan de slag. Tot later!

Hoi Yosha,
Waarschijnlijk is mijn ei pas op dag 14/15 of misschien zelfs 16 geweest.
En we zitten nu op dag 26, dus pas max 12 dagen na ei.

@Jannie, volgens mij kon jij ook pas heel laat testen toch?? Had je niet iets van 7 juli je ei en pas op 26 juli een positieve test (en op 22 juli nog een negatieve)??? Dus dat is pas 19 dagen na ei....dan zou ik nog een week te gaan hebben (help!!)
Wil je me nog ff duidelijkheid geven Jannie over jouw test en ei toen???

Vorige keer heb ik waarschijnlijk al wel op dag 12/13 mijn ei gehad en testte ik op dag 28 positief. Dus zeg maar 16 dagen na ei. Maar goed, dat was ook de 1e keer testen en ik weet dus niet of ik misschien al eerder positief had kunnen testen.

Ik kan weinig peil op mijn kwalen trekken. Ik voel me wel af en toe misselijk. Maar dat zou toch moeten komen van het hcg hormoon en dat is er dus nog niet?? Vaag!!
Verder had ik tot nu toe geen last van borsten, maar vannacht voelde ik ze wel.
Ook heb ik nu weer buikpijn. Weekend geen last gehad, maar nu is het er weer. Al zijn mijn darmen ook  wat van streek, daar kan die buikpijn ook vandaan komen!

Maar goed, zolang ik niet ongi ben is dat heel positief, want ben nooit te laat!!

Terug
Bovenaan