We gaan ervoor part II

Hihi Miep,
Maar een halve liter een uur van te voren ;-))))
Weet je nog dat ik 2 weken geleden een echo mocht? Toen moest ik 1 liter water drinken, anderhalf uur van te voren.... Pfffff!!! Maar het was de moeite waard!!
Sterkte straks, het is toch wel heel spannend hè!!

Goedemorgen,

Wow, Yoshua jij bent lekker druk bezig geweest in huis. Dat voelt echt lekker achteraf. En 2 zolderramen zijn echt heerlijk je krijgt dan zoveel licht!!

Linda, ik weet inderdaad ook dat als ik ga kokhalsen dat ik moet overgeven. Ik durf daarom bijna geen boertjes meer te laten, omdat dat zo op kokhalsen lijkt. Alleen had ik gister nog niks in mijn maag en tsja dan kan er niks uit ook he. Heerlijk verhaaltje natuurlijk, maar het is niet anders. Maar ik voel me na het overgeven niet meteen beter hoor. Ik blijf nu echt heel de dag misselijk als ik niet op tijd eet en dan is het nog afwachten hoe datgeen ik eet valt. Maar goed, ik vind het allemaal best.

Miep, ik ben benieuwd naar je echo, hoop zo voor je dat je een hartje ziet!!
Er moeten inderdaad tabletjes tegen misselijkheid zijn. Ik weet alleen niet welke, dus ik moet nog even op zoek. Zag wel dat er bij het stukje 'zwanger zijn' bij de mei-mama's iemand iets over die tabletjes genoemd had, dus ga daar zo ff kijken. Ik heb natuurlijk al op meerdere maand-fora geschreven en daar kwam zoiets regelmatig voorbij.

Jannie, nou het is goed gelukt het kopen van die kleren. Heerlijk he. Kan niet wachten tot ik ook weer kan. De broeken die ik van de zomer gekocht had, zijn nu te koud en dan heb ik eigenlijk nog maar 1 spijkerbroek en 1 zwarte broek van Bas*, dus ik mag hopenlijk over een paar weken ook weer aan de shop!!
Die misselijkheid herken ik trouwens van de zwangerschap van Bas*. Al heb ik nu het idee dat het erger is. Bij mijn 1e mk ging het met 5,5 week mis. Toen had ik alleen zere borsten. Bij de laatste mk had ik eigenlijk helemaal geen klachten. Wat dus goed overeen kwam met het lege vruchtzakje. Maar omdat iedere zwangerschap anders verloopt kan je toch niet met zekerheid zeggen dat het niet goed zit als je geen kwalen hebt.
Oh en ik heb momenteel geen idee hoe lang ik zwanger ben, dus die banner blijft echt nog even weg.

He, Yf balen zeg van je ogni. Kan me voorstellen dat je er even goed de peeee in hebt!! Hopenlijk kan je jezelf snel weer opladen voor de volgende ronde!

Laura, ik had net als Marijke na 11 dagen een positieve sensitest in handen. Dus het kan wel, maar hoeft niet. Enne mijn borsten zijn nog steeds niet gevoelig hoor, dus dat hoeft helemaal niet, haha. Succes met wachten met testen!

MaikeSanne, fijn dat je je zeker voelt over deze zwangerschap, hopenlijk blijft dit zo. Ook prettig dat je eczeem wat afneemt en je weer kan gaan werken. Anders is het ook zo rot om alleen maar binnen te zitten.
Ik hoop dat de dermatoloog je wat kan helpen. Reken er maar wel op dat dit een stijd tussen je gyn/vk en dermatoloog gaat worden. Een kennis van mij zat ook onder de eczeem, zij mocht van de dermatoloog gewoon een zalfje smeren, maar van de gyn/vk niet, omdat het slecht zou zijn. Tsja maar wat is slechter, jeuk en je hiervan beroerd voelen, of hormomen smeren en je positiever voelen....

En als laatste LOREANE, gefeliciteerd meid. Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar die bevestiging is natuurlijk wel heel fijn!!

werkse vandaag. Ik ben lekker een dagje vrij. Moet van alles doen, ben benieuwd of het ook allemaal gaat lukken (oftewel of ik er zin in heb)

liefs
Patricia mama van Bas*

oh, heb ik weer, vergeet ik een pagina te lezen!!

Laura, thanks voor de tip van Emasefene, ik ga zo gelijk kijken.
En balen van je negatieve test van vanmorgen. Hopenlijk heb je snel positieve duidelijkheid. en inderdaad Jannie had ook pas laat een positieve test!!

Roos, jij bent gewoon zwanger!!

liefs
Patricia mama van Bas*

@Laura: ik had al zo vroeg getest omdat ik dacht dat ik een innestelingsbloeding had gehad 8 dagen na mijn ei, dat bleek dus ook juist te zijn. En jij had toch ook 2 dagen een beetje roze bloedverlies? Grote kans dat het innesteling was, toch? Daarna was het toch gestopt? Ik wil je geen valse hoop geven maar ik vond dat toch wel een heel goed teken! De goedkoopste testen   in de Kruidvat (2 voor 4.99 geloof ik) moeten heel gevoelig zijn als je voor morgen nog een test wil kopen! Success met het afwachten, wat duurt dat een eeuwigheid he, die laatste paar dagen.

Ik heb het de meiden trouwens nog niet verteld, alhoewel ze het wel vaak hebben over 'de nieuwe baby'. Ze gaan er gewoon vanuit dat er een baby komt, ze zijn er al een jaar mee bezig! Vanmorgen zei mijn oudste tegen haar zusje: als mama een baby in haar buik heeft mogen we niet meer op haar schoot spelen en kan ze ons ook niet meer dragen, anders mislukt hij misschien weer. Dat vond ik zo zielig voor haar. Ik heb maar snel gezegd dat het niet door hun kwam dat de 'baby was mislukt'.

@Miep: krijg je een uitwendige echo dan dat je zoveel moet drinken? Bij een inwendige hoeft dat niet geloof ik. Bij ons doen ze het tot 9 weken altijd inwendig.

Ik moet verder! Ik kom vanmiddag kijken naar het nieuws van Miep!
Marijke

Hoi Marijke,
Ik heb 3-4 dagen wat roze slijm gehad. Kan idd heel goed de innesteling zijn geweest, vooral omdat ik nog steeds niet ongi ben.
Was idd van plan om vanmiddag nog even die testen van de Kruidvat te halen. Heb vaker gehoord dat die heel gevoelig zijn.
Van Sensitest had ik echt de allergoedkoopste, 6 voor € 5,99 of zo. Het zijn van die hele dunne papieren stickjes die je 5 sec in je urine moet houden. Twijfel nu of ze wel goed zijn hihi!! Iemand ervaring met die dingen??

Wat is dat wat dat je dochters er zo mee bezig zijn!! Wat zielig dat ze denken dat de miskraam komt omdat ze op je schoot hebben gespeeld. Wat kunnen kinderen zich dan wat in hun hoofd halen hè!!

Groetjes Laura

Hi ladies,

Miep: bijna je echo; spannend! Uitwendig begrijp ik? we horen het wel, geniet ervan!

Laura: Wat spannend voor je! Duim duim duim!
Je hebt de data helemaal goed. 7 juli had ik mn eisprong, 22 juli nog een - test en 26 juli een + test, zowel met de extra gevoelige als de gewone test by the way!
Ik hoop dat je snel + test meid, echt!
Die verboden zalf mag eigenlijk niet maar lees her en der wel dat je beter die zalf kan gebruiken dan veel last hebben, maar ik doe heel voorzichtig. Die andere zalfjes helpen gewoon niet bij me, helaas pindakaas.

Marijke: nog een week en dan heb je de 1e echo; spannend! Dan ben je 7 weken en 1 dag, dan is er al wel wat te zien. Leuk! Ja dat slaaptekort herken ik, nu gaat het beter maar merk dat ik na 22uur echt niet veel meer moet gaan doen, is niet zo handig.

Roos: lastig lijkt me dat je wel zwanger bent maar je niet zwanger voelt. Heb je je vk of gn al gebeld?

Vandaag 14 weken, joehoe! Vandaag weer gaan werken en er lagen allemaal kadootjes op mn buro, zooow leuk!

Groetjes
Jannie

Terug
Bovenaan