We gaan ervoor part II

Laura: ik heb goed gevoel bij de cassettes van sensitest.nl, 12 voor 15 euro zijn ze meen ik. Resultaat is erg snel te zien!
Succes meid, je kunt ze morgen al in huis hebben!

Greets Jannie

Hee Jannie,
Wat leuk al die kadootjes op je bureau!! Weten ze ook van je miskraam? En zo nee, ga je dat nog vertellen?
Bedankt voor de bevestiging van je data! Jij had dus 15 dagen na je ei nog steeds een  negatieve test en pas 19 dagen erna een positieve!!
Dat geeft me hoop!! Ik zit pas max op dag 12/13 na m'n ei.

Kan momenteel niet via Sensitest bestellen. Tenminste, niet via Ideal want heb Postbank en heb m'n mobiel vergeten, die geeft me via sms een code voor de betaalopdracht.
Koop dus vanmiddag bij Kruidvat wel even en anders bestel ik alsnog.
Wil eigenlijk morgenochtend weer testen omdat ik die stickjes niet zo vertrouw....
Hoezo verslaafd

Laura (eerst even naar jou reageren, anders vergeet ik het dadelijk). Ik heb ook die goedkope van sensitest. Bij mij werkte deze wel, maar ik heb pas op dag 16 na m'n ei getest. Niet bij iedereen wordt het hcg even snel in grote hoeveelheden aangemaakt, dus het kan best. En dat je niet ongi bent, is toch nog steeds een goed teken.
Een beetje misselijk was ik ook in de week voor mijn + test. Patricia geloof ik ook enigszins. Dat is nu steeds meer geworden. Hopelijk blijft het hierbij, maar goed, dat heb je niet voor het zeggen.

En dan nu, het grote nieuws. Ik had een kloppend hartje!!!!!!!
Joehoe. Manlief zag het meteen, ik iets later ook. Zo fijn. Volgens hun meting ben ik nu waarschijnlijk 6 wkn + 5 dagen. Ik dacht zelf 6+6, dus dat zal wel zo'n beetje kloppen.
Heb nu weer een afspraak voor woensdag over 3 weken. 22 oktober dus. Om 13.45 uur. Ik zal het schema nog wel een keer bijwerken, maar heb nu even geen tijd. Snel even thuis, maar moet zo weer gaan werken.

Nou, toedeloe!!!

Miep: gefeliciteerd!!!!! Wauw. Wat heerlijk.
Grappig he dat zo'n kleine boon met een knipperlichtje in het midden je kindje is. Heel bijzonder. Gelukkig mag je over 3 weken weer.

Fijne roze wolk dag!!

Grtz Linda

Hey meiden,

Een ongewoon tijdstip voor mij op dit forum. Ik ben vanmorgen om 11 uur naar huis gegaan. Ik voel me gewoon niet fit: misselijk, hoofdpijn, keelpijn en moe. Daar komt de spanning voor morgen nog bij denk ik?

Bij schoonzusje is aan het bevallen. Dan schiet mijn MK toch weer door mijn hoofd. Ik was a.s. zaterdag uitgerekend en zij 11 oktober.
Hoplijk komt alles goed met ons nieuwe nichtje en zien we morgen weer een prachtige baby op de echo.

grtz Linda

Miep meid wat een heerlijk nieuws!! Zo blij voor jullie!!!! ik kan me ook nog goed herrineren hoe ik me toen voelde.... Bijzonder he, dat dat in je buik groeit!!!!
geniet ervan!!!!

linda balen joh dat je je niet zo fit voelt!!! Doe lekker rustig aan thuis!!!!

Roos blijft dus spannend maar lijkt me echt zwanger hoor.....

Laura en jij houdt ook de spanning er goed in!!!! Ik blijf duimen!!!

Jannie wat leuk van je collega's die cadeautjes!! lief he!!! Hoe beviel het weer op het werk??

Patricia ik hoop voor jou dat het snel vrijdag is.... maar je kwaaltjes klinken goed!!!

marijke wat kan er omgaan he in die koppies van die meiden!!

Hier rustig weing te vertellen, ben met anatomie bezig, gaat over cellen en celdeling ook mbt geslachtscellen en hoe er dan een kindje ontstaan.. haha weet nu precies wat er in mn lijf is gebeurt!!!

groetjes allemaal!!!

Hey Miep,
Oh wat ontzettend fijn nieuws!!! En dat je over 3 weken alweer mag, dat is leuk!!
Zal toch wel een opluchting zijn hè!!
En je eigen telling komt dus behoorlijk overeen met hetgeen er te zien was op de echo! Dus niks geen berekeningen vanaf de 1e dag laatste ongi, gewoon 2 weken voor ei!!
Geniet van dit geweldige nieuws, je kan er nu weer even tegen aan!!

Linda, wat balen dat je je zo ziek voelt. Beterschap!!
En morgen veel sterkte. Kan me voorstellen dat je toch best zenuwachtig bent. Maar het komt goed, je kwalen wijzen daar op!!
Dus je schoonzusje al aan het bevallen, ja dan word je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt.
Sterkte met alles en rustig aan!!

Yes, voel me de hele ochtend vaag misselijk!!!!!!!
Vanaf vandaag gooi ik alle twijfels over boord: ben ZWANGER!!!!!
Vanmorgen vk gesproken, heb 22 okt de eerste echo. Ik weet niet precies op de dag af hoe ver ik ben, had afgelopen donderdag dus de eerste positieve test, maar ja. We zullen wel zien, spannend is   en blijft het voorlopig!

Laura, voor jou blijft het nog steeds spannend! Ik had de eerste drie testen óók van sensitest en volgens mij voldoen die wél hoor. Als ik jou was, zou ik ook lekker iedere dag testen, kna t schelen, die paar euro, als je maar van die onzekerheid af bent!

Miep, hartstikke fijn, een hartje!!!!!! Wauw!!!!!!!

Ben net naar mijn dochter naar boven geweest, moest zo hoesten, dat ze niet meer kan slapen na 45 min. Jammer, weet nu even niet meer op wie ik wilde reageren.
Hoop dat ze zo weer in slaap valt, dan kan ik weer typen... helaas, ze huilt. Kom vanavond weer....

gr Roos

Terug
Bovenaan