We gaan ervoor part II

Hoi Dames,

van mij kant niet zo veel nieuws,
vroeg me wel af hoe dat ziet met dat je maar 700x kan reageren
op onderwerpen, hoe zijn jullie daar achter gekomen. nooit geweten.

Janneke: zo te lezen een heerlijke vakantie gehad,
ben je nog geslaagd in de stad voor kleding?

Patricia: hoe gaat het nu met je nog misselijk?

Y: Balen dat je ongi bent,

Laura: jij houd het wel spannend hoor, ik moet toegeven als ik
tegen de nod aan zit heb ik ook de neiging om al te testen.

Loreane: GEFELICITEERD!!!!!!!

maike-sanne: hoe gaat het met de misselijkheid? er schijnt
bepaalde lollies te zijn die helpen.

Yosha: zo grote schoonmaak achter de rug las ik, wel lekker hoor
grote dakramen op zolder, gaan jullie nog wat speciaals doen voor
die ruimte?

Roos: jij ook GEFELICITEERD!!!!!!

kim: geniet lekker van je vakantie.

Marijke: wat kan er toch omgaan in zo'n kinderkoppie,
hoe oud zijn ze eigenlijk?

liefs els.

allereerst

glitters voor iedereen die het nodig heeft!!!!!!!!!!!!!
hopelijk is het voor jullie ook gauw goed nieuws......

verder iedereen bedankt voor de felicitaties!!! erg leuk.
Hier gaat alles goed, nog steeds onwerkelijk, maar toch ook een rustig gevoel.
Ik heb niet echt veel kwaaltjes, alleen af en toe misselijk, en duizelig, maar meer niet!
had ik trouwens bij mijn zoontje ook, dus hopelijk goed teken!!!!

en laura, nog steeds geen streep? wat onzeker he?! heb je die van de kruidvat ook al geprobeerd????

dikke kus loreane

@ Laura: Een liter water? Anderhalf uur van tevoren?
Kan jij dat? Dat lukt mij dus echt niet. Ik had nu 1 blikje opgedronken, dat is 0,33 liter. Eigenlijk te weinig dus. Dat blikje had ik tussen 11 uur en half 12 opgedronken en om 12 uur moesten we bij de vk zijn. Toen kon ik het al bijna niet meer ophouden. Ik was zo blij dat ik nu geen intakegesprek had en we meteen de echo kregen. Meteen toen ik uit het 'echokamertje' kwam, ben ik naar het toilet gegaan. Ik heb echt een waardeloze blaas, wat dat betreft.
Ga je morgenochtend weer testen? Ik ga in ieder geval wel voor je duimen!

Gelukkig zit de werkdag er weer bijna op. Internet doet hier al de hele dag raar. Ik kan nu ook geen twee pagina's openen, dus ik kan even niet op de rest reageren.
Vanavond tennissen. Om 9 uur pas! Zucht. De laatste tijd lig ik rond die tijd al lang te pitten. Geen idee hoe ik dat vol moet houden.
Maar goed, het is wel altijd heel gezellig, dus ik ga er maar voor.

Nog heel onwerkelijk, dat hartje. Had ik verteld dat mijn beebje nu 0,8 cm groot is? Klein, he? Bij de volgende echo (10 wkn) moet dat geloof ik al 4,5 cm zijn. Wat gaat dat dan hard, he?

Succes vanavond met tennis Miep! Pff, 9 uur, idd laat!
Er is nu bij onze vereniging een extra zwemuur ingelast, ook van 21-22 uur op de maandagavond. Vind dat ook best laat! Dan hang ik het liefst voor de buis of al lekker in mijn bedje. Maar ja, als ik eenmaal weer zwanger ben denk ik dat ik niet meer aan hardlopen toe kom, dus dan is het wel goed om wat vaker te zwemmen!

Het is me gelukt, die liter water drinken toen. Na de echo ben ik ook gelijk naar de wc gegaan! Gelukkig was het niet voor niks!!
Bij de fatale echo moest ik ook water drinken van te voren, maar toen kon ze niks zien en moest ie alsnog inwendig. Toen mocht ik wel even tussendoor naar het toilet! Moet er niet aan denken dat je met een volle blaas een inwendige echo krijgt, volgens mij moet je dan acuut plassen hihi!!

Ik heb bij de Kruidvat nieuwe testen gehaald, 2 stuks. Zit te twijfelen of ik nu morgenochtend weer gelijk ga testen, of dat ik nog een dagje wacht.....
Doe het vandaag niet meer in ieder geval!

Loreane, jij natuurlijk ook gefeliciteerd, weet eigenlijk net meer of ik dat al wel gedaan had!
Ik las bij jullie dat je met een volle blaas een echo moeten laten maken, waarom is dat dan? Ik heb dat nog nooit gedaan en het is me ook nog nooit verteld.....
Laura en Miep, jullie gaan zo nog sporten hè, veel plezier, ik vind het erg moedig van jullie. Het is nu al donker en ik vind het niet leuk om dan nog naar buiten te moeten...

Ik vind het nog zo'n omschakeling, van niet naar wél zwanger ineens, ik kan er nog niet aan wennen. Kan me die miskraam (curretage) op 1 aug nog zó goed herinneren en nu ben ik alweer met een nieuwe zwangerschap bezig, raar hoor....
Slikken jullie vitaminepillen voor zwangeren, of alleen foliumzuur? Ik heb het gevoel dat ik ineens heel goed voor mijn ongeboren kind moet zorgen, zodat het niet wéér mis zal gaan. Slaat nergens op, maar ja....

Gr Roos

Hoi Roos,
Ik slik van die multivitamines voor zwangere vrouwen (of die dat willen worden). Er zit ook foliumzuur in. Gewoon van het Trekpleister huismerk. Iets van 80 pillen voor 4 euro of zo, en iedere dag hoef je er maar eentje te slikken! Slik ze nu al vanaf januari of zo, maar dat kan geen kwaad!
Ja jij had het totaal niet verwacht dat je zwanger zou zijn, moet het wel een hele omschakeling zijn!
Als ik deze week toch nog ongi word, dan baal ik echt als een stekker!! Hiervan krijg je echt verschrikkelijke hoop!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan