he meiden,
ja Miep een kloppend hartje, dat moet goed voelen zeg!!
Ik heb trouwens vrijdag ook een uitwendige echo gehad, maar wist dit niet van tevoren en had dus ook geen volle blaas, maar wat er te zien was, ging goed hoor, dus het is ook niet echt nodig. Of misschien ligt het ook aan de apparatuur (maar dan gok ik maar wat)
Marijke, ahh zo zie je maar weer he wat kinderen allemaal bedenken in hun kleine hoofdjes. Wel heel schattig dat ze zo lief willen zijn, terwijl ze nog helemaal niet weten dat je weer zwanger bent.
Laura, ik heb zo'n sensitest gebruikt, die doen het dus wel. Ik hoop dat je morgen een 2e streep hebt meid. Ik was vanaf de zaterdag voor mijn positieve test op woensdag wat misselijk. En een week voor die zaterdag op vrijdag of zaterdag heb ik mijn ei gehad. (snappie het nog??) Best snel dus dat kwaaltje.
Roos, fijn dat je er eindelijk in begint te geloven. Ik slik inderdaad ook vitaminepillen voor zwangeren. Voordat ik zwanger was, slikte ik alleen foliumzuur, maar ze raden aan om ook vitamine D te slikken en die kan ik alleen in kindervariant vinden, dus dan maar over op de multivitamine. Dat vindt ik ook wel een prettig idee eigenlijk. Zeker nu ik zo misselijk ben. Als ik dan niet alle fruitjes en groentes binnenhoud, heb ik mijn vitamines toch binnen. Ik denk niet van, ik hoef het niet te eten, want ik heb mijn pilletje al op. Maar mocht het niet lukken is het wel een vangnet zegmaar.
Ohja en iemand MaikeSanne of Yoshua? vroeg nog naar mijn werk. Ik werk in de jeugdhulpverlening in een crisisopvanggroep voor kinderen van 4-12 jaar. Die kinderen wonen daar omdat hun ouders niet goed voor ze zorgen en drank/drugs/geld/psychische problemen hebben of in de gevangenis zitten, of hun kinderen op een andere manier mishandelen. De kinderen zelf hebben dus geen gedragsproblemen, maar ze wonen tijdelijk bij ons door het gedrag van hun ouders. (en dat kan wel gedragsproblemen opleveren....)
Zelf doe ik voornamelijk kantoorwerk. Ik praat met medewerkers van Bureau Jeugdzorg en met ouders, ik maak het rooster houd de kas bij. Zegmaar alle taken om mijn collega's die met de kinderen werken te ontlasten. Maar zo 1x per 6 weken werk ik een weekend met de kinderen. Dit omdat ik de gesprekken met de ouders en plaatsers heb en wel zelf wat wil kunnen vertellen over het kind en niet uit verhalen van mijn collega's wil praten.
welterusten voor zo.
En de sporters petje af hoor. Wilde vandaag ook sporten, maar kreeg toen diarree, dat was het 1e wat van mijn lijstje af ging. Al was het achteraf maar een eenmalig toiletbezoek....
Oh en Els die misselijkheid doet het nog goed hoor. In de ochtend is het echt erg nu, maar het is heel de dag wel aanwezig. Ik lig in bed tegen heug en meug te eten (momenteel een banaan, want brood wat de vorige avond klaargemaakt is vind ik niet lekker), maar niet eten is erger. En dan heel rustig opstaan. Dat is al vervelend als je vrij bent, dus ik ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat als ik moet gaan werken. Heb mijn wekker maar weer wat eerder gezet, want die banaan alleen is niet genoeg, er moet nog wel een boterham achteraan, die ik dan rustig voor de comp opeet. Ben dus heel benieuwd hoe het morgen gaat.
Het is een stomme kwaal, maar ik ben toch blij dat hij er is. Heb ook nog maar geen medicatie ervoor gezocht. Ik ben niet bezig met uitdrogen ofzo, dus nog geen stress in die zin. Gewoon even doorzetten, je moet wat voor een kindje over hebben. En ik heb maar minimaal eczeem, dus ja....
liefs
Patricia mama van Bas*