We gaan ervoor part II

Hihi, dus toch Miep.....
Ik ben nu ook heel benieuwd hoe ze gaat reageren over 3 weken!!
Maar misschien dat zij zo vol is van haar eigen zwangerschap dat het haar niet opvalt...
En andere mensen om je heen die het juist wel door hebben!
We horen het wel, nog een paar weekjes geduld!!

Hey Marijke,

Wij hebben dit huis (klein boerderijtje) in 2002 gekocht en inmiddels bijna alles verbouwd en ook hebben we een heel stuk achter het huis aangebouwd. Verder een paardestal en garage gebouwd en het erf grotendeels onder handen genomen. Nu moet vooral de buitenkant van het huis nog afgemaakt worden: voegen en verven. We doen alles zelf. Mn. manlief en z'n vader. En af en toe andere hulp. Het resultaat mag er zijn. Toen zoonlief geboren is was het dak net dicht en het nieuwe gedeelte wind en waterdicht. Nu gaat dat dus anders en kan ik straks een echte kinderkamer inrichten voor de baby. Zoonlief heeft het 1e half jaar bij ons geslapen. Ook dat ging prima.

En jullie??

Hoe was jullie suikerfeest??

Grtz Linda

Goedemorgen ladies!

Ohh heb gister n heerlijk dagje gehad gehad samen met manlief! Half hjaar getrouwd en dat hebben we goed gevierd! Van 11-17uur in de sauna rondgehangen, was heerlijk! Ben niet in de allerheetste sauna's gegaan maar we hebben hele dag lekker gechilled. Ook superlekker geluncht daar, want ja ik moet wel zo nu en dan iets eten anders word ik enorm flauw. ;-) 's Avonds zijn we bij onze trouwlokatie gaan eten, was erg leuk. Iedereen vond t geweldig dat we een kindje krijgen en we willen ook onze babyborrel daar geven.

Weten jullie wanneer het het beste moment is om een babyborrel te geven als je 30 maart uitgerekend bent? Wil niet al te lang wachten natuurlijk maar ook niet dat ik niet lekker zit omdat ik net bevallen ben.

Phoeby: vm op een uzb: leuk! Bij de blauwe jongens? Ik ben in 2002 ruim een jaar intercedente geweest (bij de groen-gele jongens zeg maar, iets minder bekend) en ik vond het erg leuk maar aangezien het een enorme k-tijd was vwb acquisitie ben ik ermee gestopt. Tja je ei wordt idd ook pasen genoemd. Vrolijk pasen zeggen we dan, hihi Na je mk heb je 2-4 weken erna ongeveer je ei maar helaas lastig te zeggen. Spannend hoor dat wachten, ik weet hoe t is! En dan had ik nog de enorme mazzel dat het beide keren meteen raak was...
Ik lees trouwens net je verhaal over je man en klaarkomen. Herkenbaar, hebben wij ook n keer gehad! Ik was zo bezig met zwanger worden na de mk en had een heel schema in mijn hoofd. Tja dat werd manlief even teveel en ook lukte het bij hem toen niet om klaar te komen. Omdat ik zo gefocussed was, werd hij ook erg onzeker. Daarna dus t zogenaamde schema in de prullenbak gegooid en het over n andere boeg gegooid, namelijk: niks meer over n schema vertellen! Hopelijk helpt t bij julie ook! Tis volgens mij heel natuurlijk, mannen hebben die oerkracht en zijn meestal niet zo planmatig als de vrouw! Succes meid!

Miep: wel beetje rustig aan doen he meid.... Zorg goed voor jezelf, en veel slapen! :-D Zou fijn zijn heej als je t je vriendin-collega kunt vertellen lijkt me! Jullie zijn toch ook zo'n beetje tegelijk uitgerekend?

Yosha: wat fijn dat je dakramen erin zitten! Was idd mooi weer, de hele dag. Fijn!

Linda: vandaag naar je nieuwe nichtje? Hoe heet ze? Leuk hoor zo'n klein beebje! Ik ben echt dol op babies..... Jij denkt toch dat je n meisje krijgt? Willen jullie t ook weten trouwens?
Lees net van je aankoop.. wow! Die zijn gaaf! Slim om ze op Mp te kopen, als ze er nog goed uitzien wat maakt t dan uit?

Marijke: fijn joh dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Opluchting.... Ik zat toen ook flink in de stress maar diep van binnen wist ik dat t fout zat. Vrouwelijke intuitie ole! Heb jij al n voorgevoel of je een j/m krijgt? Willen jullie t weten?

Laura: lekker geshopt dus! Leuk leuk zo'n jurk! I love them! Gelukkig ben je niet meer depri van je teleurstelling, nu weer met frisse moed er tegenaan! Ik blijf voor je duimen meid, echt!

Vandaag n dagje alleen thuis: manlief is schilderijen bij n vriend en hockeyen. Ik ga lekker wasjes doen, internetten, zooien hier en vanmiddag even theetje doen met n vriendin. Gezellig!

Groetjes, Janneke

Goedemorgen,
sorry meiden dat ik mijn berichtje zo vervelend begon, maar ik wilde mijn spanning ook ff met jullie delen, gemeen he!! haha.

Oef Marijke 3 weken wachten op een echo is inderdaad lang. Tsja en dat verven. Dat heb ik ook al gedaan. Ik wist half dat het niet mocht, maar ik ben natuurlijk eerst gaan verven en het toen pas op gaan zoeken op internet...... Ik weet niet wat het is, misschien iets dat ik mezelf de schuld kan geven als het weer misgaat???

Laura, onze uk, of cashewnoot zoals de gyn zei was 0.94 cm 'groot' en dat kwam precies overeen met 7 weken zwangerschap. Gezien mijn late ei dacht ik vrijdag zelf 6w6d of 7w te zijn, dus dat klopte dan precies!!

Roos, ik heb gelukkig geen bruin slijm meer gehad! Hoe was de reunie gister?

Phoeby, probeer het klussen leuk te houden meid. Die mannenstress is hier ook bekend hoor. En ook wij hebben wel eens een bakje en een spuit gebruikt, maar ja dat voelt toch niet fijn. Dan maar de andere manier proberen en dat is vriendlief idd tactisch voorliegen over het verloop van de cyclus. Ach een leugentje om bestwil, daar hebben we ons bijna allemaal schuldig aan gemaakt. En als het stress bij de man wegneemt, zijn we zelf ook blijer, toch!!
Maar jij denkt dat het weer goed zit nu? Ik had 10/11 dagen na mijn ei een positieve test in de middag, dus met urine die minder geconcentreerd is.

Linda, het waren geen twee kindjes hoor. Er zat gewoon 1 grote vruchtzak (in vergelijking met uk) en daar helemaal onderin zat uk verstopt. Gyn zei nog, ik zie er geen 2. Ach deze zat al goed verstopt, dus dan kan een 2e er alleen achter gelegen hebben.
Ik snap nu wel dat ze bij vermoeden van een leeg vruchtzakje na een week nog een echo doen. Als de gyn niet doorgezocht had, hadden we uk misschien wel gemist!! Nu was het een uitwendige echo, maar daar vond ze uk wel mee. Daarna nog ff inwendig gekeken en toen was het weer zoeken.
Jullie huis klinkt wel gaaf trouwens!!

Yoshua, echte vorderingen gemaakt in huis. Wat zal je mannetje blij zijn geweest met jou zeg, dat je al opgeruimd had!!

Miep, ja bij ons was het dus idd even stressen. Fijn dat ze bij jullie het hartje meteen zagen. Is jullie uk ook opgemeten??

Nou ik ga ff douchen en dan naar mijn moeder om het nieuws te vertellen, ben benieuwd naar de reactie.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hey dames!

Nu loop ik al ff mee op onze topic maar waar staat UK precies voor? Hihihi

@Janneke: klinkt heerlijk je dagje gisteren. Zoonlief zit nu naar Bob de Bouwer te kijken en manlief is aan het surfen. Brrrrrrr........Het waait super hard en af en toe regen. Maar ja prachtige wind. Komt hij straks helemaal kapot thuis. Ik rommel een beetje. Er staat een grote pan soep op te sudderen en er ligt nog een hele stapel was.
Vanmiddag bij Rixt kijken. Dinsdag hebben we haar ook even gezien vlak voordat ik de echo kreeg. Een prachtig meisje. En ja ik denk ook dat wij een meisje krijgen. Ik ben al aan het bedenken hoe het kamertje eruit komt te zien. Met de kleur toch nog ff w88 tot de 20 weken echo. Wil jij het ook weten?? Bij Niek wist ik het zelf heel zeker, maar wilden we het bij de 20 weken echo niet weten. Ach we moeten afwachten.
Nog 9 weken en dan de volgende echo.

@ patricia: gelukkig is de rust weergekeerd! Ik heb bij alle 3 zwangerschappen geen bloedverlies gehad. Het lijkt me ook doodeng. Nog plannen vandaag?

Ik ga me even nuttig maken.

Grtz Linda

Ik heb het schema weer ff meegenomen naar boven. Deze week 2 NOD's! Dat beloofd wat.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

San
14/9
25/9
9/10
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
al gehad

Laura
10/6
16/10
26/10
5e
1
-
33
Gron
al gehad

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree

23/9

?

?

1e

1?

?

23

?

?

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
al gehad

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1

31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4 dec. 13u 20 wkn echo

30
Frl
al gehad

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u

33

N-Br

al gehad

Patricia

10/7

22/5/09

? meisje

2e

2

14/10 10 u
28/10 9 u

30

Z-H

1/11-8/11

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u

33
Utrecht
geen

Maike
10/8
3/6/09

?
1e
1
14/10
14.45 u
24
Frl
al gehad

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
ergens begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
33
GLD
al gehad

Grtz Linda

Haaai,

Linda: wij willen het ook heel graag weten. Nee ik zeg het verkeerd: ik wil het per se weten en manlief ene keer wel, andere keer niet. Week voor de echo nog maar eens goed over hebben want asl hij het echt niet wil weten dan vind ik dat ik me moet schikken. Zal lastig voor me zijn maar vind wel dat je het beiden moet willen weten.
Surfen, wow daar moet je dan echt van houden! haha! brrrr....

Kim & San: Nod's komen eraan: spannend! Volgens mij is Kim met vakantie toch?

Patricia: leuk om t aan je moeder te vertellen, zal wel erg blij zijn!

Ohh ik heb nog steeds ZOOveel jeuk aan mn borsten en tepels... Minimaal eens per week zijn mn tepels kapot en ben ik bang voor n ontsteking. Heb t vaker gehad maar nu aan de lopende band. Maar ook mn borsten zelf jeuken enorm! Ga donderdag weer voor controle bij de verpleegkundige (horen we het hartje weer jippie!) dus dan maar eens vragen. Ga zaterdag sowieso nieuwe bh's kopen want al mijn bh's (ook degene die eerst veel te groot waren) die knellen en zijn te klein. Toch maar voor het comfort gaa, kan t niet langer uitstellen! Daarnaast ben ik als de dood voor striae, nu al!

Fijne regenachtige dag dames!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan