Goedemorgen,
sorry meiden dat ik mijn berichtje zo vervelend begon, maar ik wilde mijn spanning ook ff met jullie delen, gemeen he!! haha.
Oef Marijke 3 weken wachten op een echo is inderdaad lang. Tsja en dat verven. Dat heb ik ook al gedaan. Ik wist half dat het niet mocht, maar ik ben natuurlijk eerst gaan verven en het toen pas op gaan zoeken op internet...... Ik weet niet wat het is, misschien iets dat ik mezelf de schuld kan geven als het weer misgaat???
Laura, onze uk, of cashewnoot zoals de gyn zei was 0.94 cm 'groot' en dat kwam precies overeen met 7 weken zwangerschap. Gezien mijn late ei dacht ik vrijdag zelf 6w6d of 7w te zijn, dus dat klopte dan precies!!
Roos, ik heb gelukkig geen bruin slijm meer gehad! Hoe was de reunie gister?
Phoeby, probeer het klussen leuk te houden meid. Die mannenstress is hier ook bekend hoor. En ook wij hebben wel eens een bakje en een spuit gebruikt, maar ja dat voelt toch niet fijn. Dan maar de andere manier proberen en dat is vriendlief idd tactisch voorliegen over het verloop van de cyclus. Ach een leugentje om bestwil, daar hebben we ons bijna allemaal schuldig aan gemaakt. En als het stress bij de man wegneemt, zijn we zelf ook blijer, toch!!
Maar jij denkt dat het weer goed zit nu? Ik had 10/11 dagen na mijn ei een positieve test in de middag, dus met urine die minder geconcentreerd is.
Linda, het waren geen twee kindjes hoor. Er zat gewoon 1 grote vruchtzak (in vergelijking met uk) en daar helemaal onderin zat uk verstopt. Gyn zei nog, ik zie er geen 2. Ach deze zat al goed verstopt, dus dan kan een 2e er alleen achter gelegen hebben.
Ik snap nu wel dat ze bij vermoeden van een leeg vruchtzakje na een week nog een echo doen. Als de gyn niet doorgezocht had, hadden we uk misschien wel gemist!! Nu was het een uitwendige echo, maar daar vond ze uk wel mee. Daarna nog ff inwendig gekeken en toen was het weer zoeken.
Jullie huis klinkt wel gaaf trouwens!!
Yoshua, echte vorderingen gemaakt in huis. Wat zal je mannetje blij zijn geweest met jou zeg, dat je al opgeruimd had!!
Miep, ja bij ons was het dus idd even stressen. Fijn dat ze bij jullie het hartje meteen zagen. Is jullie uk ook opgemeten??
Nou ik ga ff douchen en dan naar mijn moeder om het nieuws te vertellen, ben benieuwd naar de reactie.
liefs
Patricia mama van Bas*