We gaan ervoor part II

Hey meiden,
Ja brrrr... wat een weertje!! Manlief is naar het voetbal (FC Groningen tegen ADO) en ik rommel hier wat in huis. Heb net de zomerjassen in de was gegooid en de winterjassen uit de kast gehaald!
Tis hier koopzondag en ik wilde nog even de stad in, maar doe het toch maar niet met dit weer. Bah!!
Vanmiddag nog naar broer die morgen jarig is. Alhoewel hij hier ook in de stad woont gaan we toch maar met de auto er naar toe....

Verder heb ik weinig nieuws. Ga weer even verder met rommelen in huis!

Fijne zondag allemaal!

Gr. Laura

Hallo allemaal,

Allemaal zo'n beetje een lekker weekend gehad en nog hebben lees ik!!

Leuk janneke een babyborrel, en leuk om dat op dezelfde locatie te doen!!!
Geen idee wanneer je dat moet doen, hangt misschien ook al van je bevalling??

Laura leuk zo'n jurkje!!! Super!!! hou ik ook wel van!!

Linda leuk je eerste aankoop!!!

patricia hoe gaat het?? nog helemaal gelukig.... vast wel!!!

marijke blij dat je geen bloedverlies hebt gehad......

Ik doe t ff uit mn hoofd dus weet niet alles meer uit mn hoofd!!

Wij zijn bij mn vader en moeder hebben daar geslapen want mn broertje was jarig en vandaag een kraamvistie bij mn neefje, dus dat was makkelijk,
Gaan zo even bij de familieweig kijken die staat hier op zolder en die gaan we gebruiken, ben benieuwd!!!

Allemaal een fijne dag  met dit regeachtige weer!!!!

Groetjes, marieke

Hoi Dames,

zelf een heel rustig weekend, Inge's eerste tandje is er uit sinds gisteren
en denk dat nummer 2 ook niet lang gaat duren.

Yosha: Ik vindt spinnen niet erg, maar van die grote laat ik mooi lopen of pak
de stofzuiger, dat slaan iiiiie niks voor mij.
wat fijn dat de dakramen er inzitten, hebben jullie nog speciale plannen mee?

Patricia: oef wat fijn dat alles goed is, ik heb aan je gedacht en geduimd dat
alles goed was, wel fijn dat je over 1,5 week alweer mag voor de echo.
ben benieuwd wat je ouders zeggen straks.

Janneke: 5 a 6 spinnen opeten, ben blij dat ik dat niet bewust mee maak,
maar ja als je dan weet ben militair geweest en vaak moeten bivakeren je
wilt niet weten wat er zo allemaal in je tentje kruipt hahaha.
ben ook geen fan van kruipdiertjes.

Marijke: wat fijn dat je ook een goed nieuws had met de echo, doe
lekker rustig aan. Hoe was het suikerfeest?

Roos: hoe was de reuni? en van de middelbare school of basisschool,
ik heb 2 jaar geleden een reuni georganiseerd van de basisschool valt nog
niet mee om iedereen te vinden, maar uiteindelijk was het toch wel leuk.

phoeby: 60 uur in de week wat een uren dat je het volhoud.
fijn dat het met jou en je man nog gezellig klussen zonder problemen, ik hoop
dat het heeft geholpen met het inproviseren,

Linda: wat leuk en handig zo'n multifunctioneel bedje had er nog niet van gehoord
terwijl mijn schoonouders vroeger een babyzaak hadden.
Ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad.

Miep: sorry een beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.
.

groetjes els.

Halo,

Wat een weer vandaag hè, net even naar buiten om mijn paard binnen te zetten, hij mag eigenlijk ivm zijn peesblessure niet in de wei, maar ik vind het na 7 maanden wel een keer welletjes. Hij mag van ons elke dag een paar uur op een klein stukje zijn benen strekken. Volgens mij is het nu droog.
Ik ben wel jaloers op je, Linda, lekker je paarden bij huis. Makkelijk, ik moet altijd maar heen en weer, een paar keer per dag.....Heb je gister wel gevierd, dat je nog maar 200 dagen te gaan hebt?
Ik las dat jij óók zo'n stokke bedje hebt. Fijne dingen hè. Mijn dochter slaapt er ook in. Heb je nu het nieuwe model wiegje of het oude? De nieuwe is zo'n ledikant in het klein. Ik vind het wel lastig om er lakentjes in te gebruiken, omdat het bedje breder is dan de normale bedden.Heb jij daar ook last van of heb jij daar dé oplossing voor? Ik leg ze nu in de breedte, maar dan zijn ze eigelijk te kort.

Janneke, dus jij gaat wel naar de sauna, maar niet vet ertegenaan met zweten? Ik ben zo bang dat het niet goed is.... Wil wel heel graag..... Ga jij er vaker heen? Ik geloof dat wanneer je frequent gaat, het dan wel kan met een zwangerschap, toch?

Patricia, en, was je moeder blij verrast? Het is zo bijzonder voor moeders om oma te worden, merk ik.
Ik was pas om half 7 thuis van de reunie. Het was wel erg grappig om te zien, al die oude mensen (sommige waren over de 80!) die oude herinneringen van hun basisschooltijd aan het ophalen waren. Bijzonder hoor. Maar nu is mijn weekend alweer bijna voorbij. Vanmorgen het huis gepoetst en nu even tijd om te zitten...

Volgens mij zijn veel van ons aan het rommelen in huis, wat zullen onze huizen lekker blinken!!!!!!

We hadden in de  zomervakantie geklust (en dan bedoel ik nu verven etc!!!) in de nieuwe kamer van   mijn dochter Julia, zodat de baby tzt naar de babykamer kon gaan. Helaas werd het een miskraam,maar de kamer is wél af, tenminster de muren en zo. Er staat al minstens een maand  een kast op ons te wachten, die we in elkaar moeten zetten, dan kan Juul naar die kamer, maar we hebben óf geen zin, óf geen tijd. Misschien nu maar???? Blèh, het is altijd even zo genieten als ze even slaapt, tussen de middag......

gr Roos

Els: je kent het merk stokke vast wel. We hebben ook de tripp trap kinderstoel. Echt ideaal. Stokke heeft een hele baby-kinderlijn. Het grote nadeel is dat het zo vreselijk duur is: bijv. 1 sleepi bedje + junior uitbreidingsset kost ca. 800 euro. Daarom lekker ff speuren op marktplaats. Echt een aanrader voor iedereen. De stokke kinderstoel heb ik ook 2e hands (scheelt al gauw de helft) en een doekje eroverheen en klaar is kees.

Roos: wat een hardnekkige blessure heeft je paard! Mijn paard hoestte 2 weken geleden weer. Snel een kuur ventopulmin opgehaad en hem rust gegeven. Nu is ie weer zo fit als een hoentje. Mijn paarden hebben ook maar 2 uurtjes buitengelopen vanmorgen. Ik snel de boxen schoongemaakt. Ze staan nu weer lekker droog binnen. Dat zal vandaag wel zo blijven. Ook ik vind het nog steeds een enorme luxe dat ik de paarden thuis heb. Dat had ik vroeger niet hoor! Ik heb 2 grote boxen. Volgend voorjaar maken we nog een kleine ponybox erbij (hier is nog ruimte voor) zodat de shet van vrienden hier kan komen wonen. Lijkt me leuk voor zoonlief. Hij wil nu al graag op e hoppe ride (vrij vertaald op het paard rijden). Wat vindt je dochter van de paarden??? Ja idd lekker he dat ze 's middags nog slapen. Niek vaak nog 1,5 a 2 uur. Hij zal zo wel wakker worden.

Laura: dat lijkt me best leuk dat je op zondag even kan shoppen wanneer je daar zin aan hebt. dat hebben wij niet. En op zaterdag zijn er altijd van allerlei andere activiteiten zodat samen ff winkelen er nooit van komt. Zondag is meestal een gezinsdag. En het regent nog steeds..........................bah. Ook al vind ik het best gezellig zo knus in huis.

Fijne/relaxte zondag dames!

Grtz Linda

Bah wat een rotdag vandaag, was vanmorgen met knalende koppijn opgestaan, dus maar even snel huis verder schoongemaakt en alle was weggewassen en gestreken en terug naar bed..heb gewoon 4 uur geslapen!! ppfpfff

Gaat nu wel iets beter....gelukkig

Manlief is een hele dag weg met de mannen van hun mannenweekend dat ze 1 x per jaar hebben, ze zouden in mei gaan quadrijden maar dit ging weer niet door, dus dat kregen ze vandaag allemaal kado van de organisatie....t weer zit ze niet mee, maar ik vermoed dat ze zich evengoed wel vermaken!! haha, t zal wel een verzopen konijntje zijn als ie straks thuiskomt...haha

Wij hebben vorig jaar dit huis gekocht en eerst een half jaar verbouwd voordat we er gingen wonen. T heeft 5 slaapkamers, waarvan we nu heel rustig 1 opofferen voor een luxe badkamer....
De dakramen hebben we van kennissen gekregen die ze wegdeden (zijn pas 3 jaar oud!!), dus die hebben mijn vader, zwager en manlief er gister opgezet op zolder  en meteen het dak opgetrokken, want dat bleek doorgezakt....Over 2 weken nieuwe cv ketel en dan hebben we dit jaar alles weer gedaan wat we wilden doen.

Zo langzamerhand komt die nieuwe badkamer er ook wel, maar dat is meer luxe, dus dat krijgt geen prioriteit, maar hij komt er wel hoor, heerlijk met een grote douche en een ligbad.....(droom droom)...t zou fijn zijn wanneer dat bad er is voordat ik zwanger ben, maar dat is denk ik niet haalbaar...mede door de bruiloft die aardig wat heeft gekost....haha, maar goed, we kunnen nu eenmaal niet alles in een keer doen!

We gaan nu toch ook de zolder meteen maar netjes aftimmeren en isoleren en ik denk dan ook maar meteen een nieuwe vloer erin...dan is de zolder maar klaar. En nee, we hebben deze niet nodig als babykamer, da wordt de slaapkamer naast de onze, die is al helemaal klaar voor gebruik, nee hoor, zit wel een nieuwe vloer in en alles is al gestuct, alleen nog even juiste kleur geven dan is ie babyklaar zeg maar (leeg dan wel te verstaan, want we hebben natuurlijk nog geen inrichting).

Dus ons paleisje wordt met de maand mooier!!
Het is dan ook wel mede te danken aan mijn vader die aannemer is en mijn zwager die timmerman is...maar goed, t moet wel allemaal gedaan worden door de mannen!! De kanjers!

Nou ik ga gauw even naar de Sonja preitaart kijken die in de oven staat te garen, hoeft ie straks alleen maar opgwarmd te worden....val bijna niet af met sonja bakker, maar goed, weet nu in ieder geval dat ik niet teveel eet...

Fijne zondag verder nog,

liefs Yosha

Hai,

Ja, hier zit inderdaad de NOD er aan te komen. Ik vind het allemaal wat lastig. Ik kan namelijk niet met zekerheid zeggen of ik uberhaupt een eisprong heb gehad.
Theoretisch zou ik dus donderdag kunnen testen maar de vorige keer had ik pas heel laat een positieve test.
Mocht nu mijn ongi niet komen weet ik niet of het goed nieuws is of omdat ik gewoon geen eisprong heb gehad.
Eigenlijk moet ik dan weer met die hormoontabletten beginnen maar dan moet ik wel zeker weten dat ik niet zwanger ben. Dus wellicht nog een week langer wachten?
Ik zie er enorm tegenop om die troep weer te moeten slikken en alle bezoekjes aan het ZH. Heb overigens  het idee dat ik sindsdien ook meer lichaams beharing heb gekregen op buik en bovenbenen al staat die niet bij de bijwerkingen.  (of kan dat door zwangerschap komen? Iemand ervaringen?)

De vorige keer met positieve test was ik wel vermoeid en had ik erg pijnlijke borsten. Ik heb nu (nog) nergens last van. Nouja behalve dan dat ik straks  erg emotioneel werd van extreme home make over  da's dan wel weer ernstig.

Sorry dat het een depressief stukje geworden is.
Doei San

PS:patricia ; is het goede nieuws leuk ontvangen?

Hai San,
Hmm die overbeharing, heb daar zelf geen last van gehad bij de zwangerschap. Denk toch aan een bijwerking van de hormonen. Misschien je gyn eens vragen?
Als je geen eisprong hebt gehad, word je dan ook niet ongi?? Kan me voorstellen dat je op ziet tegen de hormonen en de ziekenhuisbezoekjes. Het vraagt nogal wat van je. En ook al kan daar iets heel positiefs uit voort komen, je moet het wel allemaal even doen! Sterkte meid!

Hier is het bloeden gestopt (joepie!!). Gisterochtend nog wel wat, maar vanaf gistermiddag niet meer. Ben aangenaam verrast aangezien ik nog die lange ongi van vorige keer in mijn hoofd had!!

Werk ze allemaal!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan