Halo,
Wat een weer vandaag hè, net even naar buiten om mijn paard binnen te zetten, hij mag eigenlijk ivm zijn peesblessure niet in de wei, maar ik vind het na 7 maanden wel een keer welletjes. Hij mag van ons elke dag een paar uur op een klein stukje zijn benen strekken. Volgens mij is het nu droog.
Ik ben wel jaloers op je, Linda, lekker je paarden bij huis. Makkelijk, ik moet altijd maar heen en weer, een paar keer per dag.....Heb je gister wel gevierd, dat je nog maar 200 dagen te gaan hebt?
Ik las dat jij óók zo'n stokke bedje hebt. Fijne dingen hè. Mijn dochter slaapt er ook in. Heb je nu het nieuwe model wiegje of het oude? De nieuwe is zo'n ledikant in het klein. Ik vind het wel lastig om er lakentjes in te gebruiken, omdat het bedje breder is dan de normale bedden.Heb jij daar ook last van of heb jij daar dé oplossing voor? Ik leg ze nu in de breedte, maar dan zijn ze eigelijk te kort.
Janneke, dus jij gaat wel naar de sauna, maar niet vet ertegenaan met zweten? Ik ben zo bang dat het niet goed is.... Wil wel heel graag..... Ga jij er vaker heen? Ik geloof dat wanneer je frequent gaat, het dan wel kan met een zwangerschap, toch?
Patricia, en, was je moeder blij verrast? Het is zo bijzonder voor moeders om oma te worden, merk ik.
Ik was pas om half 7 thuis van de reunie. Het was wel erg grappig om te zien, al die oude mensen (sommige waren over de 80!) die oude herinneringen van hun basisschooltijd aan het ophalen waren. Bijzonder hoor. Maar nu is mijn weekend alweer bijna voorbij. Vanmorgen het huis gepoetst en nu even tijd om te zitten...
Volgens mij zijn veel van ons aan het rommelen in huis, wat zullen onze huizen lekker blinken!!!!!!
We hadden in de zomervakantie geklust (en dan bedoel ik nu verven etc!!!) in de nieuwe kamer van mijn dochter Julia, zodat de baby tzt naar de babykamer kon gaan. Helaas werd het een miskraam,maar de kamer is wél af, tenminster de muren en zo. Er staat al minstens een maand een kast op ons te wachten, die we in elkaar moeten zetten, dan kan Juul naar die kamer, maar we hebben óf geen zin, óf geen tijd. Misschien nu maar???? Blèh, het is altijd even zo genieten als ze even slaapt, tussen de middag......
gr Roos