We gaan ervoor part II

He meiden,

hier nog steeds geen ....dusssss, t kan nog steeds alle kanten op. Heb vanmorgen eens goed naar mijn borsten gekeken, en ja hoor, tepels zijn flink gegroeid met van die bultjes erop...gisteravond een leuke avond gehad met allemaal meiden met kettingen maken, ik vond daar n klavertje vier en heb hem bij mij aan de ketting gehangen, dus wie weet!! haha.

Maar tijdens het uitzoeken van de kralen moest je steeds voorover hangen, heeeeel vervelend gevoel en dat herken ik weer van de vorige keer, toen was ik aan t schilderen en ineens zat mijn broek te strak..heel raar, dat heb ik nu ook weer...Elke avond heeeeeel erg moe, gister ook, ogen gingen bijna vanzelf dicht!!

Ik heb met mijn man afgesproken dat we morgenochtend (in geval van erge nieuwsgierigheid misschien al vanavond) samen gaan testen....morgen moeten we naar zijn zus in Friesland en dan willen we het wel weten, drink daar altijd heerlijke wijntjes, maar ja misschien ma dat dus niet meer, dus hij moet maar even toneelspelen door te zeggen dat ie eens gek doet en dat hij gaat drinken (dat doet ie anders niet veel, maar goed, tis dan voor een wel erg goed doel he!)..haha

Dus we houden het nog even spannend.....

Zie dat er nog 3 in afwachting zijn!! SPANNEND!!

En Laura, jij volgende week alweer...neem aan dat jullie goed geklust hebben deze week!! haha

"Groentje", helaas welkom hier......neem inderdaad de tijd om e.e.a. te verwerken, het is echt niet niets, ik heb in juli te horen gekregen dat het mis was toen was ik 11 weken, maar met 7,5 week is het toen mis gegaan, maar zoals je leest wilen wij allemaal zsm weer zwanger worden, dus daar zijn we druk mee bezig! Gooi alles eruit wat je kwijt wilt, daar zijn we voor! Sterkte.

Nou meiden, ga even boodschappen doen!

Fijn weekend, ik hou jullie op de hoogte,

liefs Yosha

En daar was ze weer...net harstikke ongi geworden!!!

Balen, tuurlijk, maar we weten nu wel dat mijn cyclus inderdaad weer 28 dagen is (dit was de eerste " normale" cyclus na mijn curretage), dus dat is toch wel weer fijn om te weten. Wat dus wel erg irri is, is dat ik sinds die curretage ineens allerlei zwkwalen krijg voordat ik ongi wordt en dat had ik nooit, ik was altijd "ineens"   ongi....

Maar goed, wij gaan dus op naar ronde 3,weer en lesje wijzer, deze cyclus gaan we elke kwaaltje en signaaltje dat zich aankondigt volledig negeren en als er een keer getest gaat worden is dat pas na minimaal 28 dagen!

Kan iemand mij onderaan het schema plaatsen, ei op 4 oktober en NOD 18 oktober...

Zie er ook weer 1 heel klein voordeeltje aan, ik kan morgen lekker een wijntje nemen en we hoeven niet te liegen tegen de familie....haha (had het tuurlijk anders gezien, maar ach bekijk het toch maar van de positieve kant).

Wat wel raar is is dat ik vanmorgen lekker heb uitgeslapen, maar mijn ogen vallen nu alweer dicht! Ben echt doodop...voel me verder prima, ben alleen moe moe en moe....dus ga snel even mijn huis schoonmaken en daarna maar even lekker een uurtje naar bed, hopen dat t daarna beter gaat!!

Fijn weekend meiden,

liefs Yosha

Hoi hoii

Yosha.. Balen dat je ongi bent geworden ! ik had zon goed gevoel bij jou!
al die "kwaaltjes"dacht echt dat je zwanger was !!
Nu ik dit zo lees denk ik.. goh je lijf kan je dus best voor de gek houden...
Welmooi dat je cyclus nu weer 28 dagen is !!

Laura.. haha ja was idd op een andere topic.. maar t gaat slecht !
Hier gaat het niet meer..
Ik zit er ff helemaal door heen.. Mn eczeem word er niet beter op, begin nu giga te vervellen.. echt vd week waren het nog kleine velletjes bij de ogen maar nu zittn de velletjes echt in mn hele gezicht.. van kin tot voorhoofd.. van oor naar oor...
Lijkt gewon giga eng en t trekt.. Probeer de velletjes dr al wat af te halen maar dat lukt niet.. Vet houden wil ook niet meer..ze komen er meteen weer doorheen !
Overal waar ik ben liggen velletjes.. In mn bed, op de vloer, toilet, badkamer word er gek van !!!!
Ben bang dat het weer net zo erg word als twee jaar terug.. toen heb ik met de kerstdagen en oud en nieuw 3 maand thuis gezeten omdat alles open lag (toen ook armen en benen.)   Word gewoon depri !
Ben ook niet aan t werk.. baal giga !
We gaan vanaaf uit eten met mn ouders en zusje en dr man en grootouders vanwege mn ouders jubileum.. Weet niet of ik mee ga..
Ga nu eerst ff   in bad en strax lekker gezichtsmasker op.. maybe helpt t..
Want ik weet t niet meer....................

Hadden de andere meiden dit ook die last van eczeem hebben/hadden?
Ik word er namelijk gek van !!     Begin telkens te janken, ook terwijl ik gewoon de tafel afruim.. weet t niet meer hoor...
Durf ook niet voor woensdag een test te doen.. maar als t negatief is dan kan ik heen voor behandeling...   ohhh k word gek !!

sorry voor dit ego berichtje maar zit er ff door heen

Jannie... je leest vast niet meer, maar geniet van je vakantie !!!!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Maike
10/8
10/9
24/9
1e
1
-

24
Frl

al gehad

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9
33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Yosha
28/7
4/10
18/10
3e
1
-
32
H'sum
al gehad

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
>
1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

32

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

Hoi Yosha, bah wat balen zeg!! En zoooo vervelend dat je steeds van alles voelt voor die tijd. Helaas weet ik er alles van, had ik ook nooit voor die tijd. Al hoewel, ben er nu ook extra op gefixeerd moet ik bekennen.
Heb het schema weer aangepast voor je. Je staat helaas weer onderaan.....
Je klinkt trouwens aardig positief. Je kan weinig anders dan het accepteren natuurlijk, maar leuk is anders. Helaas moet je weer een maand geduld hebben!!

Hee Maike Sanne, wat moet jij je kl*** voelen met je eczeem. Kan je niet maandag toch even naar je huisarts toe gaan. Kan je altijd zeggen dat je misschien zwanger bent en wat je moet doen. Of er nu toch al een  testje tegen aan gooien. Het schijnt dat je met die van Clearblue en Kruidvat  erg vroeg kunt testen.
Want dit klinkt echt niet fijn hoe erg jij het hebt!! En je komt zo in een vicieuze cirkel, komt het huis niet uit en wordt er depri van (begrijpelijk), maar denk dat dat ook geen goede invloed heeft op je eczeem.....
De zon doet toch wonderen? De zonnebank misschien ook??
Heb er zelf geen last van dus kan je niet adviseren, maar meid, wat is dat wat met je!!
Jannie heeft er ook last van maar is net met vakantie helaas, en ze zal deze week niet/weinig op internet komen. Voor de rest dames die tips/advies hebben???
Sterkte meid!!!
 Laura

he meiden,

alles goed bij jullie??? wij zijn net terug van een heerlijke vakantie!!! heerlijk veel zon gehad! en lekker bruin geworden dus...... enne flink geklust natuurlijk!! want ja, op vakantie ben je toch lekker ontspannen!!! en dan denk je niet aan je ei..... nou ja..... af en toe toch wel.....ja oeps, kan het niet laten!!!

maar voor de rest lekkeruitgerust teruggekomen, en even niet aan de afgelopen tijd gedacht! mk e.d. ...en natuurlijk alle tijd voor mijn zoontje gehad, lekker zwemmen, kleuren en voorlezen.....o o ik wil weer terug!!!

he maar er zijn er best een hoop zwanger in de tussentijd! allemaal van harte gefeliciteerd!! hopelijk kunnen jullie ondanks alle zorgen, toch een beetje genieten!!!

dikke kus   loreane xxx

Hey meiden,

@Maike Sanne; wat ontzettend vervelend voor je je eczeem. Mssn moet je toch maar ff naar de huisarts. Ik heb zelf geen ervaring met eczeem. Onze kleine heeft weleens wat plekjes gehad. Hij kreeg hiervoor hele vette lanette creme en als het echt erg was smeerde ik er hydrocortison op. Onze huisarts gaf het advies om de pleeken heel goed vet te houden. In z'n geval ontstond het eczeem op hele droge huid.

@ Yv: balen je ongi. Maar zoals je al schreef nu weet je je normale cycles weer en is je ei weer onderweg (over 14 dagen).

@ Laura: hoe ist?? Ze zijn hier in huis bezig met het leggen van een houten vloer. De keuken nog en dat is het klaar! Heerlijk. Na la die jaren verbouwen.................

Nog leuke plannen dames dit weekend???

Grtz Linda

Terug
Bovenaan