We gaan ervoor part II

Jannie, ik was nog helemaal vergeten jou een fijne vakantie toe te wensen! Kom je wel af en toe bij ons inchecken of heb je daar helemaal geen internet?

Ik heb vanmiddag nog net op de valreep de afspraak voor de 1e echo gemaakt. Ik zag er zo tegenop maar om er nog een weekend tegenaan te hikken zag ik ook niet zitten! Eerst zei ze dat het misschien beter was als ik met 8 weken kwam, maar dan is mijn gyn. op vakantie en ik wil echt bij haar, dus is het toch 6 oktober geworden. Dan moet er toch wel een kloppend hartje te zien zijn toch? gelukkig mag ik al om 9.30 komen dus hoef ik niet lang in spanning te zitten die dag!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha

28/7

6/9

20/9

2e

1

-

32

H'sum

al gehad

Maike
10/8
10/9
24/9
1e
1
-

24
Frl

al gehad

Roos

1/8

10/9

24/9

2e

2

19/9
33

Gld

al gehad

Yf
23/7
10/9
24/9
1e
1
-

31
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
17/9
28/9
4e
1

33
Gron
al gehad

Loreane
9/7
11/9
28/9
2e
2

-

26

Stellen
dam

Els
11/4
21/9
5/10
5e
2
-
30
Ensch
-

Kim
6/8
23/9
7/10
2e
2
-
30
N-Br
29/9-6/10

Janneke
7/7
3/10
13/10
3e
2
-
28
Gld
al gehad

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....

Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen

1e
1

31/10
10uur
29
N-Br
20-27/9

Marieke
12/6
1/4/09
>
1e
1
24/9
9uur
31
Om-
men
al gehad

Linda
23/3

23/4/09
?

5e
2
30/9 11u
30
Frl
al gehad

Patricia
10/7
18/5-09

?meisje

2e
2
26/9 16u

30
Z-H
1/11-8/11

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

29/9 12u

32

N-Br

al gehad

Marijke
17/6        
25/5/09
?
3e
3
6/10 9.30u

33
Utrecht
geen

@ Jannie: Ik weet niet of ik al te laat ben, maar in ieder geval nog een fijne vakantie toegewenst!

@ Marijke: 6 oktober ben je 7+1 weken, toch? Dan is er vast al een hartje te horen. Bij Jannie geloof ik al met 6+3 weken. Typisch genoeg stelde ze bij mij ook voor om te komen met 8 weken. En bij die vriendin van mij ook. Ik heb een beetje het vermoeden dat ze dat doen omdat er dan nog vanalles meer te zien is. Terwijl wij in eerste instantie eigenlijk alleen nog maar gefocust zijn op een hartje. Wij willen gewoon een knipperlichtje zien en die hartslag horen.
Volgens allerlei overzichten gaat het hartje al aan het einde van week 6 kloppen. Dat is voor mij na komend weekend dus al. Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen. Ik durf ook nog niet echt te hopen dat het goed komt.
Vanmiddag was ik met die vriendin van mij aan het wandelen. Zij geeft aan dat ze in haar achterhoofd wel weet dat het nog pril is en dat het nog fout kan gaan, maar dat ze er zo'n goed gevoel bij heeft en dat ze echt gelooft dat het goed komt.
Ik vind het natuurlijk superfijn voor haar dat ze zich zo voelt, maar het benadrukte wel eens te meer dat die roze wolk er voor mij niet meer bij is.
Ik was in het begin van plan om het weekend na onze echo tegen onze families te vertellen dat ik zwanger ben. Nu begin ik daar eerlijk gezegd over te twijfelen. Zelfs als we een hartje horen op 29 september, dan ben ik nog maar 7 weken zwanger en kan er nog vanalles mis gaan. Misschien moeten we toch nog maar wat langer wachten.
Ach, ik weet het ook niet. We zullen maar gewoon rustig de echo afwachten en dan zien we wel verder.

Ben vanavond alleen thuis. Manlief moest met het werk naar een feestje. Gelukkig wordt het niet laat, maar ik denk hoe dan ook dat ik al slaap wanneer hij thuis komt. Na de hele dag werken (en nog steeds behoorlijk verkouden) ben ik inmiddels al wel weer een beetje uitgeput. Ik ga maar even lekker op de bank hangen.

Hallo
Ik wil me graag bij jullie aansluiten als jullie dat goed vinden tenminste.
Heb gisteren een bevestiging gekregen met 7 weken echo na bijna  twee weken ellende; Buikpijn, bloedingen enz. Helaas een miskraam. Dikke teleurstelling maar enigzins aan het idee gewend inmiddels. Mijn pijnlijke borsten en moeheid waren inmiddels verdwenen. Nu eerste menstruatie afwachten (als die al komt, anders aan de provera) en daarna tweede keer clomid.  
Staat NOD voor niet ongesteld dag?
Groeten van een groentje.

Hello,

"Groentje": welkom hier, vervelend joh... Tuurlijk mag je je aansluiten, klets maar lekker mee! Heel veel sterkte. Was het je eerste zwangerschap? En aangezien ik clomid zie staan, betekent dat dat je niet heel snel zwanger bent geraakt? Neem de tijd meid!

Marijke/Miep: inderdaad, ik had met 6 weken en 3 dagen een kloppend hartje. 2 weken later (8 weken en 3 dagen) had ik echt an een klein wezentje in beeld. Scheelt dus heel veel. Maar ik heb het volgende plan voor jullie!
Jullie hebben rond de 6-7 weken een echo. Prima, je ziet dan een hartje en das al geweldig, geloof me! Zorg dat je 2 weken later, dus rond de 8-9 weken, weer een echo hebt. Dan is er al veel te zien, zelfs bewegingen en mini-armpjes en -beentjes. En dan natuurlijk nog een echo bij de 11-12 weken en dan hoeft er ook niet zoveel tijd te zitten tussen de echo's. Zelf vond ik 4 weken heel erg lang namelijk!

Ik ben wel uit de lucht, heb geen Internet. Komen wel af en toe in het stadje of in een dorpje maar weet niet of ik dan de verleiding kan weerstaan van een Internetcafe... Maarrr: ik heb Marieke / Vliegirl gevraagd of ze me n beetje per sms op de hoogte wil houden.

Moet nog pakken, komt goed. Manlief heeft zo vergadering dus dan ga ik even rommelen. Misschien kom ik straks nog even online. Zometeen even de tekst versturen voor onze website, komen ook de echo-fotootjes op te staan.

Groetjes, Jannie

Welkom nieuweling! Helaas heb jij dus ook een miskraam voor je kiezen gekregen. Veel sterkte met het verwerken ervan. En tuurlijk mag je je bij ons aansluiten!
Ik begrijp uit je verhaal dat je al een tijdje bezig bent met zwanger worden gezien de clomid en nog iets (ben naam vergeten).
Ik heb het geluk dat wij pas sinds begin dit jaar 'bezig' zijn en al vrij snel zwanger raakte. Helaas met 9 weken een miskraam gehad maar nu al weer druk aan de klus voor een nieuwe zwangerschap. We hopen dat het snel weer zover is, maar dat hebben we helaas niet in de hand. Het is een kwestie van tijd zullen we maar zeggen!

MaikeSanne, nog een paar dagen geduld meid! Je zou er alvast een testje tegen aan kunnen gooien...... Hoe is het met je eczeem??

Haha, MaikeSanne, blijkbaar heb jij je berichtje op ander topic geplaatst en heb ik daar op gereageerd....

En Jannie, hoezo verslaafd aan het forum ??!!
Leuk dat Marieke je per sms op de hoogte houdt. Ik zie het er nog van komen dat we over een tijdje onze dikke buiken aan elkaar showen hihi!!

Oh ja 'groentje': NOD = idd de Niet Ongesteldsheids Dag waar we natuurlijk flink op hopen.....
Wil je ook in het schema dan voeg je jezelf maar toe, of schrijf je gegevens maar in een berichtje, dan is er wel iemand hier die je toevoegt.

Hey meiden,

Moest ff zoeken en ja hoor onze 3e topic!!! En 6 zwangeren tot nu toe.
Hopelijk hebben mijn laatste glitsers zijn werk gedaan.

Hier alles ok: gelukkig zwanger, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe, af en toe misselijk en definitief positiebroeken aan. Ik ben nu 9 weken en 1 dag. Het gaat dus hard. 30 september krijg ik weer een echo.

@ Jannie: wat een prachtige echofoto's op de mail!!! Super gefiliciteerd en nu met dat gelukzalige gevoel ook nog lekker op vakantie. Heerlijk. Veel plezier!!!

@ Laura: alweer een weekje thuis las ik. En nog 10 dgn tot NOD. Hopelijk een baby made in de USA. Hebben heerlijk van je belevenissen kunnen genieten op onze topic. Al druk aan het sporten las ik. Goed hoor. Ik heb al 3 weken niet paardgereden. Moe moeer moest.................................. of zoiets

@ Marieke: met jou ook alles goed las ik. Super!!! 12 weken wauw! Heb je een mooie/relaxte vakantie gehad???

@ patricia: het blijft super spannend. Ik duim hard voor je! Mijn 1e echo was met 7 weken en 5 dagen. Dan moet je al van alles kunnen zien. O.a. een kloppend hartje. Het voorkomt in elk geval spanningen en teleurstellingen.

Dames een heel fijn weekend!!!!
Ik ga koesen.

Grtz Linda

Terug
Bovenaan