We gaan ervoor part II

Goedemorgen dames,
wat is er weer een hoop gebeurd als je een paar dagen niet komt koekeloeren..... miep en pat jeetje het is voor jullie wel elke keer spannend zeg.....gelukkig blijkt het allemaal goed te zijn! hopelijk geen bloedverlies nu meer!

Ik heb nog eens gekeken, en ik mag dus met 9 weken de echo hebben, dus nu nog bijna 3 weken wachten.....ik denk dat ik dan zelf ruim 8 weken ben.....dus ja... nog even doorbijten door de tijd........

voor de rest gaat het best lekker, wel heeeeeeeel moe, en mijn borsten doen echt mega zeer....en groot!!! en toch begin ik ook misselijker te worden, dingen gaan me tegen staanzelfs thee!!! gek he?!? ja en koffie? bah! haha!

Ik ben gister naar marco borsato geweest, en dat was echt weer super gaaf! ,alleen zette mijn buik sávons wel weer op ( heb ik trouwens elke avond al!) maar ja.... en nu werken, maar ik zou zo kunnen slapen........

nou tot later meiden.....dikke kus loreane

Oh Miep, gelukkig!! Ik maakte me best wel zorgen omdat je de hele dag niet op het forum was geweest!
Maar ben zo blij om te lezen dat alles goed is!!
Is je bloedverlies nu ook weer gestopt of hadden ze nog een verklaring hoe het kan??

Fijn weekend allemaal, wij hebben hier klusjesdag :-(((

Hihi Loreane, je lust zelfs geen thee?! Dat heeft Marieke ook, maar die heeft nu de groene thee ontdekt. Ideetje?
Wat moet jij nog lang wachten voor een echo....
Weet nu al dat ik snel ga bellen als het eenmaal zover is!!

ja en normaal ben ik verslaafd aan thee! haha.... dan ga ik maar eens groene proberen! misschien dat dat helpt.
Ja en het duurt nog lang voor de echo, maar ik ben anders ook weer bang dat ze het niet goed kunnen zien, en dat ik dan helemaal weer onzeker ben! ik vind het nu trouwens ook weer een rottijd hoor! dat wachten......bah!

Hahahaha Loreane, ik bedoelde echt klusjesdag: rommel naar de vuilstort brengen, boodschappen doen, gordijn ophangen
Dat andere klussen trouwens ook gedaan

Vanmiddag een ovu-test gedaan en ik zag echt een heeeeeeel dun streepje naast de controle streep. Misschien is het ook wel dat je het streepje er door heen ziet. In ieder geval nog geen ei in zicht dus! Het is nu dag 9 en ik denk dat het op dag 12 pasen is. Dus nog ff geduld. Ondertussen klussen we leuk door

Trouwens Miep, ik geloof dat je gelijk hebt. Die ovu-test brengt  wel rust met zich mee. Ik hoop dat ik binnenkort een dubbele streep zie en als we dan klussen is het op het goede moment en dat is toch het enige wat je kan regelen: de juiste timing.
Hoop dat ik het morgen niet vergeet, want moet wel iedere dag op ongeveer zelfde tijdstip....

Goedenavond allemaal!

Miep: wat n SUPERnieuws meid!!! Oh ben zo blij voor je..... Die berekening: is dat wanneer je dacht je ei te hebben of de bewuste klus? ;-) 8 weken en 5 dagen: das met een interne echo errug gaaf, kijk maar eens naar mijn echo als je die nog hebt, was met 8 w en 3 dagen. Geniet ervan meid, belangrijkste is dat het goed zit. Snap dat je in de stress zat. Over een paar weekjes kun je het van de daken schreeuwen, net als de andere ladies. Fijn fijn fijn! Weet hoe gaaf dat is! (heel gaaf!)

Loreane: oh cool zeg naar Borsato! Ben er jaar of 6 geleden geweest maar dit schijnt happening te zijn. Leuk leuk! Als je heel onzeker wordt zou ik wel gaan bellen maar als je het nog 3 weken volhoudt is dat goed natuurlijk. Gee thee of koffie meer? Niet teveel groene thee (of andere theesoorten met theine/caffeine) want dat kan je eerste 13 weken beter niet teveel drinken. Ik was druk met rooibosthee en venkelthee van Zonnatura.
Ik lusste vanaf week 6 ofzo geen koffie meer maar sinds een week of 2 weer wel. Toch wel fijn af en toe een bakkie!

Roos: ik ben t volledig met je eens over weten van t geslacht! We hebben er vanmiddag een heel gesprek over gehad en ik denk dat ik "ga winnen". Hij vindt het leuk om te weten maar de verrassing lijkt hem ook zo leuk. Snap dat wel maar vind het zo K dat dat ineens is en jaren was zn mening anders. En ik draag idd ons kindje met alle (on)gemakken van dien. Als ie echt voet bij stuk blijft houden dan heb ik pech op 31 oktober maar ik heb t idee dat het goed gaat komen. Fingers crossed! ;-)
Fijn dat je minder met een mk bezig bent, dus je geniet van je zwangerschap? Hoop t voor je!
Hey wat n gedoe met die leerling... Je hoort wel eens dat Marokkaanse / Turkse ouders zo'n school als een mislukking ziet terwijl het mij lijkt dat het kind beter tot zn recht zal komen. Naar hoor vooral als het de kwaliteit van de klas kost! Je hebt wel een prachtig beroep maar wel zwaar!
Jammer dat er niet al een mei- en juniforum is maar dat komt dus binnenkort? Hoop t voor je/jullie!

Wb geslacht: had vooraf (voor bevruchting dus) in Chinese voorspellingslijst gekeken en daar stond voor komende maanden een jongen. Mss dat dat mn keuze heeft beinvloed want nu twijfel ik maar komt mss omdat ik heel graag (ooit) een meisje wil. Tja we zullen het - hopelijk - zien op 31 oktober en anders op 30 maart!

Els: oeps dus niet kunnen klussen? Ja is ook lastig en voor een man kan t idd averechts werken! Dan denk je als vrouw: kom op heey, jij hoeft alleen maar iets achter te laten en ik doe de rest van de 38 weken... ;-)

Yosha: hoe was je laatste snoepavondje? En vandaag met goede moed gestart? Succes meid!

Laura: fijn dat je ovu-testen je meer rust geven! Hopelijk helpen ze en ben je deze ronde zwanger!!!

Marieke: hoe was de dierentuin? Leuk is dat altijd!

San: heb jij mss PCO? Dat had mn vriendin namelijk... Had maar 3 a 4 eisprongenper jaar. Nu is ze heel wat kilo's  lichter en 2 kinderen rijker en.... ze heeft een cyslus van ongeveer 28 dagen. Maar is wel lastig als je kids wel!

Wat n heerlijk weekend! Gisteravond de film Sex and the City gekeken met manlief: errug leuk! Had de serie nooit gezien maar heb nu de eerste DVD-box besteld. Leuk om op druilerige zondagen te kijken of... tijdens mn verlof! Vandaag 2 zwangerschapsbh's gekocht, duur die krengen maar dan heb je ook wat. Had laatste dagen 's avonds zo'n last omdat mn borsten zo ongeveer werden afgekneld. Gister ook geslaagd voor katoenen zoogcompressen en hopelijk wordt de uitslag nu minder op mn tepels! Gelukkig zie je ze niet zitten als ik iets straks aanheb. Geluncht op terras met een vriendin van ons en nog een zwangerschapsblousje geruild voor een leuk vestje en verder even op ons dakterras gelegen in de zon en even op bed een boekje gelezen. Net lasagne gemaakt samen met manlief en nu hij voor de tv en ik even pc. Zometeen lekker eten en voor vanavond weer n film, Rendition! Heerlijk! Morgen zwemmen en 's middags samen naar de bossen ofzo. In ieder geval de buitenlucht in!

Heb al best n buik trouwens! Maak elke maandag een buikfoto maar van de week ook een "gewone foto" gemaakt. Zal m eens doormailen naar de mailadressen die ik heb ok? Is ook mn eczeem best goed te zien trouwens.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan