We gaan ervoor part II

Hello,

Roos: van harte dame, gefeliciteerd!!! Wat een opluchting moet het voor je zijn.... Geniet ervan en probeer t vast te houden maar volgens mij gaat dat wel lukken! Heb je nog een keer een echo? En hoever dacht je zelf te zijn? Altijd leuk als je iets verder bent... ;-)

San en JannekeChris: jeetje even een megadip dus; bah! Niet leuk...

Hoe is het met de rest?

Hier alles bueno. Wat n  weertje trouwens... Bah maar goed ben aan t werk dus is niet erg. Vanavond gaan manlief en ik even sporten, best zin in. Manlief heeft gister ruim 3 uur staan strijken, fijnnn! OK, meeste overhemden zijn voor hem maar toch!  Ik lag al lang en breed te slapen toen hij naar boven kwam. Slapen is en blijft een hobby van me. Zal straks wel anders gaan lopen!

Net de planning aan de telefoon gehad van Kinderdagverblijvenstichting. De 2 kdv's waar we de voorkeur voor hebben hebben niet veel plaats. De een heeft  wo en do plaats  en de andere  wo en vrij. Ben benieuwd... Heb volgende week gesprek met mn leidinggevende dus even kijken wat daar uit komt. Moet snel gaan beslissen dat is zeker dus als het even kan moeten manlief en ik binnen nu en anderhalve week die kdv's even bekijken. Wel leuk natuurlijk, maar even snel snel voor mn gevoel nu.

Groetjes Janneke

@Roos: gefeliciteerd met je goeie echo!!

@Laura: jij bent net als ik raar bezig na die miskraam he......wij snappen er ook niets meer van hoor....ppffff worden er inmiddels best horendol van!

Inmiddels worden we zowat gek van alle zwangeren, kennis 8 weken zwanger, vrouw van mijn baas 7 weken hoor ik net, collegaatje die elke dag zwangerder word is alweer 19 weken en mijn beste vriendin is vandaag bevallen van een zoon.....tis harstikke leuk allemaal, als t jou ook mag overkomen tenminste!

T lijkt wel een epidemie, zei al tegen mijn man, elk griepje dat voorbij komt weet mij te vinden, maar dit virus weet de weg niet helaas.....

Zo dat was even mijn dipje van vandaag! haha

Goede nieuws is dat ik gister bij de consulente ben geweest en dat ik 5 kilo was afgevallen!!! Dat was mijn eerste mijlpaal....ga gewoon rsutig verder....maar ook met zwanger raken natuurlijk, want dat willen we ook dolgraag....mocht ik zwanger zijn dan bel ik haar meteen, want dan moet ik meteen een ander programma gaan volgen...best raar om haar dan te bellen ipv iemand anders...haha, maar goed tis beiden voor een goed doel!
Mijn broeken zitten lekker ruim inmiddels....maar goed, mocht ik zwanger raken, dan heb ik in ieder geval wat wijdere broeken om te dragen de eerste tijd, valt het ook niet zo op!

Nou ga gauw weer aan de slag, want ook hier schijnt geen einde aan te komen, maar t is en blijft druk op kantoor, helemaal met die dubbele baan en hoofd van de afdeling en projectmanager in opleiding....pff Maar goed, ook hier komt eens een einde aan denk ik maar, volgende week donderdag lekker vrij 5 dagen, dus dan kunnen manlief en ik weer eens wat tijd samen doorbrengen...

liefs Yosha

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
8/10
19/10
3e
2
-
28
Gld
-

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
-

Laura
10/6
16/10
27/10
5e
1
-
33
Gron
-

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
GLD
-

Hee Roos,
Gefeliciteerd met je goede echo!! Heerlijker nieuws had je niet kunnen krijgen, een beetje verlaat verjaardagcadeau of niet dan!! En lekker dat je al een paar dagen verder bent, die weken duren al zo lang dus dit is dan wel heel goed nieuws!!

@Yosha, ja hou maar op, ik ben er ook horendol van! Gelukkig zijn mijn borsten enigszins gestopt met gevoelig zijn en is het daar down under ondertussen lichtbruin geworden. Maar hoop heb ik niet echt meer  voor deze maand!!
Jemig, al 5 kg kwijt!! Dat is idd een lekker begin van je zwangerschap, heb je wat ruimte in je broeken dan. Die 1e paar weken voelde ik me enorm opgeblazen en mijn broeken zaten ook strak!

@Janneke en San: vervelend, die dipjes! Weet er helaas alles van! Die ongi is bij mij ook iedere keer weer reden voor een enorme dip. Voor m'n zwangerschap had ik daar weinig last van, maar na de miskraam is het iedere keer een zeer grote teleurstelling! Dan zit ik weer te bedenken hoe ver ik nu al had kunnen zij (> 6 mnd) en dan baal ik weer enorm!
Sterkte meiden, we moeten geduld hebben, hoe moeilijk ook!!

Hee Jannie,
Oef, dat met die kdv komt nu idd wel heel snel! Ik weet van de lange wachtlijsten, hier ook! De vorige keer had ik al info opgevraagd en had de aanmeldingsformulieren al in huis.... Ze zitten sowieso tot de zomervakantie van 2009 al vol op de dinsdag en donderdag. Moet je nagaan hoe vroeg je dat wel allemaal moet regelen!
De volgende keer ga ik dat snel doen, al wacht ik dan wel op de echo. Moest het nu weer gaan afzeggen en dat voelde erg vervelend!

Nu ik ga maar eens koken, moet vanavond nog weg naar een vergadering in Heerenveen en daar moet ik om 19.00 uur al zijn. Eventjes racen dus nu!!

Fijne avond allemaal en Miep jij morgen (of woensdag?) heel veel succes met de echo!!

Groetjes Laura

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
-

Laura
10/6
16/10
27/10
5e
1
-
33
Gron
-

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-
Janneke, ik heb je weer naar onder verplaatst!!
Heel veel succes met alles, want ook op je werk is het niet leuk meer begrijp ik.
En dat dit gedoe er ook nog bij maakt dat je je vast niet al te prettig voelt.
Sterkte met alles!!

De dames die binnen nu en een week NOD hebben, heb ik rood gemaakt. Vallen we weer extra op!! Een van ons moet toch minstens zorgen voor goed nieuws!!!

Joehoe, Roos, een goede echo. Wat enorm fijn, he? Heb je al een afspraak voor een volgende echo?

Haha, Laura. Ik heb zowel morgen als woensdag een echo. Dat komt vooral omdat het morgen woensdag is. Ben je je dagen kwijt?
Net tijdens het eten werden we gebeld door de assistente van de verloskundigenpraktijk. Dat ze morgen wat problemen hebben met de personele bezetting en of we ook morgenvroeg om 9 uur al kunnen in plaats van 's middags om 13.45 uur. Het komt niet supergoed uit, maar anderhalve week geleden hebben zij voor mij ook alles op z'n kop gezet om me een echo te geven na mijn bloeding, dus verzinnen we wel iets voor morgen. Oftewel, we hebben morgen dus meteen om 9 uur al onze echo. Ook goed.
Ik had eigenlijk al vrij gevraagd voor morgenmiddag. Ik zit er toch over te denken om dat gewoon te laten staan. Even lekker de bossen in of zo. Ik zie wel.

Nou ga ik even met een deken op de bank liggen, ik heb zo'n koude handen!

Miep
10w   ( !!!!!! )

Hey meiden!

4 Dagen geen internet...........grrrrrrrrrrrrrrrrrr.En dat in het weekend. Nu heb ik weer reuze veel gemist. Onze internetprovider (tele2) had storing.

@ laura: hey vanavond naar het heerlijke veen! Waar moest je zijn als ik zo brutaal mag zijn. Is een half uur rijden voor je of niet? Wat een gedoe met je cycles. Helemaal in de hobbel als ik dat zo lees.

@Roos: gefeliciteerd met jullie mooie echo!!! Eneh ook nog met je verjaardag las ik ergens. Oeps......... Hoe voel je je? vast ion de 7e hemel.

@ Miep: heerlijk zeg morgen een echo. Voel je je goed??

@ marieke: je man dus voor CE rijbewijs. Mijn man heeft ook alle rijbewijzen. Hij rijdt af en toe nog op een vrachtauto. Bijvoorbeeld wanneer we kuil of stro moeten halen. Dus jouw echo duurt ook nog ff. Gelukkig voel je je goed. Wat voor soort opleiding doe je?? Ik ben het ff kwijt.
Gelukkig vind je het wel leuk. Wanneer onze beeb er is wil ik volgend schooljaar mijn onderwijsbevoegdheid gaan halen. het lijkt me leuk om naast ben werk in de praktijk ook les te geven op de opleiding fysiotherapie.

@ Janneke: een 4 verdieping tellend huis!! Poewee...............Wij 2 hahahaha.......begane grond en 1e verdieping. Heerlijk zeg dat je je zo goed voelt. Ook met mij gaat het best heel goed. Nog niet heeeeeeeel veeeeeeeeeeel energie maar ik mag zeker niet klagen. Ik heb dagelijks ff contact met onze beeb. Dan krijg ik een flinke kikkersprong schop. Bij Niek voelde het altijd als kleine luchtbelletjes en nu1 grote steeds. een pittige dame of heer. Nog 1 weekje en je krijgt je echo. Heerlijk! Ik over ruim 6 weken. dan exact 20 weken.
Idd wel vroeg he je opgeven voor een kdv. En nu worden de subsidies ook nog behoorlijk ingekort! Voor 2009 scheelt ons dat 20 euries netto per maand (1 dag per week). Het valt nog mee. er komt straks nog een beeb bij. Mijn schoonouders zijn gastaouders en krijgen dus betaald voor hun oppasdag.
Heb je je al wel opgegeven voor de kraamzorg!!!!!! Dat heb ik bij 11 weken al gedaan en nix te vroeg heb ik begrepen.

Zaterdag veel in de tuin gewerkt (mn. manlief, schoonvader en een prof kracht): snoeien, bomen eruit, verplanten, leeghalen, opruimen etc. 3 aanhangwagens vol snoeiafval richting het stort. Ook ik heb meegwerkt en teveel gebukt/gehurkt gezeten. Met als gevolg dat ik 'smiddags niet meer kon lopen of op 1 been kon staan. Mijn hele bekken uit zijn verband gerukt. Dom dom dom dom.................En dat voor een fysio.
Het is nog niet klaar maar het is in elk geval al mooi opgeruimd.

Vanavond ff nix. Gisteravond vergadering van diverse buurtverenigingen ivm sinterklaas. Ik zit in het bestuur. Wel gezellig hoor en zo voel ik me maatschappelijk ook wat betrokkener in onze omgeving.Bovendien leer je sneller mensen kennen.  
Voor ons dus een TV avond.

Grtz Linda

Terug
Bovenaan