@Roos: gefeliciteerd met je goeie echo!!
@Laura: jij bent net als ik raar bezig na die miskraam he......wij snappen er ook niets meer van hoor....ppffff worden er inmiddels best horendol van!
Inmiddels worden we zowat gek van alle zwangeren, kennis 8 weken zwanger, vrouw van mijn baas 7 weken hoor ik net, collegaatje die elke dag zwangerder word is alweer 19 weken en mijn beste vriendin is vandaag bevallen van een zoon.....tis harstikke leuk allemaal, als t jou ook mag overkomen tenminste!
T lijkt wel een epidemie, zei al tegen mijn man, elk griepje dat voorbij komt weet mij te vinden, maar dit virus weet de weg niet helaas.....
Zo dat was even mijn dipje van vandaag! haha
Goede nieuws is dat ik gister bij de consulente ben geweest en dat ik 5 kilo was afgevallen!!! Dat was mijn eerste mijlpaal....ga gewoon rsutig verder....maar ook met zwanger raken natuurlijk, want dat willen we ook dolgraag....mocht ik zwanger zijn dan bel ik haar meteen, want dan moet ik meteen een ander programma gaan volgen...best raar om haar dan te bellen ipv iemand anders...haha, maar goed tis beiden voor een goed doel!
Mijn broeken zitten lekker ruim inmiddels....maar goed, mocht ik zwanger raken, dan heb ik in ieder geval wat wijdere broeken om te dragen de eerste tijd, valt het ook niet zo op!
Nou ga gauw weer aan de slag, want ook hier schijnt geen einde aan te komen, maar t is en blijft druk op kantoor, helemaal met die dubbele baan en hoofd van de afdeling en projectmanager in opleiding....pff Maar goed, ook hier komt eens een einde aan denk ik maar, volgende week donderdag lekker vrij 5 dagen, dus dan kunnen manlief en ik weer eens wat tijd samen doorbrengen...
liefs Yosha