We gaan ervoor part II

Hey meiden,
Heerlijk, alweer thuis, de 1e dag van de week zit er weer op!

Hier is het  nog niet opgehouden. Het is trouwens niet echt bloedverlies, maar bruin slijmverlies. Ook niet veel, maar toch. Geen idee of het een goed of slecht teken is....
Het is pas dag 18, dus de ongi lijkt me  nog niet aan de orde!!
Heb wel gelezen dat er ook  meiden zijn die na eisprong wat bloedverlies hebben, maar slijmverlies, nee, niet kunnen vinden.
Ik wil nog niet weer naar de huisarts omdat ik na de miskraam al diverse keren heb lopen 'zeuren' bij de huisarts en vk. Dus noteer ik alles braaf voor misschien een bezoekje over enige maanden!

Deze ook maar weer eens naar boven!
San, ik ben zo vrij geweest om je te verplaatsen. Enig idee wanneer je je ongi kunt verwachten? En krijg je ook een eisprong tussendoor of zijn die medicijnen puur om de ongi op te wekken?

Janneke nog geen nieuws??
En Phoeby, hoe is het met jou? Al een test gedaan?? Of de duivels gezien??

Tis idd wel weer eens tijd voor goed nieuws!!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
8/10
19/10
3e
2
-
28
Gld
-

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
-

Laura
10/6
16/10
27/10
5e
1
-
33
Gron
-

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
-

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
23/10 14.20u
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
34
GLD
-

Goeienavond meiden,

Roos, morgen heel veel succes met de echo!! Je krijgt vast een mooi kloppend hartje te zien!!
En Miep, jij woensdag ook veel succes, het ziet er vast goed uit hoor!!!

Hee Marieke, het lijkt of je deze week een echo hebt, maar niet dus.....
Schema moet dus weer aangepast!

@Patricia: lekker weekend gehad! Alleen jammer van het lekkere eten hihi!! Arme vriend van jou ;-)))
Maar goede tijden komen ook voor hem weer aan toch!! En nu lekker naar de vakantie toe werken, dan hebben jullie lekker de tijd voor elkaar!!
Spannende week heb jij voor de boeg! Sterkte meid, maar ik ben er van overtuigd dat je goed nieuws zal krijgen!

Heerlijk Miep, bijna mag je het grote nieuws vertellen!!
En wat moest ik lachen om je zwem-verhaaltje. Let maar op, je zus is straks helemaal niet verbaasd hihi!

@Janneke, jij hebt ook spannende dagen voor de boeg!! Nog eventjes geduld en dan weet je wat het wordt. En denk erom dame, je komt het hier wel vertellen hoor!!!
Heerlijk dat je je baby nu zo vaak voelt. Dat lijkt me echt zo'n speciaal en geweldig gevoel!
Marieke heb jij je beeb ook al gevoeld???

Dames, wat moet dat heerlijk zijn om zo te mogen shoppen voor je beeb!! Wat kan ik daar nu al naar uit kijken!!

Haha Roos, dus je hebt de verjaardag van je dochter overleefd! En van een glijbaan kan toch niet heel veel kwaad toch?!
Goh dat apparaatje, nog nooit van gehoord. Maar net wat Marieke zegt, moet je wel zeker weten dat je dat mag gebruiken als je zwanger bent. Lijkt me niet!
Als ik het verhaal van Marieke lees denk ik wel dat je er baat bij kunt hebben!

Nou dames, ik ga over een uurtje nog eventjes zwemmen. 't Zit heerlijk op de bank, maar zwemmen is wel goed voor mij en als ik er eenmaal ben is het wel prima!

Oh ja, had ik al verteld dat het een lange week gaat worden? Voel m'n borsten nl. ook al sinds gister. Alsof dat kan, 2 dagen na de eisprong.....
Hoezo het zit het tussen mijn oren??!!!!!! Ik wil het veel te graag en ben er van overtuigd dat ik dingen voel omdat ik ze zo graag wil voelen!!

Fijne avond allemaal!
Groetjes Laura

Hoi Dames,

Vandaag rondleiding bij kpn en test ik had 0 fouten, morgen het
beslissende gesprek en krijg dan eind van de middag of de ochtend
er op de uitslag. Inge gisteren naar eindhoven gebracht en blijft een weekje
logeren bij oma en opa, gisteren is ook haar 2 tandje eruit gegaan
ze had em zelf eruit gepakt.

Jannekecris: Al nieuws? ik ben ook geen held met wachten het is
wel jammer dat de test negatief was. Heb je de verjaardag nog overleefd?

Yosha: wat een geluk zeg dat je voor aan moch staan, wow geweldig!!!
Zo wat een verjaardagen achter elkaar, beetje zondigen mag best.

Marijke: spannend nog even wachten tot de echo

Janneke: wat gaat het snel zeg 17 weken ik hoop dat de
elf dagen snel voorbij vliegen.
De iui kost mij geen energie hoef alleen te spuiten ben blij
als de behandeling begint het wordt dan wel spannender vindt ik

Laura: Ik werk tussen de 32 en 38 uur, valt niet altijd mee en zou
als de mogelijk had minder werken. maar meschien over 2 a 3 jaartjes.
Iritant dat wachten tot je nod he, ik heb soms ook van he kan het of
maak ik me gek, heb zin in..... beetje slijm verlies (niet rood/bruin) wat
betekend dat? HELP. het zou wel leuk zijn want onze nod's zijn op de
zelfde dag ik hoop dat we beide positief nieuws krijgen (al is mijn kans
iets kleiner)

Marieke: zag net dat jij en janneke zo'n beetje gelijk zitten grappig
als jullie tegelijk zouden bevallen, vindt je het nu sneller gaan
of valt het toch een beetje tegen?

Roos: de hoogswaarschijnlijke echo die ik de 22ste krijg is om te
kijken voor cysters voor dat ik de behandeling met iui kan beginnen
ik denk dat je iemand anders bedoeld.

k hoop dat iedereen die nog niet zwanger is dit jaar nog positief nieuws

krijgt zodat we allemaal volgend jaar een mooi wondertje mogen ontvangen.

liefs els.

Hello ladies,

Marieke: apart he hoe dat kan verschillen bij anderen, de buiken. Bij mij wordt i echt enorm vrees ik. Dat wordt wat met de wet van de zwaartekracht met mijn 1 meter 65.... ;-) Jij 19 november de 20-weken echo. Jammer dat het zo laat is maar ach, belangrijkste is neem ik aan dat manlief ook meekan, is wel zo leuk!

Marijke: ja die Bugaboo is een geweldig ding, mn broer en zn vrouw hebben m ook en zijn er nog steeds blij mee. Die van ons wordt denk ik helemaal antraciet met dus een roze/blauwe kap en voetenzak bijvoorbeeld. Leuk leuk!

Roos: ja nog maar anderhalve week en dan hebben we  DE echo. We gaan het geslacht ook verraden dus jullie krijgen het ook zeker te horen!

Laura: vaag hoor dat slijmverlies... Hopelijk word je snel iets wijzer! Dus Google kan je niet helpen?

Vanavond avondje niks nada noppes, behalve een stapel strijk maar daar is manlief nu mee begonnen. Normaal doet mn moeder dat, die vindt strijken geweldig. Maar ja die zit nu 2 maandjes in Spanje.
Heb vandaag weer zoveel leven in me gevoeld, apart dat dat zo scheelt per dag. heb helaas weer last van eczeem op mn bovenlip en tepels, denk dat dat niet snel over zal gaan helaas...

Heb mn vakantie-tje nog even in t schema gezet.
Fijne avond!

Groetjes Janneke
17 weken

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Janneke
7/7
8/10
19/10
3e
2
-
28
Gld
-

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
-

Laura
10/6
16/10
27/10
5e
1
-
33
Gron
-

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?

1e
1
23/10 14.20u
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

19/5/09

?

2e

1

22/10 13.45u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
begin juni
baby!
2e
2
21/10
10 uur
34
GLD
-

Hoi dames,

Allereerst; hartstikke bedankt voor het meeleven. Helaas heeft het niet morgen helpen. Ik had stiekem toch nog wat hoop gekregen toen ik vanmorgen nog niet ongesteld was geworden. Helaas voelde ik tijdens het werk 'iets lopen' (had maandverbandje in mijn onderbroek gedaan) en ben ik snel naar de wc gesprint...Was het rood? SHIT, ja....
Ik heb flink zitten vloeken op de wc, dat begrijp je wel...

Ik merk dat ik een beetje moedeloos word. Mijn lichaam houdt me zoo voor de gek en nu is het wéér niet gelukt. Het klinkt misschien verwend voor mensen die al veel meer maanden bezig zijn dan wij, maar dat komt omdat het bij de eerste keren in 1x raak was. Toen waren we ermee gezegend, maar het zorgt er nu wel voor dat we onbewust er toch wel van uitgaan dat het wel weer snel raak zal zijn.

Ik kan alles even niet meer door een hoopvolle bril zien, want ook op mijn werk gaat het niet meer. Kan wel janken!
Ben nu net terug van vergadering en heb mijn vestigingsmanager al aangesproken dat er iets moet gaan gebeuren. Er is een mogelijkheid om een traject te volgen waarin je begeleid wordt naar een nieuwe baan via je werkgever. Hier wil ik voor gaan. Het nadeel daarvan is dat je na vier maanden uit dienst treedt bij je huidige werk. Het traject biedt geen garanties, maar vorig jaar hebben alle deelnemers (12) een nieuwe baan gevonden. Een goed teken dus.
Ik heb het hier nog niet over gehad met mijn vriend. We hebben het er wel eens over gehad, maar vooral het feit dat we zwanger willen worden staat dit in de weg. Als ik nl. binnen die vier maanden zwanger raak, is het natuurlijk veel lastiger om een nieuwe baan te krijgen. De garantie wordt daardoor nog minder natuurlijk... Maar goed,  ik kom er steeds meer achter dat dit werk niet mijn ding is. Ik wilde het zo graag tegen gaan om met tegenzin naar mijn werk te gaan, maar het is te laat....Nu ben ik natuurlijk vandaag helemaal niet in opperbeste stemming, maar toch voelt het niet goed...

Pffff....en nu naar bed....ben doodop....

Hi Allemaal ,
Nou vandaag ook nog een K bericht op mijn werk kon er ook nog wel bij.... grrr
Belachelijk lange dagen maken en dan nog niet op tijd redden.....

@ Marijke ik heb al een week extra genomen had vorige week donderdag NOD toen op zondag getest en nu gisteren nog eens.

@ Laura wanneer ik mijn ongi heb zal ik het melden maar dat zal wel een dag of 13 duren.Ook niet leuk dus. Geen eisprong voor mij deze mnd dus ik blijf neem ik aan gewoon op 1 staan???
Jij krijgt idd lange weken op deze manier ;) hopelijk positief bericht dit keer!

@Yosha, dat gaat de goede kant op met de kilo's! Snel hoor is wel bemoedigend.

@ Janneke balen hoor, we gaan er gewoon weer voor!

@ Jannie wat fijn dat je je kindje zo goed voelt.

@ Patricia, idd laat die uitslag maar wel fijn lijkt me dat ze het uitzoeken. Waarschijnlijk kun je er niet zoveel mee maar misschien  helpt het

ik ga naar bed.....liefs San

Vanmorge tranen van geluk: een kloppend hartje gezien én gehoord!!!!!!
Ben nu alweer 7wk en 6 dagen zwanger!!!!! Dus verder dan ik zelf had gedacht. Scheelt weer een paar bange dagen...... Ben op 3 juni 2009 uitgerekend. Op onze trouwdag!

Gr Roos

Terug
Bovenaan