We gaan ervoor part II

Hallo!!!

Zo ben weer bijgelezen!!

Patricia we zitten in t zelfde schuitje, lig ok in bed, verkouden rillerig en moe...denk dat mn accu even leeg is...Krijg je he vakantie raak je uit je ritme hihi en zoveel mensen om me heen die ziek zijn, dus ja dan kan dat gebeuren. Zei gisteravond nog tegen een vriendin nee nergens last van fijn hoor en vannacht om 4 uur dacht ik wat heb ik gezegd....
Nu dus braaf in bed, handig de laptop...
Raar he di smaakverandering, herkenbaar. At gister een gekookt ei, zo vies gewoon, was op vakantie ook al lag toen aan het ei dacht ik nou niet dus....vlees smaakt ook nergens naar nu vind ik en gewone thee ook niet.... haha

Roos en Miep allebei goede echo!! Super meiden heel blij voor jullie!!!!
En nou kan je t gaan vrtellen miep heerlijk!! Leuk he alles wat je meekreeg bij de vk...

Laura goed idee om die testen te blijven gebruiken... weet je tenminste beetje hoe je lichaam werkt. Wel lastig zo lijkt me....
Wel gezellig dat je er steeds bent hier op t forum... afstand nemen is oeilijk he, kan me voorstellen, ik kan niet altijd reageren maar probeer wel elke dag te lezen, je ben toch benieuwd hoe het met iedereen gaat!!

Nu is mn internet even weg kan dus niet teruglezen sla het zo eerst wel op in word en plak ik het later hier weer terug....

Linda leuk om les te kunnen geven. Ik doe medisch secretaresse. Erg leuk en afwisselend..
Gister even geen school was lekker, extra dagje om te studeren.
Fijn dat je je al wat beter voelt!!

Yosha goed he al 5 kilo kwijt!! Super knap van je!!!

Janneke chris kan me je dip voostellen!! sterkte meid!!

Els voor jou dus spannende dagen mey de iui en je baan....

Nou ga weer even verder dutten!!!

tot laters!!!

Hoi Janneke,

Nou, eens proberen dan. Hoewel wat jij schrijft precies is wat ik eerder ook al deed, maar toen kreeg ik steeds foutmeldingen. Misschien nu wel dan. Daar gaat ie....

Gefeliciteerd met je goede echo Miep! Wat leuk dat je het kindje al zag bewegen. Ik kan me voorstellen dat het nu veel echter voelt, met het bewijs op het scherm dat er echt een compleet kindje in je buik zit.

@Pat: goede keus de Mutsy, die heb ik ook ooit gehad. De Mutsy 4Rider single spoke, dat is echt het fijnste mutsy model. Alleen is hij zwaarder en breder dan de bugaboo en vouwt ook niet zo klein op. Verder een heerlijke wagen. Ik heb geen ervaring met de vorige versie Bugaboo Cameleon maar bij het nieuwe 2008 model moet de wieg en zitting iets hoger zitten dan bij het oude model. Je moet het maar een keer gaan bekijken in de winkel.

Ik las dat Marieke en patricia last hebben van rillingen? Ik gisteravond ook, ik kon er echt niet van slapen. Ik was om 10 uur naar bed gegaan en om 1 uur was ik nog wakker! Ik bleef het gewoon koud hebben, zelfs met extra dekens. Vandaag trouwens ook, dat is iets hormonaals geloof ik? Ik hoop dat het vanavond wel beter gaat, ik ben zooo moe.

Prettige avond nog allemaal!
Marijke

Goedemorgen ladies,

Gisteren weer heerlijk naar voetreflexmassage geweest, was weer genieten. Over 6 weekjes weer! Allemaal in t teken van cocoonen!!! Op maandag yoga en dan eens per  6 weken n bezoekje aan de schoonheidsspecilialiste en de voetreflex. Gaat goedkomen met die ontspanning!!!

Miep: goed joh die banner! :-D Nog aan t nagenieten?

Marijke: haha onze kinderwagenexpert!!!! Heb je ze allemaal verkocht?

Groetjes, Janneke

Hierbij even het schema nog een keer, met m'n nieuwe datum erin. 21 november op controle. Dan geen echo, maar ik denk (neem aan) dat ze dan wel naar het hartje zullen luisteren.
Voor de 20 weken echo moet ik tegen die tijd een keer een afspraak maken. Die gebeurt niet bij de verloskundigenpraktijk, daarvoor moet ik ergens anders naartoe.
Verder hebben we het ook nog gehad over de prenatale screening (de combinatietest bedoel ik dan), maar daarvan hebben we besloten dat we die niet laten doen.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Phoeby
17/9
1/10
22/10
1e
1
-
32
Flevo
-

Laura
10/6
16/10
27/10
5e
1
-
33
Gron
-

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yf
23/7
12/10
28/10
2e
1
-
31
Z-H
27/11-15/12

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Hallo!!!

mooie banner miep!!!

Als je zo'n banner maakt moet je dat dan elke keer onieuw doen bij elk berichtje of niet??
Mn vriendin had mn toen op hyves staan, neem aan dat je dat dan ook een keer doet??
jaja ik de computerdeskundige haha niet dus...

marijke mijn rillingen kwamen echt niet van de hormonen, maar van de griep....
ben nu net uit bed voel me echt niet fit. maar ga straks zo douchen en aankleden want heb een afspraak staan bij de vk vanmiddag en daar wil ik echt wel heen, even wten of alles goed is met onze kleine uk.
Toen ik gister weer griep kreeg moest ik even weer aan mn mk denken, toen kreeg ik ook griep, maar daar maar niet aan denken. dat was in een heel ander stadium en en zijn zoveel mensen ziek...

We hebben ook zitten kijken wanneer we voor ene kinderwagen gaan kijken, wordt lastig we hebben zoveel weekenden wat en in de week lukt het niet.. nou ja maar even kijken... kunnen ook niet te lang wachten....

nou ga nog even wat drinken en douchen!!
Kom vanaaf wel even terug!!
groetjes!! marieke
17w2d.

Terug
Bovenaan