We gaan ervoor part II

hallo meiden!!

Ik ben weer opgelucht, alles wat goed hartje klopte goed. Dus heerlijk geveoel weer.
je staat zo weer buiten maar wel weer even fijn. Even weer een contactmomentje.
Bij de apotheek langs geweest en gevraagd naar echinaforce en dat mag je gebruiken tijdens zwangerschap dus hoop dat ik zo weer beetje fit wordt, want dat voel ik me echt nog niet!!
Heb nu kleren aan en zit op de bank maar daarmee is ook alles gezegd!!

Volgende afspraak staat op 19 nov dus leuk, want dan is manlief hele dag vrij en kan ie mee en hebben we s middags de 20 weken echo!!

Groetjes!!

Hoi dames,

even kort berichtje van mij, ben gisteren officieel aangenomen bij kpn,
en mag maandag beginnen met een cursus van een maand.
gisteren ook bij de gyn, geweest, mag weer beginnen met het spuiten
van hormonen maar moet wel op de eerste dag van mijn ongi wel een
echo laten doen, maar door de cursus hoogswaarschijnlijk wordt dit een
maand later vanwege de cursus mag namelijk geen dag missen.
zit nu in eindhoven en ga zondag weer naar huis, dus kan volgende week
weer reageren op jullie berichten. Patricia over de steen van willem hij had
het voorbeeld opgestuurd naar een andere leverancier en zodra hij meer wist
zou hij mij bellen. (kan nog wel een maandje duren)

groetjes els.

Hey meiden,
@Els: gefeliciteerd!!!!!! Met je baan en de start van de IUI.
@Marieke: wat een fijn gevoel! Even weer bewijs dat er echt een beeb in je buik zit. Voel jij je beeb al?? Ik maak voor volgende week een afspraak bij mijn huisarts voor mijn 1e echte zwangerschapscontrole. Hopelijk is het hartje al te horen.

Grtz Linda

Goedemorgen,

Miep: wij hebben de prenatale screening ook niet laten doen. De kansberekening is voor mij geen houvast genoeg en denk dat we het kindje niet zomaar weg zouden laten halen. Ook zei de gynaecoloog dat hij t in onze situatie ook niet zou doen. Vind het wel een geruststellend idee. VK zal zeker wel naar het hartje gaan luisteren, hoeveel weken ben je dan? Kan vanaf 11 weken geloof ik.

Marieke: de banner moet je idd elke keer opnieuw doen via die site maar das erg makkelijk hoor, is 5 seconden werk. Maar, je kan m ook op je bureaublad plaatsen en dan hoef je dan alleen maar te knippen en plakken denk ik.
Jij dus ook al ziek? Jeetje volgens mij heerst t!
Ohh het hartje weer gehoord: leuk!!!!! Blijft bijzonder denk ik!

Els: Van harte met je nieuwe baan en met de start van IUI over een maand!

Hier alles bueno. Gister uit wezen eten in IJsselstein met n vriendinnetje en ben dan na zo'n lange dag wel gebroken maar was t waard. Vandaag nog 1 dagje werken en vanavond naar n verjaardagsfeestje. Morgen naar de kapper (jippie) en 's middags naar de Kids Factory! Leuk leuk! Lekker ideetjes opdoen. Morgenavond niks doen (filmpje denk ik) en zondag zwemmen en high tea in Utrecht met 10 vriendinnetjes. Gezellig weekendje dus!

Groetjes Janneke

He meiden,

hier weer een teken van leven uit Hilversum....zit op een andere kamer ivm nieuwe functie en kan daar niet zo vaak prive mailen en 's avonds zit ik niet zo vaak op t net....dus vandaar een stuk minder berichtjes van mijn kant!

Hier gaat ie nog wel goed, zijn druk aan t klussen, want vorige maand was ei eerder, dus misschien nu ook wel, zijn bijtijds begonnen, maar manlief vertel ik niets meer, want die schiet er van in de stress en nu ie niet weet hoe laat t is, verloopt alles prima zeg maar...haha

Gister wezen shoppen met een vriendinnetje van me, leuke enkellaarsjes gekocht! Helemaal happy mee! verder wat dingen die ik nog nodig had, maar domweg geen tijd voor had om te gaan halen in t centrum....maar ja, we gaan volgende week een lang weekend weg, dus t moest even!

Morgen omt andere vriendin van mij langs met haar zoontje en 's avonds mijn schoonouders op visite, dus drukke dag morgen!

Verder heb ik weinig te melden...

Ben blij te lezen dat alle zwangerschappen volgens de boekjes verlopen....wij hopen ook dat we ons snel mogen aansluiten....ook deze maand zal t niet aan onze inzet liggen.

Laura hoe is ie met jou??? Jouw NOD nadert alweer zag ik...

Fijn weekend allemaal,

liefs Yosha

Hi meiden,
Ja hier ook weer een berichtje van mijn kant!
NOD nadert idd, maar zal bij mij OD worden helaas! Heb alweer roze slijm dus ik weet genoeg. Tis nu gewoon wachten op de doorbraak. Die zal nog wel enige dagen duren.
Ei is trouwens pas week geleden. Zit er toch sterk aan te denken om weer naar huisarts te gaan als ongi is doorgebroken. Vind dat toch niet normaal met dat bruin en roze gedoe!
Berichtje van Yf gehad dat ze vanmorgen ongi is geworden, er valt dus helaas nog iemand naar beneden in het lijstje. En we moeten weer een maand geduld hebben, dat valt niet mee! Bovendien die teleurstelling weer....bah bah bah!!!
De hoop is nu dus gevestigd op Phoeby en Els!
Phoeby weet je al wat meer? Jouw NOD is per slot van rekening al geweest!

Heb al weekend voor mijn gevoel, maar dat is niet zo, want moet morgenmiddag ook werken. Gemeentedag! Ben ik wel volgende week vrijdag vrij, kan ik me nu al op verheugen.....!
Ik ga nu maar alvast boodschappen doen. Morgen wordt het anders zo'n gerace!

Meiden prettig weekend of werk ze nog even, tot gauw!
Liefs Laura

He Laura: Ik zou als ik jou was zeker naar de huisarts gaan als het nu weer doorbreekt. Ik snap dat het normaal is dat je cyclus in de war is na een mk, maar bij jou is er nu echt geen pijl meer op te trekken. Zeker nu je deze maand met behulp van de testen (bevestigd door de drempelpijn) wel weet wanneer je ei was. Nu alweer de beginselen van je ongi lijkt me niet normaal. Gewoon even navragen, hoor!

Hoe is het met het dieet Yosha?

Wat duurt het nu ineens weer lang voor er weer iemand zwanger is. Het ging eventjes zo goed. Het wordt tijd dat er weer glitters gestrooid worden. Ik gun het jullie ook allemaal zo.

Eindelijk vrijdagmiddag. Nog een paar uurtjes werken en het is weekend. Morgen is de grote dag, dan gaan we het vertellen tegen de ouders van manlief. Mijn eigen ouders zijn helaas een weekendje weg. Ik hoop zo dat ze zondag een beetje op tijd terug zijn, dat we het nog kunnen gaan vertellen. Ik heb geloof ik al wel 100x tegen manlief gezegd dat m'n ouders wel op tijd terug moeten zijn, alsof hij daar iets aan kan doen.
Nou ja, ik heb in ieder geval wel enorm zin in het weekend, dat snappen jullie.

Miep
10w2d

hallo meiden!!

Els gefeliciterd met je baan en spannende tijden komen eraan met je iui!!

Yosha leuk om f wat van je te horen!!

Laura ik zou geloof ik ook een gesprek aangaan met de ha ook elke keer dat slijmverlies volgens mij is dt echt veel!! en vervelend ook!! en idd je mk is alweer even gelden je staat niet na een maand op de stoep met dit soort klachten! En daar zijn ze voor!!

Klinkt als eer lekker gezellie wekeend janneke!!

Hier wordt het een rustig weekend, uitzieken!!
pff wat kan je je slap en beroerd voelen!!
Ben nu snotverkouden, waar t allemaal vandaan komt, mn hele hoofd zit vol, heb al braaf gestoomt
en hoesten ben net een zeehond. maar je mag nu alleen tymsiroop of snoepjes gebruiken dus dat schiet weing op!!
Heb me maar weer eens uit bed gehesen, want van alleen in bed liggen wordt je niet beter. Ben er wel een kilo vanaf gevallen!! zei al tegen manlief dat kn je dan wel zien aan je buik.eten staat me ook zo tegen, maar goed moet wel, dus vanmiddag prakje zuurkool opgewarmt, ben ik sinds de zwangerschap gek op dat ging in ieder geval beter erin als brood.

Nou allemaal fijn weekend!!
gr. marieke
17w3d

Terug
Bovenaan