he meiden,
nou dit topic gaat ook alweer hard zeg!! Al bijna weer een nieuwe nodig!!
Miep, cool zeg je goede echo, ik hoop dinsdag ook zoiets te mogen zien. Is je volgende echo nu je 20-weken echo?
En ik ben benieuwd hoe iedereen op jullie nieuws gaat reageren...
Als ik dinsdag nou hoor dat mijn uitgerekende datum op 18 mei blijft staan, zal ik ons even omruilen in het schema, dan staat het weer chronologisch.
Jannie, haha ik maak me niet zo druk om dat klussen hoor. Als de zin terugkomt, komt het terug en zo niet dan niet. Dan help ik vriendlief gewoon af en toe een handje. Heeft hij toch niet het idee dat hij helemaal droog staat.....
Marieke, nou zo ziek als jij ben ik niet geweest hoor! Had maandagavond wel wat last bij het inademen en dacht dus echt dat het heel erg zou worden. Zo'n ervaring heb ik nl al eens gehad. Had ook bedacht dat ik dinsdag naar de dokter wilde om mijn longen te laten luisteren. Ben gewoon bang om een longontsteking of zoiets geks te krijgen, waar je stevige medicijnen voor moet nemen die ik nu niet wil. Maar goed dinsdag was die pijn weg en ben ik dus niet naar de dokter geweest. Ik wilde woensdag weer gaan werken, maar toen kreeg ik dinsdagavond enorme hoofdpijn en ben ik woensdag ook maar thuisgebleven en toen besloten om donderdag ook maar thuis te blijven. Vrijdag was ik al vrij. Achteraf was ik blij dat ik donderdag ook thuis was, omdat ik 's nachts veel hoest door die verkoudheid en dan slaap je echt niet veel.
Fijn dat je het hartje van je kindje gehoord hebt!!
Haha en vlees vind ik ook echt vies nu. Kip door een gerecht gaat wel, maar vlees bij aardappels eet ik niet meer.
Marijke, ik ga zeker kijken voor een leuke wagen, maar dit ga ik pas na de 20-weken echo doen. Dan is er ook nog tijd zat, wij zijn over het algemeen toch van, leuk kopen dan! Het was zo rot om alles af te bellen....
Spannend maandag, ik mag dinsdag weer...
Els gefeliciteerd met je nieuwe baan. En meteen een cursus van een maand, heftig hoor.
Fijn dat je weer mag beginnen met je IUI. Geeft je toch meer kansen op een zwangerschap. Vind je het jammer dat je daar toch nog een maand op moet wachten door die cursus??
En balen hoor van die steen!!
Yoshua, ja mailen van je werk mag ook helemaal niet he! Haha, doe het lekker ook als ik er tijd voor heb.
Laura, groot gelijk dat je naar de dokter gaat en nu zorgen dat je een doorverwijzing naar een gyn krijgt hoor!! Laat ze daar maar eens kijken of alles echt goed zit. Ik kreeg toen een uitstrijkje, ze namen een kweekje. Ze hebben met een echo naar mijn baarmoeder gekeken en naar mijn eileiders en eierstokken. Gewoon de gedachte dat je wat aan het doen bent, is al fijn. Dat heeft bij mij 2x voor een zwangerschap gezorgd...... Bij Bas* en het lege vruchtzakje...
He Yf, balen van je ongesteldheid. Ik hoop dat je weer positief naar een nieuwe ronde kan kijken.
Als ik dinsdag een goede echo gehad heb, denk ik dat ik mijn glitters wel kan strooien, die heb ik tenslotte nog steeds bij me!!
Wij zijn gister naar de klinisch geneticus geweest. Het chromosoomonderzoek was goed, dus geen verhoogde kans op een kindje met een afwijking. En omdat de nieren van vriendlief en mij er goed uitzien, was de afwijking van Bas* ook niet erfelijk. De herhalingskans is 1-2%, dus als ik 100 kindjes krijg, Heb ik er bij 2 kans op zo'n afwijking. Wel rot dat Bas* nou net 1 van die 2 moet zijn, want ik ga natuurlijk nooooooooit aan die 100 kinderen komen......
Kan in die zin ook niet echt blij zijn met het nieuws, misschien ook omdat ik niet anders verwacht had. Nu maar hopen dat dit kindje niet nummer 2 van het lijstje kinderen met afwijkingen is.... Laat die 2e maar na nr 50 beginnen....
Ach na de echo van dinsdag kan ik hopelijk weer wat opgeluchter zijn. Vind het toch weer erg spannend, al loop ik nog regelmatig kokhalzend rond...
liefs
Patricia mama van Bas*