We gaan ervoor part II

he meiden,

oook ik ben alweer ff niet geweest, tenminste wel gelzen, maar niet gereageerd! oeps!

ik ben gewoon elke keer te moe om wat te typen! en ben ook van de week finaal door mijn rug gegaan, dus achter de pc zitten, was niet echt lekker, maar nu gaat het wel wat beter!!! hier gaat het nog steeds goed qua zwangerschap! ben nog steeds misselijk en mijn buik trekt ook af en toe.....mijn broeken gaan trouwens strak zitten! echt bizar! ben nog maar 9 weken!!! maar ja, meestal gaat dat sneller he? bij mijn zoontje zag je het pas met 17 weken ongeveer!!!

ik ben wel een beetje zenuwachtig voor a.s donderdag ochtend, want dan hebben we eindelijk de eerste echo!! hoewel ik er echt zin in heb, ben ik toch ook een beetje bang! nu moet ik zeggen dat ik wel positiever dan vorige keer ben!!!.....nog even wachten dus.....

oja, en janneke weet je wat ook een leuke zaak is? babypark!!! ik ben toen in kesteren en in gouda geweest!

groetjes   loreane

Hey Poeby,

Ik heb je nieuwe data gewijzigd. Balen zeg van je ongi, maa zoals je al zij er zit wel weer een normale cycles in. Je ei is alweer onderweg!

Hey Els,

Je NOD komt eraan!!! Joepie...........................

Grtz Linda

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Hee dames,

Ik ben al dagen niet meer op het forum geweest. Heb 't even gehad. Voel me echt rot, moe, misselijk etc. Ik kan alles echt even niet meer bijbenen. Ik sleep me de dag door. Moest ook nog dit weekend 20 rapporten maken..... Ik kom z.s.m. weer fit terug! Sorry, geen puf om te reageren.... Ik vind het veel zwaarder dan de vorige keer. Scheelt zoooo dat Julia er is...... Misschien ga ik me aankomende week wel ziek melden, even toegeven aan de vermoeidheid......En ik slaap al een paar ur per dag extra....  Woensdag weer een echo, dan 9 weken. Ik weet dat de misselijkheid met juul toen na ong 10 weken af nam.....
Sorry voor het geklaag, ben echt heel blij met zwangerschap hoor, maar de kwalen zijn me momenteel even de baas...
Succes allemaal!

gr Roos

Goeienavond,

Heb het lijstje weer even op chronologische volgorde gezet. Er zijn nog een paar dames met ??? Weten jullie al meer dames?
Desiree, jij bent al een tijdje niet meer geweest. Hoe is het met je??

Phoeby, balen hoor, ik herken je gevoel!
Van de 4 zijn er nu 3 ongi geworden. Els, doe je best!!!

Roos, sterkte met  je moeheid! Het is vast lastiger als je al een kleintje rond hebt lopen. Je kunt minder makkelijk even aan je moeheid toegeven.

Miep, het was een heerlijke dag begrijp ik! Eindelijk hebben jullie het kunnen vertellen! Ik hoop dat jullie vanavond nog even bij jouw ouders langs kunnen!!

Het was vandaag een behoorlijke jankdag! Met m'n ouders gebeld en met schoonmoeder. In tranen aan de telefoon gehangen..... Ook manlief moest er aan geloven, ik was vandaag niet bepaald te genieten.
Ik weet nog niet of ik naar de huisarts ga. M'n cyclus gaat wel raar, maar qua tijd er tussen is het behoorlijk regelmatig (23-25-25-29-24 na miskraam) en er is een eisprong, dat hebben de ovutesten wel uitgewezen. Verder ben ik al een keertje zwanger geweest, dus kan er volgens mij niet zoveel mis zijn.
Ik moet er alleen veel minder mee bezig zijn. Dat betekent ook dat ik hier minder moet komen. Anders ben ik er toch weer dagelijks mee bezig.
Ik hoop dat het me gaat lukken!

Zometeen Gooische Vrouwen, ik ga lekker voor de buis hangen en daarna lekker naar bed! Morgen gaat de wekker weer vroeg.....

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
28/10 9u
30
Z-H
1/11-8/11

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
27/10 9.45u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Good evening!

Zozo dat was een leuke high tea vandaag! Mocht je ooit een leuke lokatie daarvoor zoeken:

www.debakkerswinkel.nl

. Zit in meerdere plaatsen in Nederland. Heerlijke scones, lekkere sandwiches, verse sapjes, theetjes, quiches en last but nog least: taartjes! Mmmmmmmmm. Lekker bijgekletst met iedereen en nu in pyjama achter pc en zo Gooische Vrouwen kijken. Mn zwangere vriendin zag er super uit, is 35 weken en had nog n leuk rompertje voor me meegenomen en zwangerschapstijdschriften.

Laura: heeey balen wijffie! Ongelofelijk zeg, hoe kan dat toch die bloeding vanaf je eisprong zo ongeveer?? Zou t toch even navragen bij je HA. En je schoonzusje zwanger, hmmm snap dat je even flink baalt. Weten ze van je miskraam en jullie kluspogingen?

Linda: o dus voorlopig bij je HA onder controle? Wel fijn dat je straks in t zkh gaat bevallen, ik vind dat ook wel n lekker idee al kan ik me voorstellen dat, als er geen vervelende dingen zijn of redenen, het ook wel lekker is om thuis te bevallen.
Naar sauna geweest dus? Lekker!!! Ja die sauna's zijn dan extra hot hot! Maar ga in december weer n dagje met manlief, heerlijk! Mss dat ik dan een beenmassage boek, een rugmassage is nogal lastig.. ;-)

Marieke: gaat dus al iets beter met je? Nu verkouden; baal daar meestal enorm van maar gelukkig ben ik sinds eind mei niet meer verkouden / ziek geweest. Nu helemaaaaal niet handig. Sterkte meissie!

Miep: Ohhh wat leuk zeg hoe jullie t verteld hebben! Geweldig gevoel toch om t te kunnen delen??!! Fijn fijn! Ik heb ook bij het vertellen nu meestal niet verteld over de mk; nu ben je blij en als je t over de mk hebt dan geeft dat weer zo'n beladen gevoel, zal jij ook wel hebben. Ach komt wellicht nog n keer ter sprake.
Ik duim voor je dat je vanavond bij je ouders terecht kunt! :-D

Phoeby: jammer meid dat je weer ongesteld bent geworden....

Loreane: ook al zo moe? Logisch hoor, geef er maar lekker aan toe! En donderdag je echo: spannend maar als je gevoel goed is... Geniet er maar van maar ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Komt donderdag wel als je daar ligt!
We gaan as zaterdag wrs naar Babypark in Kesteren, hebben ze denk ik meer onze smaak en toch redelijk betaalbaar. Heb al paar leuke kamertjes gezien op de site die ook beetje betaalbaar zijn.

Roos: jij ook gebroken. Kan me voorstellen dat dat met een kleintje nog heftiger is, jij kan als je thuis bent niet even gaan liggen als jij dat wil. Sterkte, hopelijk voel je je over week of 3 stuk beter! Of na de echo van woenasdag; veel plezier!

Fijne avond!

Groetjes Janneke

Hoi dames,

Ik ben gevoel loos heb niet het ojee voel dat ongi er aankomt, wat ik normaal
al 2 dagen vantevoren aanvoel, maar ook geen tekens dat ik zwanger ben,
mocht ik woensdag nog niet zijn ga ik pas testen, (als ik dat zolang volhou)

Yosha: leuke nieuwe functie?
Jeetje wat gaat dat snel met afvallen netjes hoor, ik hou niet van
shakes en poeder en pilletjes dus zou het op de gewone weg moeten
proberen en ik moet echt een keer 15 kilo kwijt, maar wil nog even
wachten na de volgende zwangerschap, heb nu wel dat ik vaker ga
fietsen en minder snoepen.

Miep: Wat een leuk idee zeg met die bonbons, wel leuk dat ze
zo anthousast zijn dat ze oma en opa worden.

Marieke: Het weer is er ook naar om te snotteren  
ik hoop dat je snel opknapt doe lekker rustig aan.

YF: Balen van je ongi ik hoop dat het goed komt met de ovu-testen
in de aantocht.

Phoeby: balen meid van je ongi.

Marijke:morgen bij de echo, spannend..mag je weer even je beebje zien.

Patricia: wat fijn dat de test goed was en dinsdag   naar je beebje kijken

Janneke: nog even en je weet of het een meisje of jongetje wordt spannend
hoor, hou je het nog wel uit? wel fijn dat je je beebje al voelt.

Laura: het is gewoon niet eerlijk ik had het zo gehoopt voor je.

Linda: hoe gaat het verder met jou, nog kwaaltjes of lekker aan het genieten?

Ik las al een beetje dat de hoop nu op mij gevestigd is..........
EN BEDANKT ALLEMAAL hahaha. sorry dames durf echt niets te gokken
nu mijn kans is klein maar hoop blijft. zodra ik het weet zijn jullie altijd de
twede die het weten sorry mijn man is eerst te klos.
Bah voel ik net onder het typen rare buikpijn neehe grrrrr wordt vervolgd.....

groetjes els.

Hoi,

moest vrijdag bij apotheek zijn en kon het niet laten ovutesten mee te nemen, ik weet t ze zijn veeeeeel te duur, maar kon t niet laten!

Zaterdag en zondag helemaal niets te zien en vanmorgen een lichte streep....dus als dat zo doorgaat, klopt t wel dat ik morgen of woensdag mijn ei moet hebben..zeg maar niets tegen mijn man, want dan schiet ie bij voorbaat alweer in de stress....hebben het hele weekend niet geklust, manlief is snipverkouden en beroerd en ik stond gister ook niet helemaal stevig op mijn benen...gaat nu weer beter, dus zal manlief weer voorzichtig paaien vanavond....haha

@Miep: je hebt ons op een idee gebracht met je bonbons! Die hou ik in gedachten mochten wij ooit nog eens nieuws mogen brengen bij de ouders....

@Laura: meid, ik zou toch eens langs een gyn gaan, jij vloeit wel heel veel in je cyclus hoor....t kan toch geen kwaad? Stel dat er een kleinigheidje is, dan stel jij het nu steeds uit en over een tijd zal je balen dat je niet eerder bent geweest. En als alles keurig in orde is, dan weet je dat tenminste en kun je dat naast je neerleggen....kan nu ook een drempel zijn in je gedachten he....Sterkte, ik weet precies hoe je je voelt, ik had zo'n enorme dip vorige week toen ik 4 zwangerschappen door kreeg....pffff

@Jannie:niet te veel snoepen he tijdens je zwangerschap is niet zo goed voor je beebje!! (en ook niet voor moeders natuurlijk, haha), maar tis wel even lekker zo'n dagje snaaien en gezellig kleppen met de meiden!

@Els: ik was ook niet zo van de shakes e.d.....maar aangezien geen enkel ander dieet bij mij werkt, zag ik geen andere optie meer. En het bevalt me tot nu toe goed, had t t weekend wel even lastig, maar dat kwam omdat ik niet zo lekker was....maar vandaag gaat t wel weer. Moet vanavond weer wegen...t.o.v. vorige week helaas maar 1 kilo kwijt, maar goed, tis er toch weer 1!!
V.w.b. mijn nieuwe functie, ik ben mijn taken als afdelingsmanager momenteel een t overdragen, maar hier gaat nog wel enige tijd over heen....en ondertussen word ik ingewerkt als Projectleider....best spannend, wnat dan moet ik bij de ziekenhuizen langs!! presentaties geven, trainingen geven, leuk hoor en ook spannend, heb een leuke kwebbel, maar niet voor een groep vreemden, maar dat wil ik wel kunnen, dus ga ik ervoor!!

Nou lekker nog maar 3 daagjes werken en dan een heeeeel lang weekend!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan