We gaan ervoor part II

He meiden,

Patricia, succes meid met je echo!!! Spannend hoor!

Gister gewogen, ben al 6,6 kilo kwijt! JOEPIE!!
Vanmiddag na t werk even lekker sporten....vrijdag t/m maandag zijn wij een weekendje weg, en dan mag ik 's avonds een lichte maaltijd toevoegen...haha zit nu al helemaal te bedenken wat t zal zijn! Maar ben al gewaarschuwd dat je niet meer zoveel kan eten...nouja, ik zie het wel, maar vind dat wel zo gezellig samen eten tijdens een weekendje weg.

Had gehoopt mijn ei dit weekend te hebben, maar mijn vorige cyclus heeft alles in de war gegooid!

Gister een licht streepje, dus maar geklust met manlief en vanmorgen een dikke streep! Ik zeg, de timing kon niet beter, de zwemmertjes zijn klaargelegd vannacht, dus ik zeg, 3-2-1 GO! haha
Zal kijken of manlief vanavond nog een keer wil klussen....dan is onze timing super geweest!

Nou ik ga gauw weer aan de slag, mijn collegaatje komt zo binnen, zij heeft nu haar 20-weken echo...ook spannend hoor!

liefs Yosha

Goedemorgen dames,

Gister naar de zwangerschapsyoga geweest. Was fijn! Eerst een vragenrondje, daarna ontspanningsoefeningen met lichten uit en lekker muziekje aan, oefeningen en wat persoefeningen. beetje ver van mn bed show maar alles komt vaak aan bod dus komt allemaal nog.

Patricia: je hebt zometeen je echo; hopelijk kun je ervan genieten en is alles dik in orde!
We horen het in de loop van de dag wel, ben erg benieuwd!
Ga je het grote nieuws nu ook verspreiden?

Yosha: 6,6 kilo: goed joh! En lekker weekendje weg, mmmm! Duitsland was t toch?
Ik heb natuurlijk ook lange tijd koolhydraatarm gegeten dus als je nog tips of recepten wil geef me een gilltje per mail! Ga er lekker van genieten maar dat zal wel goedkomen. En een dikke streep; goed! Dat betekent toch dat je ei een dezer dagen zal springen? Succes meid, hopelijk helpen de ovu-testen je een handje...

Vanavond lekker avondje thuis met manlief, zien elkaar tegenwoordig doordeweeks niet zoveel ivm allerlei dingen maar vanavond even lekker samen thuis; heerlijk!

Fijne dag!

Groetjes Janneke

ha meiden,
nou de echo was goed!! Het hartje klopte nog goed en uk was goed gegroeid, alweer zo'n 4,5 cm. Wel was uk wat lui, dus ik heb geen gezwaai gezien. Ik zei nog nou uk ligt wel rustig, gyn meten 11 weken precies. Zegt de gyn, ff geduld joh. Toen ging uk bewegen en rekte zich lekker uit. Zet de gyn het beeld stil!! Haha maar toen mat uk 11w2d. Daarna was het weer klaar met het bewegen, tjsa het was ook vroeg op de dag voor een echo he!
Over 2 weken mag ik weer komen en we hebben echo's gepland voor met 16 weken en met 19 weken (eigenlijk 20, maar dat valt tussen kerst en oud en nieuw)
Dus heel wat echo's voor de boeg zo, das prettig!!
Nu toch maar proberen te gaan genieten!

liefs
Patricia mama van Bas en uk 11w1d

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Desiree
23/9
?
?
1e
1?
?
23
?
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-
Patricia
10/7
18/5/09
meisje
2e
2
11/11 15.45
2/12 (16w)
23/12 (20w)
30
Z-H
31/10-7/11

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
17/11 9.00u
33
Utrecht
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Loreane
9/7
?
?
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

@Pat: gelukkig, een goede echo!! Gefeliciteerd meid!

@Yosha: het gaat echt snel met jou, dat afvallen!! Lekker hoor, daar doe je het voor!
Vanmorgen dus een dikke streep op je ovutest. Heb je het met ochtendurine gedaan? Ik weet niet of die testen van de apotheek anders zijn dan die van Sensitest. Daar staat op juist liever niet met ochtendurine! Tis maar even een waarschuwing....
En bij die van Sensitest is bij een dikke streep de eisprong tussen 20-48 uur. Dus vanavond nog ff aan de klus hihi....!

@Miep: vraagje, heb je het je collega al verteld die ook zwanger is??? En zo ja, wat was haar reactie??? Ik ben wel benieuwd!!

@Janneke: leuk die zwangerschapsyoga dus. Mooi, geniet ervan!

Hier geen nieuws te melden. Zit lekker chocola te eten. Moet toch wat ;-((((

Heeey,

Patricia: van harte met je mooie echo! Oh wat fijn voor je. Nu idd stilletjes aan gaan geniet dame... ;-) Ook prettig dat je nog wat echo's gepland hebt staan voor de komende weken!

Ga lekker naar huis, rustig avondje met manlief!

Greets Janneke

Hoi Dames,

even een ego berichtje van mij, ben nog steeds niet ongi,
heb ook niet het ojee ongi gevoel maar ook geen jaaaa zwanger gevoel.
Wat wel raar is ik dagdroom dat ik de test doe die dan positief is, en
fantasier dan ook over dat ik mijn collega's einde van de cursus ga vertellen
dat ik mijn man het goede nieuws geef en mijn schoon ouders,
heb de test gehaald morgen vroeg ga ik het doen ben nu alleen zo bang
voor de teleurstelling HELP!!!!

over mijn werk ja eerste week rompslomp en leren doe je niet echt,
wel een leuke groep van 9 man en de trainer is heel relaxt.

groetjes..

Ha die Els....

Wat spannend!!!! Of heb je wel vaker dat je later ongesteld wordt? Weet t ff niet meer nl. Anywayzzzz.... Ik hoop dat je morgen 2 streepjes ziet op de test, echt!
Anders dus volgende maand IUI, toch?
Wel iets laten horen he, morgenvroeg? haha!

Groetjes en test-ze!
Janneke

Terug
Bovenaan