Hi Els, jij houdt het lekker spannend zeg! Je bent nu toch al een paar dagen overtijd. Heb je je ei gevoeld of weet je wanneer die was? Denk dat het niet zoveel zin heeft om morgen alweer te testen. Maak je jezelf ook helemaal gek van. Zou zelf ook zaterdag of zondag weer testen. 3-4 dagen later.
Hoe is het met de cursus? Pittig zeker??
Miep, goed geregeld met je moeder. Ik wil dat niet. Ze woont ook te ver weg, dus geen optie hihi. Bij ons gaat manlief halve dag minder werken (dan hele dag vrij, nu alleen ochtend vrij). Ik ga zelf 3 dagen werken. Dus dan hebben we 2 dagen opvang nodig.
Wij willen gewoon beeb naar de creche doen. In noodgevallen willen we wel de oma's inschakelen hoor, dat is geen probleem. Maar we willen het niet structureel.
Ouderschapsverlof ga ik ook gebruik van maken. Wil nog even zien hoe ik dat ga invullen. Misschien vraag ik werkgever wel of ik 2-3 maanden aan verlof mag vastplakken en de rest een paar uren per week.
Tis nog lang niet zover, dus genoeg tijd nog om over na te denken!
Roos, beterschap!! Goed dat je je hebt ziek gemeld. Nu niet goed om maar door te gaan, je moet nu voor 2 zorgen!!!
Linda, lekker hoor die witte boterham met pindakaas! Lust ik ook wel hihi en ben niet eens zwanger ;-)))
Box in Hema krantje ziet er idd goed uit Marieke! Jij ook nog beterschap, het wil maar niet overgaan bij jou!
Meiden kan weer vrolijk zijn hoor! Morgen nog 3 weken en dan moet ik alweer ongi worden (of niet)!! Het was hier vandaag wel een bloedbad.... begint nu met weinig en wordt steeds meer. Afgelopen keren was het na de dag van het bloedbad wel snel afgelopen gelukkig. Hoop vrijdag er weer klaar mee te zijn!! En dan kunnen we weer aan de klus!
Nog 1 dagje werken en dan weekend, heerlijk!!!
Ben net wezen hardlopen, ben weer trots op mezelf! Even de chocolade er weer afgelopen haha!!
@Yosha: geniet van jullie weekendje weg!!! Oeps, die Clearblue testen klinken wel ingewikkeld. Die van Sensitest maakt niet uit, als je het maar niet met ochtendurine doet....en stukken goedkoper ;-)))
Ik heb er nog 6. Misschien gebruik ik ze deze cyclus ook wel niet. Weet nu dat mijn ei laat is en drempelpijn is ook weer terug. Met om de dag klussen kan er niet veel fout gaan. Zegt ze nu nog relaxed.....
Fijne avond dames!
Groetjes Laura