We gaan ervoor part II

goedemorgen,

Els wat spannend zeg!! Ik zou morgen weer testen als ik jou was. Het hcg verdubbeld zich per dag, dus wie weet zie je dan wel wat... Ik hoop het zo!!

Yoshua geniet lekker van je weekendje meid!!

Roos, hoe was je echo?? Kan me voorstellen dat het erg spannend was!!
En lekker even bijkomen thuis!!

Janneke, dat is inderdaad wel een leuk kamertje, handig zo'n internetsite. Het kamertje dat wij voor Bas* hadden uitgezocht staat er niet meer op zag ik. Nou ja we kunnen vast wel weer een leuke vinden als we op jacht gaan.

Ik begin er zekerder van te worden dat ik in ieder geval geen miskraam meer krijg. Maar ik ben er nog niet zeker van dat ik in mei een kindje in mijn armen heb hoor. Daarvoor heb ik nog een lange weg te gaan! Misschien ga ik dat meer beseffen na een goede 20-weken echo. Heb maar tegen mezelf gezegd dat ik ga genieten na de bevalling in mei en alle tijd die ik daarvoor kan genieten is dan mooi meegenomen!
Ondertussen weet bijna iedereen dat we weer een kindje verwachten. Vriendlief moet het nog aan 2 vrienden vertellen en dan zet ik het op mijn hyves en bij ons op de familie-site. Dan mag echt iedereen het weten. Maar dinsdag hebben we het aan vrienden verteld, dinsdagavond heb ik het mijn nicht verteld en gister aan mijn collega's. Dus het is niet echt meer een geheim.
Met mijn nicht was nog echt raar trouwens. Ze keek al naar mijn buik toen ik binenkwam en toen ik het vertelde zei ze: toen ik 2 weken geleden in de supermarkt stond, dacht ik, ik moet wat kopen voor Patries. De week erna dacht ze het weer en toen had ze dus een knuffelmuis gekocht... Ga je dus ergens naartoe om het nieuws te vertellen, krijg je gelijk een kado'tje. Best gek! Op de een of andere manier is het er bij de zwangerschap van Bas* niet van gekomen om elkaar te zien en ze voelde zich schuldig dat ze nooit een kado voor hem heeft kunnen geven. Nu was ze dus voorbereid.
Morgenmiddag ga ik lekker een weekje op vakantie. Ik weet niet of ik morgen nog ga reageren, maar hoop het nieuws over de echo van Janneke nog mee te kunnen pikken, anders komt dat erna pas.

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 11w3d

ps. ik heb het idee dat Desiree hier niet meer schrijft, zullen we haar uit het schema halen? Sorry als ik het mis heb Desiree!!

Jannie gave kamer hoor!!!
heb m net even opgezocht!!
Vind m ok erg leuk!!!

Particia kan me voorstellen dat het nog moeilijk is om te geloven dat je in mei een beebje in je arm hebt!! Dat heb ik soms nog wel laat staan jij!!
Idd alles wat je nu kan genieten is mooi meegenomen!! en misschien dat het na de 20 week echo anders is...
Lekker weekje weg!! geniet er lekker van!!! Veel plezier!!

Ik ga even brood halen anders hebben we morgen niks mee naar t werk zag ik!! en dan weer verder met leren!!

Groetjes!!

goedemiddag meiden,

hoe was je echo jannie??? wel leuk zeker???

Wij hebben vanmorgen onze eerste echo gehad, en het hartje klopte!!! echt super!!! nu kwamen de tranen van geluk!!! hihi, maar het beeld was wel een beetje wazig! maar nu mag ik over 3 weken nog een echo komen doen!!! o ik ben helemaal happy!! joehoe!!!

ik ben vandaag precies 9weken (klopt helemaal dus) en ik ben 2 juni uitgerekend! verder denk ik dat het een meid word! dus wie is zo lief om voor mij het schema in te vullen???

dikke kus loreane

Hoi,

Loreane, wat fijn dat je echo goed was!!

Jannie, heeeel veel succes morgen met je jongen/meisje echo, spannend hoor!! Ik moet helaas geduld hebben tot maandag, dan kan ik pas weer even al jullie berichtjes lezen...

Inmiddels ben ik 7 kilo lichter en pas ik geen broek meer, haha, gelukkig nog wel wat kleinere broeken hangen, wil nu nog niet gaan shoppen omdat t best hard gaat, dan vind ik dat weer zonde!

Vanmiddag hebben manlief en ik samen 1,5 uur gesport, heerlijk! Maaaar...voelde op de fiets wel rechtsonderin mijn buik en dat heb ik normaal nooit....dus we keken elkaar aan van....t zal toch niet deze ronde?????? t kan (en mag) natuurlijk wel, daar niet van.....maar goed, we gaan weer alles negeren wat we de aankomende twee weken ontdekken en voelen en na 12 november weten we hoe laat t is!!

Nou meiden, ik ga jullie even verlaten, Patricia is ook een weekend weg las ik, veel plezier! Maandagavond zijn we weer thuis, meteen naar dietiste weer wegen en nieuwe voeding halen...

Jullie alvast fijn weekend, en tot snel,

liefs Yosha

Hello allemaal,

Loreane: wat fijn zeg die echo!!!!! Ohhh wat heb jij een geduld moeten hebben de afgelopen weken. Petje af dame! En nu genieten!

Morgen hebben we DE echo; spannend! Nog 13 uur, ajks!! Om 10uur dus. Ik hoop met de lunch even thuis te zijn en even tijd te hebben om hier op t forum te komen.
Ga mn best doen.

Yosha: wat voelde je dan? Evt zwanger of je ei? Spannend, wie weet! En nu lekker een weekendje weg; heerlijk!

Patricia: jij ook veel plezier alvast; gaat vast lukken en je vakantie komt vast errug gelegen nu... Wat bijzonder van je nichtje! Fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt maar logisch dat het genieten waarschijnlijk pas ècht kan beginnen na een goede 20-weken echo.

Groetjes!
Janneke

hey,

janneke, ik dacht dat je vandaag moest joh! oeps foutje dus hihi!! ja zeker spannend, en hopelijk erg leuk om de kleine uk te zien!!!
ik ben wel blij dat ik over 3 weken nog een echo krijg hoor! de vk zei, dat is leuker joh, doen we gewoon ff!!! heel ander type dan assistente! (gelukkig maar).

patricia waar gaan jullie heen ??? (of heb je dat al geschreven?) heel veel plezier alvast!
wij gaan maandag ook een midweek weg! lekker naar de bossen! met mijn ouders en zusje.....en ja dan gaan we het toch maar vertellen, want ja, de hele week geen wijntje doen, gaat opvallen!!! haha!

dikke kus loreane

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Els
11/4
11/10
27/10
6e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
29/10
12/11
4e
1
-
32
H'sum
-

Phoeby
17/9
30/10
13/11
2e
1
-
33
Flevo
-

Kim
6/8
?
14/11
4e
2
-
30
N-Br
-

San
14/9
?
?
1e
1
-
32
N-Br
-

Janneke
7/7
?
?
4e
2
-
28
Gld
-

Laura
10/6
10/11
20/11
6e
1
-
33
Gron
-

Yf
23/7
7/11
21/11
3e
1
-
31
Z-H
27/11-
15/12

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Jannie
18/6
30/3/09
?jongen
(vertel
t ook)
1e
1

31/10
10uur echo
6/11 9u vk
29
N-Br
15/11-19/11

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
19/11
31
Om-
men
-

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
4/12 13u 20 wkn echo
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje

2e

2

11/11 15.45
2/12 (16w)
23/12 (20w)
30

Z-H

31/10-7/11

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

21/11 8.40u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?
3e
3
17/11 9.00u
33
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Maike
10/8
3/6/09
?
1e
1
?
24
Frl
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Patricia, geniet van je weekje vakantie!! Heerlijk meid! Gaat de tijd vaak ook wat sneller hihi!

Ik had me ook al eens afgevraagd waar Desiree was. In ieder geval waren er geen data bekend van haar ei en NOD en ze heeft al een hele tijd niet gereageerd dus ik ben nu maar zo vrij geweest om haar te verwijderen.
Sorry Desiree, als je er weer in wilt laat je het wel weten toch?!

Loreane, jij ook een fijne vakantie! Ik heb je datum aangepast in het schema!

En Janneke, jij over een 20 minuutjes veel plezier met de echo!! Ik reken er op dat alles goed is én dat jij te weten komt of het een jongetje of meisje is!!
Hoop dat je straks snel wat kunt laten weten!!

Fijne dag allemaal, ik heb al weekend, heerlijk!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan