We gaan ervoor, part III

Hi hi,

Linda: heb je al even gesproken op Hyves maar van harte met die superecho van jullie! En een meisje, wow! Gaaf dat je voorgevoel klopte! Ongelofelijk he....

Marieke: wat voor voorgevoel heb jij eigenlijk? Aan je 3D-echo te zien leek het wel echt een meisje... Ben benieuwd!

Marijke: leuk zeg zo die laatste cadeautjes kopen! Kinderen zijn wat dat betreft zo makkelijk, die hebben dat niet door. Leuk morgen pakjesavond!

Laura: nu niet meer voorbereiden hoor! Lekker gaan slapen of relaxen. Badje pakken misschien of even romantisch doen? ;-)
En... ze zoeken wellicht niet de hoogst opgeleide maar wel degene die qua capaciteiten het beste aansluit op t functieprofiel, toch?

Morgen blijf ik nog  thuis. Eerst langs de huisarts, mn Arnica-prikkie halen, dan om 9uur naar de gynaecoloog. Ben wel benieuwd naar de eventuele kans op vroeggeboorte door mijn vroegere nieroperatie. Kan ze wrs wel goed uitleggen. Daarna even boodschapjes doen, even relaxen en 's avonds komt mn beste vriendin avondje. Gaan we lekker eten en filmpje kijken. Zouden avondje uit gaan maar das nu niet verstandig. Voel me nu stukken rustiger dan n weekje terug trouwens!

Moet nog 2 gedichtjes afmaken, maar gaat goedkomen. Op t laatste moment presteer ik t beste....

Groetjes Janneke

Nee, ben nu niet meer aan het voorbereiden hoor. Zie het morgen wel. Snap de principes van de testen en over het algemeen was ik via het internet telkens binnen de gestelde tijd klaar en sneller dan het gemiddelde. Het moet er nu alleen morgen nog even uitkomen haha!

Manlief is al een paar dagen ziek. Was dinsdag echt heel koortsig. Gister en vandaag ging het gelukkig wel iets beter. Maar goed, jullie snappen, van romantisch klussen is de afgelopen dagen niets gekomen....
Gelukkig ben ik momenteel niet echt bezig met zwanger worden. Druk op het werk en het assessment morgen zorgen daar wel voor!

Ik ga mijn bedje opzoeken!! Wel vroeg, maar nog even lekker lezen en wie weet .......  hahahahaha!!!!

Goedemorgen,
Linda gefeliciteerd met je echo!! Fijn om te weten dat alles goed is meid!!
En een kleine dame in je buik, dat is toch ook leuk om te weten.
Ik heb de laatste tijd hard gedacht dat ik het ook wel wil weten, maar daar begin ik nu aan te twijfelen, ach hoef dat ook nog niet te zeggen. als ik het op 23 december nog niet wil weten en later wel, kan het dan ook nog.

Laura, succes vandaag meid! Ben benieuwd en wat super dat je gelijk de uitslag krijgt over je niveau. Hoe lang moet je wachten voordat je hoort of je de opleiding/cursus mag volgen voor die baan?

San hoe is het met jou meid? Vandaag NOD en laten we hopen dat die N ook echt overeind blijft!!

Hier gaat het goed. Gister en eergister wel in de ochtend diarree gehad. Daarvan woensdagavond en nacht veel kramp. Er is zelfs door mijn hoofd geschoten, het zullen toch geen weeen zijn. Maar gelukkig is het opgehouden, anders had ik vandaag de vk gebeld om te checken!
Vanmiddag sinterklaas vieren met m'n schoonouders en schoonzus en kids. Ben benieuwd hoe het wordt. Heb enkele weken geleden een kado voor uk gehad van mijn schoonmoeder, nou ja ze had het aan Arthur gegeven. Het bellen om te bedanken, is er niet van gekomen. Arthur had al dank je wel gezegd, het gaat toch ook om zijn kind. Maar nu is ze gepikeerd dat ik geen dank je wel gezegd heb. Pfff, ik moet er 3 kwartier tot een uur mee in de auto zitten. Ben benieuwd hoe dat gaat en of ze een beetje kan begrijpen dat december eigenlijk gewoon een K-maand is! De gezellige familiemaand, maar wij zijn niet de familie geworden die we hadden moeten zijn, er mist toch echt een maxi-cosi in die auto vanmiddag. Dan nog de echo's van deze uk en op 11 december hadden we vorig jaar de 1e 20-weken echo van Bas* die het begin van het einde betekende..
Nou ja het echte gezellig sintgevoel is er niet, heb er eigenlijk ook geen zin in, maar ja....
Gister sint gevierd op mijn werk. Dat was wel heel leuk, zit je toch in een andere sfeer, het is echt je werk. De kinderen waren allemaal heel stoer en durfden op 1 na toch wel wat aan Sint te vertellen, schattig hoor!

fijne dag en alvast een fijn weekend!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 16w4d

Oh Els, ik zie dat jij ook je NOD hebt staan vandaag. Weet niet of die ook 'echt' op vandaag staat, omdat je cyclus volgens mij niet heel spontaan verloopt zonder medicatie...
Hoe is de decembermaand voor jou zo zonder Willem*?

Waarschijnlijk zul je je cursus inmiddels afgerond hebben, heb je er veel bijgeleerd? en nu echt begonnen in je nieuwe baan?

liefs
Patricia mama van Bas*

Terug
Bovenaan