We gaan ervoor, part III

Hoi,

Linda: gefeliciteerd, wat leuk een meisje!!

Laura: succes vandaag!!

De uitslag van de foto's van mijn mans heup is gelukkig goed, geen afwijkingen in het gewricht aangetroffen, maar wat het nu wel is??? Geen idee en maandag is de huisarts er pas weer. Dus dan gaat mijn man bellen voor een nieuwe afspraak. Ik krijg nu het idee dat er misschien wel ergens iets bekneld raakt als hij lang zit waardoor hij last krijgt met opstaan....Linda kan dat?? Jij bent de expert op dat gebied :) Nou ja, de huisarts zal hem wel doorsturen. Maar wat een opluchting zeg, geen nieuwe heup nodig!!!

Verder ben ik erg druk en 's avonds errrrrug moe, lag gister na het eten al om 19.15 uur tegen mijn man aan op de bank te slapen...haha, hij durfde zich niet te verroeren..hihi, bang dat ik wakker werd. Ook vannacht heerlijk geslapen en moet zeggen dat ik me vandaag wel goed voel.

Wel een beetje raar, vanmorgen reed ik naar mijn werk, zie ik Sinterklaas voorbijrijden met paard en wagen, krijg ik spontaan traantjes....WAAROM???? geen idee!! denk het idee dat wij nog steeds geen kindje krijgen en dus ook geen Sinterklaas thuis vieren......maaarrre, die schade halen we vanavond in bij mijn zus en haar 3 kindjes! Dus dat maakt wel een hoop goed, maar Patricia, snap je gevoel zooooo goed hoor meis....wij hebben dan geen kindje verloren, maar ik had nu hoogzwanger moeten zijn...in plaats van dat mijn buik steeds dikker zou worden, wordt ie nu steeds platter....zucht

Dus aan deze kant zijn het nog steeds ups en downs...ook heb ik het voorgevoel ook deze maand gewoon weer ongi te gaan worden....geen idee waarom ik dat gevoel heb, maar goed misschien is de teleurstelling dan ook niet zo groot.
We hebben alleen geen idee waarom het nu zo lang duurt en wat we anders doen dan vorige keer, dat zijn toch dingen waarover je gaat nadenken, terwijl je weet dat je moedernatuur toch niet kan sturen...maar ja dat klokje telt af he....wordt februari alweer 33 en manlief is alweer 41, dus piep zijn we niet meer!

Zo dat was weer even genoeg gezeur van mijn kant...haha

Ik ga nog even aan de slag, want tis en blijft zoals elke dag weer superdruk op mijn werk!!

meiden fijne Sinterklaas!

liefs Yosha

Hi ladies,

Patricia: lastig hoor met je schoonouders... Ze bedoelen het wellicht erg goed met het kadootje en idd, het is toch voldoende als Arthur dankjewel zegt? Helemaal als je elkaar niet spontaan ziet vind ik. En waarschijnlijk denkt de buitenwereld: je bent nu weer zwanger dus, hup, schone lei! En zo voelt dat voor jou natuurlijk helemaal niet. Deze zwangerschap staat - en terecht! - helemaal los van Bas*! Probeer het je niet al teveel aan te trekken meid, echt niet. Tis ook beetje onwetendheid van anderen.
Zou zeggen: laat alles over je heenkomen, blijf je zelf en volg je gevoel!

Yosha: fijn dat de heup van je man niet versleten is!!!! Maar ja, wat dan wel?
Ook vervelend, ook jouw (uitgerekende) datum komt nu in de buurt toch?

28 december is bij ons "dushi-dag". (dushi = Arubaans voor schatje, daar is de 1e waarschijnlijk verwekt en zo noemen we elkaar sinds ik daar een jaar heb gewoond in 2001). Die dag gaan we ook iets doen samen want ook al loop ik alweer met een dikke buik, we denken er nog  elke dag aan en soms pink ik n traantje weg. Wil t ook niet vergeten!

Vanmorgen weer mn Arnica-shotje gehaald bij de HA en meteen door naar de gynaecoloog. Ze heeft een uitwendige en inwendige echo gemaakt, om te kijken naar de groei van het kindje en de lengte van de baarmoederhals. Dit was een 0-meting. Omdat ik misschien een schotje heb in mijn baarmoeder kan het zijn dat ik daardoor misschien kans heb op n vroeggeboorte en daarom willen ze dat in de gaten houden. Er was uitwendig wel iets te zien wat een schotje kon zijn, maar alles is misschien of  eventueel. Inwendig zag ze wel dat de baarmoederhals 4 cm was terwijl die minimaal 2 cm moest zijn dus dat is mooi!
2 januari moet ik weer terugkomen voor een controle en zo gaan we door tot de bevalling.
O ja ook nog gevraagd of mn buik niet ietwat groot is uitgevallen maar dat was niet het geval, zag er keurig uit vond ze. Ben trouwens al wel 13 kilo aangekomen, ajajaj.... Zal binnenkort wel even leuke foto mailen want jullie hebben nu vast hele bizarre ideetjes haha!

San: hoe is het meid? Je durft wellicht niet eens te hopen maar ik duim voor je hoor!

Kim: hoe is ie met jou meid?

Over Els: had haar n berichtje via Hyves gestuurd, alles is ok maar ze is erg druk met vanalles en nog wat dus vandaar dat ze even niet is geweest. We hoeven ons dus geen zorgen te maken!

Laura: vandaag je assessment; you go girl!!! Komt vast helemaal goed. daarna lekker ontspannen dit weekend zou ik zeggen!

Meiden, fijne dag en fijn Sinterklaasavondje! Ik vier t samen met mn beste vriendinetje, we zijn allebei home alone. Gaan lekker eten, filmpje kijken en heb wat kleine pakjes voor haar gemaakt met een gedichtje. Manlief gaat avondje pokeren met zn 4 broers en 1 zwager. Ook leuk!

Groetjes Janneke
PS: komende week hebben we 6 NOD's. Hopelijk komen ze alle6 niet!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Els
11/4
20/11
5/12
7e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

- 9/12 echo
- 11/12 vk
- 2/1 gyn
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/11 vk
31
Ommen
9 tot 13/02 vlieland
verlof start 05/02

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
?
34
Gld
-

Hi Ladies
Het is hier echt vol verwachting klopt mijn hart  en blijft het spannend. Ik heb wel wat buikpijn gehad en denk ik natuurlijk ...ojee
Maar mijn toiletbezoekjes zijn hoopgevend. Ik hoop het zo. Ik kan het allemaal redelijk handig handelen en van alle kanten nuchter benaderen. Maar weet wel dat ik enorm zal balen als ik slecht nieuws heb. t is deze maand toch anders.

Laura hoe was 't????? Is het goed gegaan?

Pat sterkte in de decembermaand! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en dit jaar weer een beetje van de kerst kunnen genieten.

Yosha, blijft spannend voor je man. Gaan ze nu vervolg onderzoeken doen? Zeg wat doe jij trouwens met al die feestdagen? Even een korte "dieet break" of bikkel je door?

Haha Jannie, jij denkt dat we gelijk vanalles gaan denken met die kilo's van je....zal toch wel meevallen? En het hoort er  bij

Mijn accu is leeg ,ga er vandoor!
Fijn weekend allemaal ...to be continued!
San.  

Hey meiden,
Ben weer thuis na een intensieve dag!!
Het was wel een leuke dag, eerst een gesprek van 2 uren over mij, mijn persoonlijkheid (aan de hand van testen die ik had ingevuld), of ik het herkende, of ik voorbeelden kon noemen, mijn leerstijlen en denkgewoonten, etc.
Daarna capaciteitentesten. Eentje met 4 figuren boven en dan 5 beneden en dan moest je uit die 5 er 2 kiezen die bij de 4 bovenste pasten. Dat ging redelijk. Vervolgens analogieën testen (zoals ..... staat tot donker staat nacht tot ......). En dan van een veel ingewikkelder niveau waarvan ik dacht, help!!! Vervolgens nog cijferreeksen die ook aardig pittig waren. Achteraf blijkt dat ik de 1e test vrij goed heb gemaakt en dat daardoor de volgende 2 testen van een zwaar niveau waren. Had ik de 1e test minder goed gemaakt, had ik makkelijker testen gekregen. Maar daar houden ze dan rekening mee bij de beoordeling. Kwam eruit als gemiddeld universitair niveau met bovengemiddeld op numeriek niveau. Toch leuk om te horen hihi!!
Daarna een rollenspel waarbij ik wel de nodige tips heb gekregen. Daarna testen over mijn voorkeur voor leiderschapsrollen en nog weer meer over mijn persoonlijkheid enzo. Vervolgens nog een rollenspel, daarna nog bespreking van de testen die ik vandaag heb gemaakt en toen eindelijk was het klaar.
Een intensieve dag dus!! Maar wel heel leuk gelukkig. Nu mag ik moe maar voldaan weekend gaan vieren. Dinsdag is het nagesprek en wordt het rapport nabesproken en krijg ik het waarschijnlijk al mee (mag ik zelf bepalen wat ik ermee doe, ze sturen het niet naar de werkgever, het is aan mij of ik het wil geven). Uit het rapport zullen vast niet veel verrassingen komen aangezien eigenlijk alles al is besproken en ik mezelf er ook wel in herkende.

@Yosha: fijn dat de heup van je man niet versleten is. Maar wat dan wel inderdaad! Heel irritant als je wel pijn en last hebt, maar ze het niet kunnen vinden.
Jij ook nog een paar dagen voor NOD. Die laatste week duurt altijd het langst. Sterkte. Gelukkig heb je het druk op je werk en lekker afleiding.

@San: jij houdt het spannend!! Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongi wordt?? Is het echt vandaag de dag of had je al ongi moeten zijn of zou het ook nog over een paar dagen pas zover kunnen zijn??

@Pat: hoop dat je ondanks alles toch een beetje van het sinterklaas-gebeuren kunt genieten. Tis gemakkelijk om te denken dat er sprake is van een schone lei, je bent opnieuw zwanger, maar zo werkt het natuurlijk niet. Doe rustig aan en laat je verdriet toe hoor, dat mag best. En als anderen daar geen begrip voor hebben, is hun probleem.

Manlief komt thuis, dus ik ga stoppen, ff napraten over de dag!!
Misschien tot straks,
Groetjes Laura

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik me als nieuw lid ook aanmelden bij het forum. Wat leuk die lijstjes! En ook super om er lekker over te babbelen, hebben anderen niet altijd zoveel trek in...

Ik heb op 23 oktober een miskraam  gehad na 6 1/2 week zwangerschap van ons eerste kindje. Ben nu voor het laatst op 24 november ongi geworden en mijn NOD verwacht ik omstreeks 27 december... Hoop zo dat het snel raak zal zijn.

Doeg!

Hai HFN,
Welkom hier! Ik heb je verhaal al gelezen op een ander topic wat je had geopend en ook al even gereageerd. Stort hier gerust je hart uit, we hebben allemaal hetzelfde meegemaakt en weten van de ups en downs die je tegenkomt!!
Er zijn hier al een aantal dames weer zwanger, maar ook nog een aantal niet, waaronder ik. We hopen allemaal heel snel weer zwanger te zijn!!
Ik zal je ook in het lijstje zetten, ben maar zo vrij omdat je zelf zegt het zo leuk te vinden. Je moet maar even zien of je de gegevens aan wilt vullen!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit