He meiden,
erg leuke sinterklaar gevierd bij mijn zus, kids waren allemaal erg blij met hun kadootjes!
Gister meteen op pad gegaan voor de kerstkado's, daarna kerstboom gekocht, normaal zijn we niet zo vroeg, maar we hebben een nis waar de boom in moet passen, dus nu hebben we een prachtige smalle, maar volle boom en heb hem net maar meteen opgetuigd! Ben nog nooit zooo vroeg geweest met het huis versieren, maar had er even zin in, helemaal gezellie geworden!!
Ik heb weeeeer enorme gevoelige borsten, dus ga er vanuit dat ik volgende week gewoon ongi ga worden....
Gistermiddag ook nog even bij onze oma's langs geweest om een mooi kerststuk te brengen, hebben ze er nog een tijd wat aan!!
Nieuwe ladies: welkom, een miskraam is niet niets en je zult inderdaad je ups en downs hebben. Ik ben eind april getrouwd, was meteen zwanger, maar vloeide al vanaf het begin bruin, ene dag wel, andere niet, met 6 weken echo, goed met kloppend hartje....met 11 weken echo, vruchtje was gegroeid, mar er was geen hartslag meer...dit was een dag voor onze vakantie. Toch maar weg gegaan omdat het vruchtje al 4 weken niets zat te doen....nar vakantie meteen gecurreteerd (dit was eind juli), meteen weer proberen zwanger te raken, alleen is dat tot op heden nog niet gelukt.....vandaar dat ik soms nog last heb van de downs...zeg maar.
Nee, met kerst eet ik lekker mee...maar tussendoor hou ik me wel zoveel mogelijk aan de shakes....kom ik in ieder geval niet aan in december, is ook wel eens leuk!! haha
Nou ga eens met het eten beginnen voor mijn man!
fijne avond,
liefs Yosha