We gaan ervoor, part III

Hi hi,

Patricia: wat heb je een mooi buikje! Zie de foto op Hyves, je bent echt mooi zwanger lady!
Oef die droom is wel ff naar ja, logisch dat je er veel mee bezig bent. Ik denk dat jij heel blij bent als 8 januari geweest is! Ik duim voor je dat de tijd beetje snel zal gaan en dat alles in orde is bij de 20-weken echo. Probeer vertrouwen te hebben meid!
Geen idee eigenlijk hoe dat moet, misschien op t icoontje met de berg gaan staan ('extern plaatje invoegen')?
Hoe was Sinterklaas vrijdag, viel t mee?

Greets Janneke

he Janneke,
dat had ik ook geprobeerd. Maar ik gebruikte de andere foto, misschien dat het daaraan ligt? Het werkte in ieder geval niet. Misschien ligt het wel aan de computer.
Kan het de volgende keer ook met het bergje proberen inderdaad. Had nu de wereldbol geprobeerd en dat werkt dus niet..
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 16w6d

Hoi allemaal,

Ik kom hier even kletsen. Op de andere forums is het toch anders, wel leuk, maar ze weten niet precies hoe het zit. Heb een mk gehad in oktober en nu weer zwanger (4wk). Dus nog heel pril. Ben heel erg bang dat ik weer een mk krijg. Dus ik leef van week tot week. Heb de vk nog niet gebeld. Wil even wachten tot ik wat meer vertrouwen in de zaak heb.

Heb al wel last van opgezette darmen, net als de vorige keer, dus moet al moeite doen om het te verbergen. Ben nogal smal, dus dan zie je alles wel snel. Zal het er wel op gooien dat ik nog een buikje heb van oktober. Zullen ze wel geloven.

Oh ja, ik ben 28 jaar en nu meteen weer in de 1ste ronde zwanger. Heb ik cyclus afgewacht, vond de gyn beter.

Groetjes Yvonne

He meiden,

erg leuke sinterklaar gevierd bij mijn zus, kids waren allemaal erg blij met hun kadootjes!

Gister meteen op pad gegaan voor de kerstkado's, daarna kerstboom gekocht, normaal zijn we niet zo vroeg, maar we hebben een nis waar de boom in moet passen, dus nu hebben we een prachtige smalle, maar volle boom en heb hem net maar meteen opgetuigd! Ben nog nooit zooo vroeg geweest met het huis versieren, maar had er even zin in, helemaal gezellie geworden!!

Ik heb weeeeer enorme gevoelige borsten, dus ga er vanuit dat ik volgende week gewoon ongi ga worden....

Gistermiddag ook nog even bij onze oma's langs geweest om een mooi kerststuk te brengen, hebben ze er nog een tijd wat aan!!

Nieuwe ladies: welkom, een miskraam is niet niets en je zult inderdaad je ups en downs hebben. Ik ben eind april getrouwd, was meteen zwanger, maar vloeide al vanaf het begin bruin, ene dag wel, andere niet, met 6 weken echo, goed met kloppend hartje....met 11 weken echo, vruchtje was gegroeid, mar er was geen hartslag meer...dit was een dag voor onze vakantie. Toch maar weg gegaan omdat het vruchtje al 4 weken niets zat te doen....nar vakantie meteen gecurreteerd (dit was eind juli), meteen weer proberen zwanger te raken, alleen is dat tot op heden nog niet gelukt.....vandaar dat ik soms nog last heb van de downs...zeg maar.

Nee, met kerst eet ik lekker mee...maar tussendoor hou ik me wel zoveel mogelijk aan de shakes....kom ik in ieder geval niet aan in december, is ook wel eens leuk!! haha

Nou ga eens met het eten beginnen voor mijn man!

fijne avond,

liefs Yosha

Terug
Bovenaan