Hey meiden!!
Zo ben ik ook weer eens, heb een hoop gemist zag ik!!
Zal proberen het weer bij te werken haha....
Janneke dus weer aan t werk??
hoe bevalt het tot nu toe??? Niet meer last??
Is dit de eerste keer fysio??
Hoop dat ie wat voor je kan doen!!
En t kamertje komt algauw!! leuk spannend!!!!
laura wat is dat nu weer??
Bloedverlies na je ei??? Ik geloof dat ik ook eens ging informeren!! maar ja je moet natuurlijk je eiegn gevoel volgen....
En las dat je assment goed was gegaan en het leuk was...
Ben ook benieuwd net als hij wat nu??
Wanneer gaan ze beslissen wie die opleiding mag gaan doen?? (ging toch om een opleiding???)
Els bah ongi!!! denk aan je!!!
San bij jou dus spannend!! ben erg benieuwd en duim voor je!!!
Patricia leuke foto !!! Mooi buikje hoor!!!!
Hoe voel je je nu???
Heb je je schoonmoder nu gezien van t weekend??? de "toestand"weer iets opgelost??? Ik hoop het niets aan zulkde dingen...
Roos drukke tijd nu al leerkracht, mn moeder staat ook voor de klas en van haar hoor ik ook alleen maar drukte, Sint eruit hup meteen kerstboom erin....
Las dat je niet precies weet hoe t nu met vlies is?? wanneer heb je weer echo...??
Yosha blijft onzeker he wordt ik nu ongi of niet, altijd weer spannend, blijf duimen hoor voor je dat het raak is...
En petje af voor je dieet!!!!
Marijke en Linda hoe was jullie sinterklaas??
Hoe zou het eigenlijk met Miep zijn??
Voor de nieuwe hier!!! welkom!!! een mk is noit leuk en ups en downs zijn heel gewoon. En ook nieuwe zwangerschap is en blijft heel spannend...
Ik ben marieke 31 getrouwd en na een mk in juni bij 8 weken, 9waar het denkt ik al wel met 5 week is misgegaan) weer zwanger geraakt en morgen 24 weken zwanger.
was ook heel spannend en nog steeds wel, maar geniet er nu wel van.
En dan het gewicht haha heb een s gewogen vanmorgen en ben ongeveer 6 kilo aangekomen nu. Volgens mn collega's wordt ik nu ook wat dikker op mn achterwerk en heupen.....Nou ja we zine wel wat doe je er aan niets!! Als het kindje maar goed blijft groeien en t goed doet vind ik het prima...
En Janneke volgens mij vroeg jij naar wat ik dacht, mn gevoel zegt meisje, kan niet verklaren waarom hoor.... manlief heeft dat als vanaf eerste begin gezegd...
Maar mensen die me zien zeggen o jij krijgt een jongen!!! Nou ja allebei even welkom en we zien t wel.... Was wel grappig mn schoonvader zag die 3d echo en zei t zelfde als jij lijkt echt een meisje....
Spannend!!!!
Hier leuk en druk weekend gehad... zaterdag was mn schonva hier en kwam helpen met dennenboom uit de tuin halen, nou zeg we hebben toch een licht gekregen in de woonkamer!! heerlijk!!!
En ik heb wat aan de chronische achterstand in het huishouden gedaan, veel te veel natuurlijk, kon 's avonds niet meer lopen van de pijn.... als mn fysio t hoort, haha ik zeg maar niets, maar had al wel bedacht dat ik dat niet meer moet doen, want tis niet goed denk ik...
En gister de gedichten afgemaakt en sinterklaas bij mn broertje geveierd, daarvoor klien rondje in bos gelopen, was zulk heerlijk weer...
Heb zwitsal mama douchegel gehad ruikt heerlijk, een muziekdoosje en een adresboekje, natuurlijk gedicht over zwanger zijn en twee heel schattige sllofjes van winnie the pooh voor kleine uk.
Daarna lekker samen gegeten en t was gezellig.
Nu druk aan de studie voor de vernadering haha morgen examen.... daarna wordt het iets relaxter..... Volgende week wel huis op zn kop komt mn vader de mure sauzen en nieuwe vloer leggen..... reuze zin in, ben beniuewd hoe het wordt, alleen moeten wel eerst alle kasten leeg enzo....pfff maar dan heb je ook wat!!!!
Fijne dag allemaal!!!
groetjes, marieke