We gaan ervoor, part III

Hoi dames,

Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen er is ook heel veel gebeurd,
werk, prive en alles tegelijk,
gisteren ongi geworden, dus 21-12-'08 ei en 6-1-'09 nod.
Heb nu ivm sinterklaas erg druk maar ga deze aankomende week even wat
doorlezen, ben erg benieuwd hoe het met iedereen is.

liefs els.

Hee Els, je bent er weer even. Bah, alweer die rode duivels dus! Ben je al begonnen met de MMM?? Fijne Sinterklaas! Zal Inge vast prachtig vinden! Hoop dat je deze week wat meer tijd kunt vinden om je verhaal te doen.

Patries: mooie buik hoor!! Zo te zien gaat het bij jou alleen op je buik zitten en ben je verder nog niet echt gegroeid?? Wat een enge droom, brrrr om bang van te worden! Maar tot nu toe ziet het er bij jou erg goed uit, eindelijk, dat mag ook wel eens!!

Yvonne, leuk dat je ook komt kletsen. Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. En logisch die onzekerheid. Dat hebben de zwangeren hier allemaal gehad en bij de niet-zwangeren gaat dat vast nog komen.
Bij mij moet de 1e stap nog komen (zwanger worden). Word er onderhand erg moe van, want de mk is bij mij al bijna een halfjaar geleden.

@Yosha: nog een paar dagen dame, ik duim voor je!! Die gevoelige borsten kunnen ook een zwangerschap betekenen. Nee ik weet het, je wilt jezelf niet helemaal gek maken.....

Tja en dan hier.....bloedverlies, dag na ei. Aaaarghhhhh!!!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

- 9/12 echo
- 11/12 vk
- 2/1 gyn
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9 tot 13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
baby!
2e
2
15/12
34
Gld
-

Hello Allemaal.
Pat, ik wilde je even vertellen dat ik ook een kijkje heb genomen op jullie site (had namelijk eerder het adres niet) wat mooi dat je het allemaal bij gehouden hebt en wat verschtrikkelijk om mee te maken. Jullie zijn echt heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Ik kan begrijpen dat het je vaak nog zwaar valt.Leuk om je foto te zien je hebt echt een mooi buikje. Vervelend van je dromen en natuurlijk ben je er nu ook veel meer mee bezig vorig jaar rond deze tijd begon het uiteindelijk ook allemaal te spelen.
Sterkte meid en probeer er ook een beetje van te genieten. Je staat nu toch ook continu onder controle?

Laura, bloedingen rond pasen? Het moet niet gekker worden. Je gaf vorige maand al aan dat er op jouw cyclus geen peil (of is het pijl juf Roos? Ik twijfel opeens)  meer op te trekken is. En inderdaad wonderbaarlijk dat je het allemaal zo goed voelt.
Wat betreft het testen; de vorige keer testte ik een week na NOD nog negatief . Maar ik denk idd dat mijn ei de 19e of de 20e geweest is.

Yvonne welkom hier. Het blijft waarschijnlijk nog wel een tijdje spannend hier. Ik ben San, heb PCO (maak wel veel eitjes aan maar deze worden onvoldoende groot om tot een eisprong te komen)  en wordt hiervoor behandeld met hormonen. Ik word hierdoor van nature ook maar een enkele keer ongesteld. Achteraf gezien heb ik dit altijd gehad (ben destijds aan de pil gegaan vanwege deze onregelmatige cyclus)   de diagnose is in mei gesteld. Na de eerste behandeling gelijk in verwachting helaas ging het mis in na ongeveer 7 weken. Ik ben het op natuurlijke wijze kwijtgeraakt en vond het zo verschrikkelijk. Ik hoop het nooit meer mee te maken.
Nu wacht ik to dinsdag met testen had namelijk vrijdag NOD.

Nou mensen hier gelukkig nog steeds geen rode duivels. Ik durf er bijna niet op te hopen. En mocht ik positief testen blijft het natuurlijk spannend. Ik ga eens even op de sensitestsite kijken. Bedankt voor de tips en medeleven. Damn wat is dit spannend.

San.
Ps worden peetoom en tante van schoonzusje en zwager. Da's wel errug leuk!

Hee dames,

Ik geniet even van mijn 'vrije' uurtje. Julia gaat met heel veel plezier naar de peuterspeelzaal en ik zwaai haar ook met veel plezier even uit. Ze is zooooo ondeugend, niet normaal. Dan hebben wij als ouders nog een pedagogische achtergrond, maar ik heb er veel moeite mee..... Even naar de winkel is bijv. al een hele toer. Ze rent weg als ze de jas, schoenen, etc aan moet, dan in de auto, als ik pech heb en haar even los laat is ze óók verdwenen....Dan de gordel om, die zijn niet moeder-vriendelijk gemaakt, ze schuift de armen eroverheen, eenmaal op de parkeerplaats begint het vangen weer.... Zo gaat het maar door..... Maar ze is wel een aandoenlijk schatje. Maar zwanger zijn én haar opvoeden is niet makkelijk....
Heb net een afsprak voor de 20 wkn echo gemaakt, óók de extra echo in het ziekenhuis om het vlies te checken. Ik vind het nu best snel gaan. Nu alweer 14 1/2 wkn.

Patricia,Je bent echt heel bescheiden zwanger hoor! Je wordt vast niet zo heel dik. Ik had dat ook, alleen een buikje van voor en verder niks. Iedereen dacht dat ik nog niet zo ver was....

Janneke, ik dacht even dat jij het was, met die bescheiden buik, ik was echt aan het zoeken naar die 13 kilo's! Stom van me....
Ik heb vanochtend een vage hoofdpijn, ik stel die paracetamollen nog even uit, maar ik durf het nu wel aan om er wat te nemen als het niet te houden is. Bedankt!

San, ik duim voor je, heb je al gecheckt? Doe 't maar even.....Even testen.....

Ik weet even niet meer wie die boom al gezet heeft??????  jij bent écht vlot met de boom! Ik moet nog eerst achter het schot op zolder kruipen om de ballen te zoeken. Dat klusje stel ik graag nog even uit!

gr Roos

Goedemorgen,

Yvonne; welkom hier en van harte met je nieuwe zwangerschap! Herkenbaar dat je zo onzeker bent! Ik ben Janneke, 29 jaar, getrouwd in april en heb in juni een mk gehad na 11 weken, ben uiteindelijk gecuretteerd. Ben daarna meteen weer zwanger geraakt en de eerste 13 weken vond ik vreselijk lang duren, leefde van echo naar echo. Ben nu 24 weken zwanger, de tijd vliegt nu en we krijgen een zoontje.

Els: Jammer dat je ongi bent geworden meid! Op naar de volgende ronde!

Laura: jeetje meid, weer bloedverlies een dag na je ongi? Als ik jou was, zou ik een doorverwijzing vragen. Vaak kunnen ze dan een cyclus met je meekijken en is er misschien een verklaring voor dat bloedverlies. Erg apart!

San: het blijft spannend, nog anderhalve dag voordat je gaat testen. Ik hoop het zo voor je!!!! Maar, ik heb goede hoop. Hoop jij ook lady... Al ergens last van of durf je niks te hopen?

Ik ben weer aan het werk, gelukkig maar. Was er redelijk klaar mee hoor dat thuis zitten! Gister leuke surprise-avond gehad. Boek 'borstvoeding' gekregen, wilde ik graag. Ook nog n spannend boek gekregen. Gaat dus goedkomen!

Vandaag alweer 24 weken, mooi getal weer. om 17uur ga ik naar de fysio en om 19uur yoga. Daarna lekker in bad en naar bed.

Groetjes Janneke

Oja, Yosha, jij was 't! Gezellig al die boom!

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Yosha
28/7
26/11
10/12
5e
1
-
32
H'sum
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

- 9/12 echo
- 11/12 vk
- 2/1 gyn
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9 tot 13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
15/12vk
2/1 gyn
34
Gld
-Ik vermoed dat ik een jongetje krijg!!!! Ik weet niet goed waarom, ik 'wist'het de vorige keer ineens met 14 weken toen ik op een brug reed, toen kreeg ik ineens de ingeving, Ja ik krijg een meisje! Heel raar! Heb nooit van de gekke ingevingen....Dat heb ik nu nog niet gehad, maar ik voel me toch iets anders dan de vorige keer.....
Het maakt me trouwnes écht niet uit, hoor

Hey meiden!!

Zo ben ik ook weer eens, heb een hoop gemist zag ik!!
Zal proberen het weer bij te werken haha....

Janneke dus weer aan t werk??
hoe bevalt het tot nu toe??? Niet meer last??
Is dit de eerste keer fysio??
Hoop dat ie wat voor je kan doen!!
En t kamertje komt algauw!! leuk spannend!!!!

laura wat is dat nu weer??
Bloedverlies na je ei??? Ik geloof dat ik ook eens ging informeren!! maar ja je moet natuurlijk je eiegn gevoel volgen....
En las dat je assment goed was gegaan en het leuk was...
Ben ook benieuwd net als hij wat nu??
Wanneer gaan ze beslissen wie die opleiding mag gaan doen?? (ging toch om een opleiding???)

Els bah ongi!!! denk aan je!!!

San bij jou dus spannend!! ben erg benieuwd en duim voor je!!!

Patricia leuke foto !!! Mooi buikje hoor!!!!
Hoe voel je je nu???
Heb je je schoonmoder nu gezien van t weekend??? de "toestand"weer iets opgelost??? Ik hoop het niets aan zulkde dingen...

Roos drukke tijd nu al leerkracht, mn moeder staat ook voor de klas en van haar hoor ik ook alleen maar drukte, Sint eruit hup meteen kerstboom erin....
Las dat je niet precies weet hoe t nu met vlies is?? wanneer heb je weer echo...??

Yosha blijft onzeker he wordt ik nu ongi of niet, altijd weer spannend, blijf duimen hoor voor je dat het raak is...
En petje af voor je dieet!!!!

Marijke en Linda hoe was jullie sinterklaas??
Hoe zou het eigenlijk met Miep zijn??

Voor de nieuwe hier!!! welkom!!! een mk is noit leuk en ups en downs zijn heel gewoon. En ook nieuwe zwangerschap is en blijft heel spannend...
Ik ben marieke 31 getrouwd en na een mk in juni bij 8 weken, 9waar het denkt ik al wel met 5 week is misgegaan) weer zwanger geraakt en morgen 24 weken zwanger.
was ook heel spannend en nog steeds wel, maar geniet er nu wel van.

En dan het gewicht haha heb een s gewogen vanmorgen en ben ongeveer 6 kilo aangekomen nu. Volgens mn collega's wordt ik nu ook wat dikker op mn achterwerk en heupen.....Nou ja we zine wel wat doe je er aan niets!! Als het kindje maar goed blijft groeien en t goed doet vind ik het prima...

En Janneke volgens mij vroeg jij naar wat ik dacht, mn gevoel zegt meisje, kan niet verklaren waarom hoor.... manlief heeft dat als vanaf eerste begin gezegd...
Maar mensen die me zien zeggen o jij krijgt een jongen!!! Nou ja allebei even welkom en we zien t wel.... Was wel grappig mn schoonvader zag die 3d echo en zei t zelfde als jij lijkt echt een meisje....
Spannend!!!!

Hier leuk en druk weekend gehad... zaterdag was mn schonva hier en kwam helpen met dennenboom uit de tuin halen, nou zeg we hebben toch een licht gekregen in de woonkamer!! heerlijk!!!
En ik heb wat aan de chronische achterstand in het huishouden gedaan, veel te veel natuurlijk, kon 's avonds niet meer lopen van de pijn.... als mn fysio t hoort, haha ik zeg maar niets, maar had al wel bedacht dat ik dat niet meer moet doen, want tis niet goed denk ik...
En gister de gedichten afgemaakt en sinterklaas bij mn broertje geveierd, daarvoor klien rondje in bos gelopen, was zulk heerlijk weer...
Heb zwitsal mama douchegel gehad ruikt heerlijk, een muziekdoosje en een adresboekje, natuurlijk gedicht over zwanger zijn en twee heel schattige sllofjes van winnie the pooh voor kleine uk.
Daarna lekker samen gegeten en t was gezellig.

Nu druk aan de studie voor de vernadering haha morgen examen.... daarna wordt het iets relaxter..... Volgende week wel huis op zn kop komt mn vader de mure sauzen en nieuwe vloer leggen..... reuze zin in, ben beniuewd hoe het wordt, alleen moeten wel eerst alle kasten leeg enzo....pfff maar dan heb je ook wat!!!!

Fijne dag allemaal!!!
groetjes, marieke

Terug
Bovenaan