We gaan ervoor, part III

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

San
14/9
19/11
5/12
2e
1
-
32
N-Br
-

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Phoeby
17/9
27/11
11/12
3e
1
-
33
Flevo
-

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Yosha
28/7
23/12
6/1
6e
1
-
32
H'sum
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

- 9/12 echo
- 11/12 vk
- 2/1 gyn
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9 tot 13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
15/12vk
2/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
-
28
N-Br
-

Goeiemiddag!!

Neeeeeeee Yosha, weer die $%^&*@# rode duivels! Ik leef met je mee, vooral als je het net weer bent geworden is het zo rot. Het besef dat je weeeeeeeeeer een maand moet wachten. Heel veel sterkte en zet 'm op rond de kerst!
Ik weet hoe moeilijk het is om het te geloven, maar het is ook voor jullie weggelegd!! Je bent al een keer zwanger geraakt dus in principe kan er bijna niks mis zijn.

@San: vol verwachting klopt mijn hart!!!!!!!

@Janneke: heel veel plezier vanavond met de echo. Ik geloof dat ik tzt ook ga kijken of dat bij ons mogelijk is. Lijkt me ook zo leuk om mijn moeder een keertje mee te nemen. Maar als je alleen de standaard echo's hebt zou ik liever voor manlief kiezen. Ik hoef ook niet de hele kamer vol te hebben hihi!

Vanmorgen mijn rapport gekregen. Echt fantastisch! Ik dacht dat het een zakelijk rapport zou zijn, maar helemaal niet. Echt een heel duidelijk en mooi verhaal. Tuurlijk zijn er dingen waar ik aan kan werken, maar dat is ook zo opgeschreven, als zijnde leerpunten. En niet dat ik word afgebrand op bepaalde vlakken of zo! Ik herken mezelf er ook echt heel goed in. Wat dat betreft niet echt een verrassing wat er uit is gekomen. Wel geweldig dat het op papier staat!! Ik ga nog even een afspraak plannen met mijn leidinggevende om er over te praten plus wat ik nu mag verwachten (laat ik gelijk maar assertief zijn haha). Maar eerst wil ik het manlief laten lezen!!

Bloedverlies was vandaag minimaal, en lichtbruin. Het ziet er dus gelukkig naar uit dat het weer over gaat!

Fijne avond,
Groetjes Laura

Hallo allemaal,

Ik heb zo'n medelijden met mijn man...was gisteren zo chagerijnig en verdrietig en dat heeft hij geweten... Moest even alles kwijt maar gelukkig voel ik me vandaag stukken beter.

@Yvonne: ik kan me voorstellen dat je de kwaaltjes helemaal niet erg vind. Ik  was de ochtend voor ik de mk kreeg ineens niet meer misselijk en daarvoor wel, herkenbaar dus. Lijkt me wel spannend als je dan weer zwanger bent en even een keer geen kwaaltje hebt, volgens mij denk je dan gelijk dat het weer mis gaat maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk. Dus maak je ook niet direct grote zorgen als je even geen last van kwaaltjes hebt.

@San: spannend, spannend, spannend!!!

@Laura: ik heb zo een idee wie het zijn. Toevallig dat jij hier familie hebt wonen. Wat vervelend van dat bloedverlies en wat een onzekerheid brengt dat dan toch met zich mee. Bah, niets aan. Zou wel mooi zijn als het een innestelingsbloeding zou zijn. Dit vroeg ik bij me zelf ook af omdat ze zeiden dat mijn 1e ongi wel op zoch kon blijven wachten en toen ik netjes na 33dagen ongi werd maar dat maar 1 1/2 dag bleek te zijn en ik me nog steeds moe voel en niet helemaal 100% had ik voor mezelf bedacht dat het ook best een innestelingsbloeding zou kunnen zijn (je verzint toch wat om het te verklaren...)  Maar ja, daar ga ik maar niet vanuit, moet eind december maar verder kijken. Duurt alleen zo lang voordat het zo ver is, ben een beetje ongeduldig en wil altijd direct weten of het gelukt is of niet.

@Janneke: je mag mijn naam wel gebruiken hoor, was  eerst wat terughoudend ermee. Maar heb jij last van je stuitje??? Ik heb namelijk mijn stuitje gekneusd, erg vervelend en vooral in het begin erg pijnlijk. En aangezien ik een eigen paard heb waar ik fanatiek mee reed was het behoorlijk balen dat dit nu een tijd niet meer kan, eerst vond ik het niet zo erg omdat ik zwanger was maar nu na de mk baal ik er wel behoorlijk van.  Volgens de dokter kon het wel een half jaar duren voordat het over was en omdat ik toen net zwanger was zei hij dat ik dan extra voorzichtig moest zijn. Gelukkig gaat het nu al wel weer stukken beter met mijn stuit. Alleen is het jammer dat ik nu mijn grote hobby even niet kan uitvoeren, ook voor mijn beweging, in de frisse lucht en er even tussen uit zou het wel goed voor me zijn, dit alles en de mk maken het er niet beter op. Maar ja, als ik ga rijden en het wordt erger dan heb ik alleen mezelf maar te pakken...

Is trouwens nog wel even wennen hoor, al die namen hier op het forum. Maar ik doe mijn best om iedereen te leren kennen!

Tot later! Groetjes, Hiltje

Hey!
Ben ik nog even.
Het valt me op dat bijna alle meiden van te voren door hadden dat het niet goed zat en dat het een miskraam zou worden.
Ook ik had op een gegeven moment dat de kwaaltjes waren verdwenen en samen met het bloedverlies wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat, nog voordat we de echo hadden.
We kunnen dus best op ons gevoel vertrouwen!!

Hiltje, in voor- en tegenspoed toch!! Je mag best verdrietig en chagrijnig zijn. Dit heeft nu eenmaal z'n tijd nodig en dat is niets om je voor te schamen!
Ja ik dacht al dat je de ooms van manlief wel zou kennen, Akkrum is wat dat betreft niet zo groot.
Roos en Linda: weer een paardenliefhebster erbij hihi!! Ja Hiltje, je bevindt je in goed gezelschap met meer paardenliefhebsters!

HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een positieve test! Sorry, sorry, sorry  dat ik jullie zo lang heb laten wachten (en wat ontzettend lief dat iedereen zo meeleeft) maar ik had eerst nog een verjaardag...... dus net pas getest.
En toen moesten we natuurlijk nog even 10 x keer controleren of het wel echt zo was.
(ik tegen lief gezegd dat ik echt nog even achter PC moest om de dames van het forum in te lichten.)

Kan het bijna niet geloven....ben zo blij.

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan maarre ....het begin is er!!!

Er staan nog de nodige NOD 's op de agenda voor de komende week en ik hoop dan ook dat er meer van ons zo'n goed nieuws gaan krijgen.Zo'n bericht als dit is toch altijd een beetje dubbel.Tijdje terug zag ik dat daar glitters voor gebruikt worden....  

Het zou toch mooi zijn als  er veel meer onder ons  op deze manier het jaar kunnen afsluiten.

Wordt vervolgd. Ik ga me nu weer even knijpen.
Liefs San

Terug
Bovenaan