Hi meiden,
San: van harte gefeliciteerd; je bent zwanger! Hiep, hiep, hoera!
Oh wat fijn meid! Erg spannende tijd breekt er nu aan, ik weet t maar zoals Patricia al zei: stap 1 is gezet en hopelijk volgen de andere stapjes nu ook!
Wanneer ben je uitgerekend trouwens? Vul je t schema nog ff in? Zulk goed nieuws moet er natuurlijk op komen te staan want die lijst bovenaan moet steeds korter. Dames, wie volgt?
Grappig he, dat je dan toch die behoefte hebt om dit forum ff in te lichten. Weet dat nog goed, ik moest en zou snel hier een berichtje typen!
SanL: ik ben ECHT suuuuuuuuuuuperblij voor je!
Laura: wel n beetje kunnen slapen meid? ;-)
Miep: hoe gaat ie met jou?
Ben gister weer voor een echo geweest, als proefpersoon weet je wel. Mn stiefmoeder en mn schoonouders waren mee en manlief natuurlijk. Ze vonden het erg indrukwekkend! Ons kereltje was weer enoem beweeglijk, sprong van hot naar her. Ligt weer / nog steeds met het hoofdje naar beneden, ik zelf heb t idee dat ie altijd zo ligt maar das alleen maar fijn, hoeft ie tzt evt niet meer te draaien. ;-)
Heb weer een heel mooi 3D-kiekje gekregen, toch weer verschil met 2 weken terug want nu zat er meer babyvet op zn gezichtje, zal m snel mailen of op Hyves zetten.
Ze vonden mn buik ook wel erg groot dus ze hebben het vruchtwater en de ledematen opgemeten. Vruchtwater was voor zover ik begreep meer dan anders maar de ledematen ook. Sommige metingen wezen zelfs 26 weken en 4 dagen uit. Volgens de echoscopiste was alles nog binnen de marges maar ze zou een aantekening maken voor mn gynaecoloog. Het kan namelijk zijn dat ik zwangerschapssuiker heb. Heb vrijdag bloed moeten laten prikken dus misschien wel daarvoor, maar goed. Als ik niks hoor deze week is er niks aan t handje.
Morgenochtend heb ik toch controle bij de verpleegkundige in het ziekenhuis, kan ik het meteen vragen. Hoop iig niet dat het zwangerschapssuiker is, dat betekent dat kindje heel hard groeit maar organen niet. Kan zwaar worden en dan moet j op streng dieet. Anyways moet me niet druk maken maar ik zal een dezer dagen wel eens een foto mailen van mij met mn buik en dan begrijpen jullie mss waarom het nu ff wat zwaarder wordt en ik me tikkie zorgen maak. ;-)
Fijne dag allemaal!
Groetjes Janneke